Als dat zo is, is voor mij de twijfel weg of hij echt af zal treden vandaag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:28 schreef Bartholomaeus het volgende:
SultanAlQassemi
Al Jazeera breaking: Via sources: Most of the staff at the Egyptian State TV building have been evacuated for fear of protests storming it
"En wie niet springt is een pro-Mubarak"quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:28 schreef Dekatria het volgende:
Tahrir lijkt nu wel een voetbalstadion
Ik denk dat 'ie blijft.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:29 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Als dat zo is, is voor mij de twijfel weg of hij echt af zal treden vandaag.
Jah duh, als dit een coup was hebben ze hun statements natuurlijk al lang besproken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:29 schreef RvLaak het volgende:
Zei die gozert op AJE nou net dat de militaire coup al klaar was? Tenminste, dat begreep ik uit zijn woorden.
Amerikaanse propaganda. En we slikken alles voor zoete koek, de publieke omroepen vooropquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja alle reportages en krantstukken gaan ook alleen maar over wat als de MB aan de macht komtNL Media
![]()
![]()
In de vorm van dat hij blijft, of gaat?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:29 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Als dat zo is, is voor mij de twijfel weg of hij echt af zal treden vandaag.
Nee, hij zei dat het niet meer te voorkomen is. tenminste daar kwam het op neer. maar dat was geen officiële bron.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:29 schreef RvLaak het volgende:
Zei die gozert op AJE nou net dat de militaire coup al klaar was? Tenminste, dat begreep ik uit zijn woorden.
opvallend iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:27 schreef shomila het volgende:
beleidy Beleidy
Al Jazeera says Tv building mostly evacuated, fear protesters will storm it!! Why would they storm it if they are happy?!
56 seconds ago
Dan lees je toch echt de verkeerde krant. Ik zeg het nog maar eens, nrc.next heeft tot nu toe steeds een goede verslaggeving over Egypte gehad en er vrijwel continu aandacht aan gegeven.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja alle reportages en krantstukken gaan ook alleen maar over wat als de MB aan de macht komtNL Media
![]()
![]()
Ik dacht al dat ik het verkeerd begrepen hadquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:30 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Nee, hij zei dat het niet meer te voorkomen is. tenminste daar kwam het op neer. maar dat was geen officiële bron.
"Mooooebi, moebi... moooebi moebi... moooooebi moebi, je mooooeder is een..."quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:29 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
"En wie niet springt is een pro-Mubarak"
Tsja, voor een 82-jarige is blijkbaar zelfs dat al nieuws. Mijn opa zegt ook niet veel meer.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:30 schreef shomila het volgende:
beleidy Beleidy
Egyptian TV says Mubarak will speak tonight!
20 seconds ago
Ook een tijd?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:30 schreef shomila het volgende:
beleidy Beleidy
Egyptian TV says Mubarak will speak tonight!
20 seconds ago
Hij kan niet meer blijven. De geest is nu uit de fles.quote:
Dat hij gaat. Staats-tv heeft al eerder laten merken dat ze info vooraf krijgen. En als Mubarak niet af zou treden, dan heeft ie de staats-tv nodig. Dus zou hij wel in hebben gegrepen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In de vorm van dat hij blijft, of gaat?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:30 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Mooooebi, moebi... moooebi moebi... moooooebi moebi, je mooooeder is een..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |