Dat klopt dan wel weer. Alhoewel: waarom zou hij het eerst nog ontkennen als het vanavond al bevestigd gaat worden dat 'ie weggaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:16 schreef QBay het volgende:
[..]
De mensen uit het regime van Mubarak houden elkaar de hand op. De CIA heeft er niks bij om valse info te verspreiden.
Hij is al een aantal weken in Sharm el Sheikh.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:17 schreef HiZ het volgende:
Hij is naar Sharm el Sjeik, dit is een vlucht !!!!
Dan hoop ik dat die haaien hem te grazen nemenquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:17 schreef HiZ het volgende:
Hij is naar Sharm el Sjeik, dit is een vlucht !!!!
Ik vind het sneuer voor Roel Geraedts. Die is gister of vandaag vertrokken omdat ze dachten dat het nog lang zou duren voor een doorbraak.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:02 schreef schommelstoel het volgende:
Sneu voor RvLaak trouwens, volgens mij is hij van school onderweg naar huis, en mist hij dit net allemaal!
Een rumoer dus.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:18 schreef shomila het volgende:
FDEgypt FDEgypt
Rumor: Mubarak has already left Cairo for his palace in Sharm al-Sheikh in the South Sinai. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissink
16 seconds ago
Check nog 'es, vorige topic nog net erin.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:09 schreef schommelstoel het volgende:
Het was wat rustiger geworden de laatste tijd.
En nu ging het posten ineens heel snel in de topics
Ik zeg ook niet dat het de snelste is
Ze kunnen best niet objectief zijn, echter hebben ze het erg vaak juist.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:17 schreef -jos- het volgende:
[..]
PressTV is anti-Mubarak, niet zo betrouwbaar
Nee hij zit in Heliopolis in zijn paleis gewoon.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hij is al een aantal weken in Sharm el Sheikh.
Ik vind het niet erg voor ze, wie gaat er nou weg op zo'n momentquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vind het sneuer voor Roel Geraedts. Die is gister of vandaag vertrokken omdat ze dachten dat het nog lang zou duren voor een doorbraak.
Veel beter.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:19 schreef raistlin6 het volgende:
[Upd] Egypte: Mubarak mogelijk vandaag weg
nieuwe titel, nieuwe update
De gehele Egyptische legertop was ten tijde van de revolutie op bezoek bij de hoge heren in Washington DC.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:19 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ze kunnen best niet objectief zijn, echter hebben ze het erg vaak juist.
Over niet objectief gesproken, er wordt nu gesproken over dat het een door de CIA geregistreerde coup is ( wat op zich niet eens gek zou zijn )
Ja, als Suleiman het overneemt vind de CIA dat natuurlijk goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:19 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ze kunnen best niet objectief zijn, echter hebben ze het erg vaak juist.
Over niet objectief gesproken, er wordt nu gesproken over dat het een door de CIA geregistreerde coup is ( wat op zich niet eens gek zou zijn )
Idd, ik vond dat weggaan bericht gewoon absurd. Mja hij was de laatste dagen toch al steeds aan het zeuren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg voor ze, wie gaat er nou weg op zo'n momentNa Wael was alles weer veel heviger.
Maar de menigte niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja, als Suleiman het overneemt vind de CIA dat natuurlijk goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |