abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92598746
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:27 schreef ColdFeet het volgende:

Hoeveel meel moet ik nou voor de pannekoeken, stelletje behulpzaampjes?
Ingrediënten voor 4 personen

250 gram bloem
1 mesp. zout
2 grote eieren
0.5 l melk
boter om te bakken

Googlen is een kunst *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_92598789
OK, die verhoudingen houd ik wel ongeveer aan, maar ik doe altijd minstens een pond. Grote eetlust, jeweets :P
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:33:31 #4
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92598799
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

misschien was het toen nog ok. heb de laatste weken veel gereden vanwege optredens ver weg.
Als je een fatsoenlijke beurt uitvoert zorg je altijd voor verversen of minimaal bijvullen van de olie.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_92598836
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:31 schreef TAV74 het volgende:

[..]

In 2,5 maand rij jij je olie er niet door hoor. Denk dat je mannetje zich er makkelijk vanaf gemaakt heeft of er is iets mis en je verbruikt veel te veel.
je hoort je olie om de 4 weken bij te houden en voor mij met mijn rijafstanden zeker. ik stond erbij toen de olie werd gemeten en er was echt niks meer.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_92598865
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
OK, die verhoudingen houd ik wel ongeveer aan, maar ik doe altijd minstens een pond. Grote eetlust, jeweets :P
Ikweets niks *)

Ik wil mijn radiotriggers }:| NU }:|
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:35:37 #7
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92598899
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

je hoort je olie om de 4 weken bij te houden en voor mij met mijn rijafstanden zeker.
Ben jij mal :o Ik check het nooit, en heb er nog nooit bijgehoeven. Rij met ververste olie gewoon 25k.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_92598924
Pannenkoeken, pannenkoek!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_92598958
500 gr volkorenmeel laatst gebruikt, zeker een liter ml magere melk, klein beetje zout , theelepeltje vanille extract en natuurlijk wat ei, 3 of 4 geloof ik..

was lekker, :9 ik haalde daar echt veel pannenkoeken uit dus voor 2 is het wat veel, ik maakte dit voor 4 personen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92598970
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

je hoort je olie om de 4 weken bij te houden en voor mij met mijn rijafstanden zeker. ik stond erbij toen de olie werd gemeten en er was echt niks meer.
Hmmm. Hoeveel km rij jij?

Ik kom dit tegen op internet:
quote:
Bij een verbruik van meer dan een halve liter per 1.000 kilometer is er iets mis
pi_92598978
quote:
11s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef golfer het volgende:
Pannenkoeken, pannenkoek!
Ik weet het, golfer. Maar ik weiger, ik vind het zo lelijk staan ;(

Pee, komaan, drie pannekoekjes stop ik in mijn holle kies man :D
pi_92598982
Hoezo helemaal leeg FF? Dan meldt ie toch wel een keer iets?
Hier begon ie laatst ook weer te piepen. Maar die 25K van Tav red deze auto niet hoor!
pi_92598998
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef ColdFeet het volgende:

Nou, maak dan fatsoenlijk voer :Y) Beetje die kip van gister bijv :9~ Die was echt goddelijk goed :@
pi_92599032
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ben jij mal :o Ik check het nooit, en heb er nog nooit bijgehoeven. Rij met ververste olie gewoon 25k.
ik heb het ook vroeger nooit gecheckt maar snap niet hoe ik het daarmee heb gered. het meetstokje gaat er echt helemaal in en komt er echt leeg uit... zonder truc. of het is Hans Klok die me helpt.
pi_92599044
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef DarkElf het volgende:
500 gr volkorenmeel laatst gebruikt, zeker een liter ml magere melk, klein beetje zout , theelepeltje vanille extract en natuurlijk wat ei, 3 of 4 geloof ik..

was lekker, :9 ik haalde daar echt veel pannenkoeken uit dus voor 2 is het wat veel, ik maakte dit voor 4 personen.
Da's goed hè, heb ik morgen een lekkere lunch :9 Vanille-extract doe ik niet - geen match met O+ spekpannekoeken O+
pi_92599047
quote:

[..]

Wat al eerder gezegd is: even kijken onder de auto als je hem ergens een tijd geparkeerd hebt staan. Lekkageplek is dan meestal wel zichtbaar.
Als jij inderdaad zoveel olie verstookt is dat meestal een teken dat er iets niet in orde is.
Dan zou ik er even een andere echte dealergarage naar laten kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_92599071
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:36 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hmmm. Hoeveel km rij jij?

Ik kom dit tegen op internet:

[..]

zo'n 20.000 tot 25.000 per jaar :X
pi_92599082
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:38 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Da's goed hè, heb ik morgen een lekkere lunch :9 Vanille-extract doe ik niet - geen match met O+ spekpannekoeken O+
ah nee met hartig is dat niet lekker erbij maar voor zoete pannenkoeken (witte basterdsuiker met wat citroen :9 of bruine suiker of gewoon stroop :9) is het erg lekker erbij.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92599101
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:

Dan zou je hooguit 2x per jaar olie hoeven bij te vullen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_92599112
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:38 schreef golfer het volgende:

[..]

Wat al eerder gezegd is: even kijken onder de auto als je hem ergens een tijd geparkeerd hebt staan. Lekkageplek is dan meestal wel zichtbaar.
Als jij inderdaad zoveel olie verstookt is dat meestal een teken dat er iets niet in orde is.
Dan zou ik er even een andere echte dealergarage naar laten kijken.
zal ik doen. maar ik was bij een echte dealer hoor, ik ging gewoon naar een Audi garage in Amsterdam ;)
pi_92599116
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nou, da's ongeveer hetzelfde als ik rij :Y) Weliswaar met diesel, maar toch..... ik check die zooi echt nooit :@ De keren dat ik het nakeek was het gewoon goed.
pi_92599117
Pannekoekjes met jam :9

De risotto met bieten, spek en rucola waren erg jummie!
pi_92599136
quote:

zal ik doen. maar ik was bij een echte dealer hoor, ik ging gewoon naar een Audi garage in Amsterdam ;)
Ik bedoel een Opeldealer. :6
Poef.....gone! ©golfer
pi_92599147
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Dan zou je hooguit 2x per jaar olie hoeven bij te vullen.
nah jah ik ga dat risico niet nemen. heb geen zin om stil te staan 's nachts ergens in Verweggistan vanwege mn olie
pi_92599156
Ja Bluezz lekker, had nog zelfgemaakte frambozen/nectarinejam erop gedaan ook, Yummie!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92599173
Ok nu heb ik trek, ik ga koken :W
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92599209
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik weet het, golfer. Maar ik weiger, ik vind het zo lelijk staan ;(

ligt eraan wat voor. van een koekenpan hier thuis lukt dat wel, bij een pannenkoekenboerderij red ik er geen 3 :P
pi_92599223
3 flensjes met stroop en ik zit vol.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:42:28 #29
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_92599229
quote:

[..]

Ik weet niet hoe oud je auto is, maar over het algemeen is om de 4 weken voor een vrij moderne auto flauwekul. Anders heb je een serieus lek.
Die 4 weken is over het algemeen het indekken van de fabrikant. Want als je beter gelezen had staat er dat je voor elke rit je olie moet checken :+. En je koplampen. En je koelvloeistof. En je knipperlichten. En je remmen.

Mijn Kever mag ik om de 3 maanden controleren in de zomer en om de maand in de winter. Kever motoren lekken. Ook al zijn ze nieuw.
pi_92599249
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef FutureFairytale het volgende:

ligt eraan wat voor. van een koekenpan hier thuis lukt dat wel, bij een pannenkoekenboerderij red ik er geen 3 :P
Nee duh :D Maar dit zijn gewoon huiselijke baksels.

Spek&stroop :9~
pi_92599384
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee duh :D Maar dit zijn gewoon huiselijke baksels.

Spek&stroop :9~
:9~
pi_92599751
Ik check nooit, dat doen ze bij mijn apk en dan is het altijd goed :)
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:54:11 #33
13783 Anthraxx
pi_92599797
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:53 schreef freecell het volgende:
Ik check nooit, dat doen ze bij mijn apk en dan is het altijd goed :)
Ik wel maar daar heb ik zelf voor gekozen toen ik de auto kocht :+.
pi_92599858
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:54 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik wel maar daar heb ik zelf voor gekozen toen ik de auto kocht :+.
Kevers O+

Maar ik heb echt een barrel verder :')
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:56:12 #35
13783 Anthraxx
pi_92599896
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:55 schreef freecell het volgende:

[..]

Kevers O+

Maar ik heb echt een barrel verder :')
Voor een barrel verbruikt dan wel heel netjes zijn olie :P.

Maar barrels zijn tof 8-).
pi_92600080
Jajaja... Meestal wel :D

Toen TARA een keer héél hard (want het was toen even oprecht erg moeilijk om boven de herrie uit te komen :X ) 'I LOVE my vehicle, because it takes me where I want to go!' riep hebben we wel gelachen ja :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 februari 2011 @ 19:00:35 #37
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92600109
Lekker gegeten bij cafe Middenloo in Driehuis :). Was een snel hap eten maar goed was wel lekker :9~
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:01:48 #38
13783 Anthraxx
pi_92600180
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:59 schreef freecell het volgende:
Jajaja... Meestal wel :D

Toen TARA een keer héél hard (want het was toen even oprecht erg moeilijk om boven de herrie uit te komen :X ) 'I LOVE my vehicle, because it takes me where I want to go!' riep hebben we wel gelachen ja :')
:D

Ik overtreed ook enkele geluidswetten en ik hoef er niet eens moeite voor te doen -O-
pi_92600530
Dat viel wel mee, het was vooral binnenin :')
Kabel stuk van de snelheidsmeter en die draaide rond in het dashboard en sloopte de rest
pi_92600591
zo... ik ga weg. op naar Dronten werken van 22u tot 2u :W
pi_92600712
Ik check ook nooit de olie. Kreeg laatst op m'n kop van schoonvader omdat het stokje schoon terugkwam. Maarja, ik breng de auto wel naar de garage als ie leeg of stuk is :+
pi_92600997
Ik heb via de restaurantweek gereserveerd bij de Havixhorst, van dezelfde eigenaar als het restaurant waar we zondag waren, en het heeft net de prijs gewonnen voor beste kasteelrestaurant :)
pi_92601133
lekker gegeten :9 zelfgemaakte komkommersalade was ook lekker en licht/gezond dus die ga ik even onthouden :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92601360
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:08 schreef FutureFairytale het volgende:
zo... ik ga weg. op naar Dronten werken van 22u tot 2u :W
Werkze :W

Ik ben jaloers LieLie!
Hier maar even geen restaurantweek
pi_92601402
Zo lekker gegeten :9 Zo nog even wat foutenanalyses maken, is dat ook maar weer klaar..

@ FC:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, dat ben ik meteen ff kwijt, en handig het even op een rijtje te zetten ivm de overdracht met mijn collega :P ;)
pi_92601692
Oh mijn collega's waren ook totaal flabbergasted dat ze dat had gedaan :{ die vroegen zich af of een ouder dat zomaar kon beslissen, maar helaas kan dat op deze manier.. :X
pi_92601982
Oei Sunny, daar zou ik ook van uit mijn plaat gaan inderdaad :X
pi_92602368
Oh, wat rot Sun!
pi_92602459
Ik ben gelukkig erg beleefd gebleven, betwijfel of ze gemerkt heeft wat ik er van vond, wat ik wel ietsje heb laten doorschemeren. Vorige telefoongesprek ging ook zo, zij deed heel aanvallend en toen ik een vrij botte opmerking terug gaf was alles ineens ok en niets aan de hand :X echt.. die kinderen zijn soms best lastig en zo maar daar kan je vaak wel gewoon mee praten, maar die ouders.. |:( |:(
pi_92602593
Echt omgekeerde wereld met mijn ouders, die hebben ervoor groep 1 al op aangedrongen dat mijn broer getest werd en naar speciaal onderwijs zou gaan.

Theater! :W
pi_92602619
wat een vreemde houding naar haar kind :? die wordt daar lekker de dupe van. Kan me voorstellen dat dat al erg vervelend is, en dat is dus nog even zonder naar haar houding naar jou te kijken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92602648
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:43 schreef LieLie het volgende:
Echt omgekeerde wereld met mijn ouders, die hebben ervoor groep 1 al op aangedrongen dat mijn broer getest werd en naar speciaal onderwijs zou gaan.
Ja, gelukkig zijn er ook ouders die realistisch zijn en waar je perfect mee samen kan werken. Wel heel erg belangrijk!
pi_92603177
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef DarkElf het volgende:
wat een vreemde houding naar haar kind :? die wordt daar lekker de dupe van. Kan me voorstellen dat dat al erg vervelend is, en dat is dus nog even zonder naar haar houding naar jou te kijken.
Heel erg ja :N ze weet niet eens de namen van mij en mijn collega.. als ze hem ziek meldt dan zegt ze 'groep 7, bij die dikke juf' (mijn duo is nogal fors, ik weet in dezen dat ze mij niet bedoelt gelukkig :+ ) maar ik vind het schandalig!! Totaal geen betrokkenheid!
pi_92603308
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Heel erg ja :N ze weet niet eens de namen van mij en mijn collega.. als ze hem ziek meldt dan zegt ze 'groep 7, bij die dikke juf' (mijn duo is nogal fors, ik weet in dezen dat ze mij niet bedoelt gelukkig :+ ) maar ik vind het schandalig!! Totaal geen betrokkenheid!
Lijkt me vreselijk frustrerend. Is het mogelijk dat je de situatie voorbespreekt met de intern begeleider zodat die goed beslagen op het ijs komt? Ook aansturen op onderzoek, rugzakje, speciaal voortgezet onderwijs enzo?
pi_92603397
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Lijkt me vreselijk frustrerend. Is het mogelijk dat je de situatie voorbespreekt met de intern begeleider zodat die goed beslagen op het ijs komt? Ook aansturen op onderzoek, rugzakje, speciaal voortgezet onderwijs enzo?
Dat laatste weet ze, zij zet dat soort dingen juist allemaal in beweging en vult samen met ons de aanmeldingen in. Helaas zie ik haar niet meer, maar ze weet genoeg door mijn briefje wat ik heb achter gelaten. Die gaat ook écht niet blij worden als ze dat leest! :')
pi_92603412
quote:

[..]

Heel erg ja :N ze weet niet eens de namen van mij en mijn collega..
Oke....rare ouders zijn er soms
pi_92603456
quote:
Ohhh wat erg :X
pi_92603915
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:58 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ohhh wat erg :X
Echt he.. Onze ex-TNT'er die bij ons conciërge is geworden nam die boodschap aan en durfde dat bijna niet tegen me te zeggen. Hij vond het zo'n rare opmerking, maar het was maar goed dat ik toen dus werkte anders had hij dat gewoon zo tegen mijn collega gezegd vrees ik _O-
Ohja, die moeder had mij in het begin van het jaar wel gezien, toen was mijn duo met zwangerschapsverlof. Bij de 10 minuten gesprekken was mijn duo er weer gewoon bij en toen dacht die moeder dat dat een stagiaire was :')
pi_92603984
Maar dan vertelt het kind ook weinig thuis of ze vergeet het gewoon weer?
pi_92604534
Die vertelt het niet uit zichzelf nee :N en briefjes gaan ook niet goed.. Maar ze vraagt er ook niet naar, anders zou hij dat namelijk best vertellen..
pi_92604640
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Die vertelt het niet uit zichzelf nee :N en briefjes gaan ook niet goed.. Maar ze vraagt er ook niet naar, anders zou hij dat namelijk best vertellen..
Ja -O- vervelende situatie
Misschien zou het ook wel een stuk beter met het kind gaan als moeder anders was
pi_92604696
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja -O- vervelende situatie
Misschien zou het ook wel een stuk beter met het kind gaan als moeder anders was
daar ben ik in dit geval van overtuigd.. al moet ik wel zeggen dat ze het ook niet makkelijk heeft, haar andere zoon heeft nog veel ergere verschijnselen en zit al op het SO..
pi_92604754
Lekker dat soort ouders, Sunny. Ik hoorde mijn ex (ook leraar) er ook wel eens over, dat de kinderen wel meevielen, maar dat de ouders soms vreselijk zijn om mee om te gaan.

CF, ik weet nooit hoeveel bloem ik voor pannenkoeken gebruik want ik giet een hoeveelheid melk in een kom (zoveel als ik beslag hebben wil) en doe daar dan de bloem bij tot het de gewenste dikte heeft. En ja,d at werkt véél beter dan eerst bloem en daar melk bij doen! Was voor mij een hele openbaring :o

En ik had geen idee dat die Mubarak zo schandalig rijk was joh :o Maar blijkbaar vindt hij macht ook erg leuk als hobby of zo :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_92604925
Nou ja, om heel vervelend te doen: ik zou mijn kind ook niet op speciaal onderwijs willen hebben :D Mijn neefje zat daar en sorry dat ik het zeg hoor, maar wat een pauper kinderen en kamper ouders :@ Tokkie volk was het, serieus :@ Geweldige leraren overigens die heel erg hun best deden die kinderen toch iets te leren.

Alhoewel mijn neefje op zijn 13'e niet wist hoeveel 5+7 was want "plus is al zo lang geleden", geen idee had waar Nederland lag op een wereldkaart en hij kon niet klok kijken op een 24 uurs klok.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_92605420
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:23 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, om heel vervelend te doen: ik zou mijn kind ook niet op speciaal onderwijs willen hebben :D Mijn neefje zat daar en sorry dat ik het zeg hoor, maar wat een pauper kinderen en kamper ouders :@ Tokkie volk was het, serieus :@ Geweldige leraren overigens die heel erg hun best deden die kinderen toch iets te leren.

Alhoewel mijn neefje op zijn 13'e niet wist hoeveel 5+7 was want "plus is al zo lang geleden", geen idee had waar Nederland lag op een wereldkaart en hij kon niet klok kijken op een 24 uurs klok.
Tja, dat is ook wel afhankelijk van de school, maar grotendeels te wijten aan het feit dat het onderscheid moeilijk leren of moeilijk opvoedbaar niet meer gemaakt wordt. Vroeger had je LOM-scholen (meer de pauperscholen zo te zeggen omdat daar de gedragsproblemen samen kwamen) en de MLK scholen (waar meer vooral de minder begaafde kinderen naar toe gingen). Nu zit dat allemaal bij elkaar en zijn de timide laag begaafde kinderen veelal de boksbal van de agressieve gedragsgestoorden.. (even gechargeerd uiteraard :+ )
Er is nog een onderverdeling in clusters (visuele handicaps, gehoor en spraak/taal handicap, verstandelijke en lichamelijke beperkingen + langdurig zieke kinderen en ten slotte kinderen met een gedragshandicap of psychiatrische problemen.
pi_92605427
Och hemel Sun :o Dat wordt natuurlijk alleen maar lastiger voor dat kind naarmate hij ouder wordt, zo'n moeder. Pff. Kan me voorstellen dat je kóókte! Maar wat was er dan met de directie?

Isa, wordt dat niet mega-klonterig? Ik doe altijd eerst de helft van de melk, dan je een ongeluk kloppen, dan de eieren, dan de rest van de melk tot ik de dikte OK vind. Een pannekoekenoverschot is overigens geen enkel probleem :+
pi_92605490
Ach. Met de nieuwe plannen van de regering m.b.t. kinderen met een ''rugzakje'' (alleen die uitdrukking al. :r) verandert er zoveel dat het bijzonder onderwijs bijna helemaal verdwijnt.
Gisteren was toch ook die grote demonstratie daartegen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_92605532
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:31 schreef ColdFeet het volgende:
Och hemel Sun :o Dat wordt natuurlijk alleen maar lastiger voor dat kind naarmate hij ouder wordt, zo'n moeder. Pff. Kan me voorstellen dat je kóókte! Maar wat was er dan met de directie?
Nou wat personeelsmanagement dingetjes die bij een bedrijf al lang tot grote consequenties wegens wanbeleid had geleid O-) :+
pi_92605585
Oh my. Bij Olvarit denken ze dat Moussaka uit Marokko komt _O- Keuringsdienst van Waarden :')
pi_92605601
quote:
11s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef golfer het volgende:
Ach. Met de nieuwe plannen van de regering m.b.t. kinderen met een ''rugzakje'' (alleen die uitdrukking al. :r) verandert er zoveel dat het bijzonder onderwijs bijna helemaal verdwijnt.
:Y lekker plannen hoor.. dan weet je zeker dan het onderwijs voor álle kinderen kwalitatief niet beter zal worden, eerder slechter! Lijkt me perfect passen in de andere plannen om onze maatschappij af te breken ^O^ :')
pi_92605660
Tijd voor De Mol. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 februari 2011 @ 20:35:06 #72
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92605679
quote:
11s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:32 schreef golfer het volgende:
Moeders kan wrs. over anderhalf jaar op zoek naar iets anders. :{
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_92605764
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 20:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh my. Bij Olvarit denken ze dat Moussaka uit Marokko komt _O- Keuringsdienst van Waarden :')
:')
pi_92605773
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:44 schreef Sunnythesun het volgende:

Ja, gelukkig zijn er ook ouders die realistisch zijn en waar je perfect mee samen kan werken. Wel heel erg belangrijk!
't s altijd lastig om de balans te vinden tussen 'iehhh, mijn kind mag geen label' en overbezorgde ouders (wat ik van mijn moeder hoor dan hè). De andere kant van het verhaal is dat ieder druk/vervelend kind tegenwoordig ADD of ADHD heeft, ieder einzelgängertje een labeltje PDD-NOS krijgt en ieder licht-obsessief nerdje Asperger. Of in ieder geval uitgebreid wordt getest. Op verzoek van de ouders. Even gechargeerd dan :P
pi_92605939
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:31 schreef ColdFeet het volgende:

Isa, wordt dat niet mega-klonterig? Ik doe altijd eerst de helft van de melk, dan je een ongeluk kloppen, dan de eieren, dan de rest van de melk tot ik de dikte OK vind. Een pannekoekenoverschot is overigens geen enkel probleem :+
Dat was dus ook mijn reactie op diegene die me dit vertelde! Maar dat is dus wonderlijk genoeg niet zo :o Je hoeft je zo helemaal geen ongeluk te kloppen *) Melk + zout + eieren kloppen en dan grote scheppen bloem er bij tot gewenste dikte.
pi_92605966
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

't s altijd lastig om de balans te vinden tussen 'iehhh, mijn kind mag geen label' en overbezorgde ouders (wat ik van mijn moeder hoor dan hè). De andere kant van het verhaal is dat ieder druk/vervelend kind tegenwoordig ADD of ADHD heeft, ieder einzelgängertje een labeltje PDD-NOS krijgt en ieder licht-obsessief nerdje Asperger. Of in ieder geval uitgebreid wordt getest. Op verzoek van de ouders. Even gechargeerd dan :P
Hehe ook waar hoor. Al wordt een diagnose pas gesteld na uitvoerig psychologisch onderzoek wat niet zomaar afgenomen wordt, dus op zich valt dat allemaal nog wel mee in praktijk ;)
pi_92605983
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was dus ook mijn reactie op diegene die me dit vertelde! Maar dat is dus wonderlijk genoeg niet zo :o Je hoeft je zo helemaal geen ongeluk te kloppen *) Melk + zout + eieren kloppen en dan grote scheppen bloem er bij tot gewenste dikte.
ah handig.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92606023
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:33 schreef Sunnythesun het volgende:

:Y lekker plannen hoor.. dan weet je zeker dan het onderwijs voor álle kinderen kwalitatief niet beter zal worden, eerder slechter! Lijkt me perfect passen in de andere plannen om onze maatschappij af te breken ^O^ :')
Je bedoelt die plannen om de mensen die de economische crisis hebben veroorzaakt zoveel mogelijk te ontzien en de mensen die er niets mee te maken hadden zoveel mogelijk de dupe te laten zijn ?
pi_92606055
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je bedoelt die plannen om de mensen die de economische crisis hebben veroorzaakt zoveel mogelijk te ontzien en de mensen die er niets mee te maken hadden zoveel mogelijk de dupe te laten zijn ?
Ja, precies! Die! Briljante plannen toch?? :{
pi_92606078
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Hehe ook waar hoor. Al wordt een diagnose pas gesteld na uitvoerig psychologisch onderzoek wat niet zomaar afgenomen wordt, dus op zich valt dat allemaal nog wel mee in praktijk ;)
Zéker Asperger is natuurlijk een zware diagnose, heb je gelijk in hoor. Moeders zat gewoon te klagen over die overbezorgde ouders waar ze helemaal spuugzat van wordt soms.
pi_92606091
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:41 schreef Sunnythesun het volgende:

Ja, precies! Die! Briljante plannen toch?? :{
Nou -O-

Ik denk er sterk over om bij volgende verkiezingen eens op de SP te stemmen of zo :')
pi_92606165
We hadden een jongetje op de lagere school in de klas die geen vriendjes had, liefst alleen speelde en liefst boekjes las. En heel erg gepest werd. Wat zou je nu met zo'n kind doen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_92606198
Ik stem op de partij die het minst slecht is voor de zorg :') GroenLinks dit jaar.
pi_92606208
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Zéker Asperger is natuurlijk een zware diagnose, heb je gelijk in hoor. Moeders zat gewoon te klagen over die overbezorgde ouders waar ze helemaal spuugzat van wordt soms.
Ik kan me het helemaal voorstellen hoor ;)

Wij laten wel vrij makkelijk kinderen screenen voor dyslexie door de logopediste die praktijk in school houdt. En heel opvallend krijgen we ALTIJD 'kenmerken van dyslexie' terug :') Nu screenen we natuurlijk geen kinderen die geen moeite hebben met spelling of lezen, maar toch.. Volgens mij zou ze echt ieder kind wel dat label geven :X :P
pi_92606234
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef Isabeau het volgende:
Dat vind ik toch wel een boude bewering. Er wordt overal bespaard, beknibbeld en extra belast. Alleen voel je dat in takken als het onderwijs het hardst. En is dat ook typisch best een mondige tak ;)

Waarmee ik niet wil zeggen dat ik de plannen met het onderwijs toejuich :{
pi_92606237
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik stem op de partij die het minst slecht is voor de zorg :') GroenLinks dit jaar.
Ah, die kontendraaiende partij die nu instemde met de missie naar Afghanistan terwijl het vorige kabinet daar op was gevallen. Zo was het toch?
pi_92606342
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Isabeau het volgende:
We hadden een jongetje op de lagere school in de klas die geen vriendjes had, liefst alleen speelde en liefst boekjes las. En heel erg gepest werd. Wat zou je nu met zo'n kind doen?

SPOILER
Aanmelden voor sova training (sociale vaardigheid) zodat hij wat weerbaarder zou worden en de klas flink op z'n donder geven en daarna heel hard aan de groepsvorming werken. Daarnaast hebben we een methode voor de sociaal-emotionele ontwikkeling waar regelmatig lessen uit gegeven worden.
Maar alles wegpoetsen lukt helaas niet altijd -O-
pi_92606364
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef Isabeau het volgende:
Ah, die kontendraaiende partij die nu instemde met de missie naar Afghanistan terwijl het vorige kabinet daar op was gevallen. Zo was het toch?
Ja. Niet zo slim geweest. Had beter SP kunnen stemmen :+
pi_92606387
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef ColdFeet het volgende:

Dat vind ik toch wel een boude bewering. Er wordt overal bespaard, beknibbeld en extra belast. Alleen voel je dat in takken als het onderwijs het hardst. En is dat ook typisch best een mondige tak ;)

Er wordt aan de onderkant heel veel beknibbeld :{

Ik was zo verbaasd over dat statistiekje dat als je de x% (laag getal) rijkste Nederlanders een paar procent meer zou belasten dan hoefde je nergens te bezuinigen... Nou ja, dat heb ik zelf niet bedacht, dus geheel ongecontroleerd en misschien niet kloppend.
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:46:44 #90
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92606404
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:44 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Mwoah, zwakke groepen worden wel onevenredig hard geraakt imo. Ik blijf er bijvoorbeeld ontzettend veel moeite mee houden dat een huis van een miljoen hypotheekrenteaftrek kent terwijl er op de wajong gigantisch bezuinigd wordt. Ik snap wel dat het een niet direct verbonden is aan het ander, maar het signaal alleen al is zo ontzettend fout.
pi_92606425
quote:

:D
Maar eigenlijk heb ik nu bij iedere partij teveel bedenkingen om erop te stemmen. Ik zou het echt niet meer weten, ik ben een zwevende kiezer geworden.
pi_92606462
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef Sunnythesun het volgende:

Aanmelden voor sova training (sociale vaardigheid) zodat hij wat weerbaarder zou worden en de klas flink op z'n donder geven en daarna heel hard aan de groepsvorming werken. Daarnaast hebben we een methode voor de sociaal-emotionele ontwikkeling waar regelmatig lessen uit gegeven worden.
Maar alles wegpoetsen lukt helaas niet altijd -O-
Ik kan me niet herinneren dat de pesters ooit door een leraar oid zijn aangepakt. Achteraf vind ik dat heel erg voor hem. Het was namelijk een hele zachte en lieve jongen.
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:49:48 #93
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92606590
quote:

[..]

In hun voordeel: ze hadden al vaker aangegeven een dergelijk niet militaire missie te willen. De grote vraag is of dit in de praktijk wel zo niet-militair zal zijn uiteraard :')
pi_92606597
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef ColdFeet het volgende:

Maar eigenlijk heb ik nu bij iedere partij teveel bedenkingen om erop te stemmen. Ik zou het echt niet meer weten, ik ben een zwevende kiezer geworden.
Ik weet het ook niet meer. Wat me heel erg opvalt (en misschien voor mensen als golfer die al heel wat meer verkiezingen en kabinetten heeft gezien niets nieuws) is dat er van alles beloofd wordt in verkiezingen en heel veel niet gemeld en dat dan nadat iedereen zich in het pluche heeft geparkeerd er ineens allerlei nieuwe ideeën op tafel komen (boete voor langstudeerders bijv, hoorde je niemand over tijdens de verkiezingen of laten we weer terug gaan naar Afghanistan jongens!) en er van de plannen weinig tot niets terecht komt.

En de volgende verkiezingen lezen we braaf weer de nietszeggende programma's.
pi_92606636
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:46 schreef TAV74 het volgende:

Mwoah, zwakke groepen worden wel onevenredig hard geraakt imo. Ik blijf er bijvoorbeeld ontzettend veel moeite mee houden dat een huis van een miljoen hypotheekrenteaftrek kent terwijl er op de wajong gigantisch bezuinigd wordt. Ik snap wel dat het een niet direct verbonden is aan het ander, maar het signaal alleen al is zo ontzettend fout.
Dat dus!

Dáár maak ik me ook boos over. Het voelt zo onrechtvaardig.
pi_92606658
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan me niet herinneren dat de pesters ooit door een leraar oid zijn aangepakt. Achteraf vind ik dat heel erg voor hem. Het was namelijk een hele zachte en lieve jongen.
aan de andere kant; hij heeft er duidelijk zijn voordeel mee gedaan , bedacht dat dat niet werkte en zich hogerop gebuffelt..tis niet dat je zo'n functie krijgt als je een zacht ei bent wrs :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:51:18 #97
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92606680
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik weet het ook niet meer. Wat me heel erg opvalt (en misschien voor mensen als golfer die al heel wat meer verkiezingen en kabinetten heeft gezien niets nieuws) is dat er van alles beloofd wordt in verkiezingen en heel veel niet gemeld en dat dan nadat iedereen zich in het pluche heeft geparkeerd er ineens allerlei nieuwe ideeën op tafel komen (boete voor langstudeerders bijv, hoorde je niemand over tijdens de verkiezingen of laten we weer terug gaan naar Afghanistan jongens!) en er van de plannen weinig tot niets terecht komt.

Dit is wel absoluut waar ja. En alle partijen maken zich hier aan schuldig. Ik let tegenwoordig ook alleen op de algehele toon in een programma, al die losse punten zijn toch boterzacht.
pi_92606721
quote:
12s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef DarkElf het volgende:
aan de andere kant; hij heeft er duidelijk zijn voordeel mee gedaan , bedacht dat dat niet werkte en zich hogerop gebuffelt..tis niet dat je zo'n functie krijgt als je een zacht ei bent wrs :P
Vreselijk slimme jongen, is natuurkunde èn bedrijfskunde gaan studeren.
pi_92606737
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

dat is niets nieuws, daar mopperde onze ouders ook al over etc.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_92606783
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:51 schreef DarkElf het volgende:

dat is niets nieuws, daar mopperde onze ouders ook al over etc.
Ik vrees ook dat er niets nieuws aan is -O-
En dat het altijd zo zal blijven.

Beetje gevoel van: nieuwe regering, zelfde gezeik.
  donderdag 10 februari 2011 @ 20:53:57 #101
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92606867
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Beetje gevoel van: nieuwe regering, zelfde gezeik.
In veel opzichten is het ook zo. Maar zo lang er toch een duidelijk verschil is in de linkse en rechtse koers blijf ik toch maar stemmen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')