quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:37 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Niet te hopen dat hij net zo irritant is
Nee, al heb ik geen idee waar dat op slaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA, je hebt toch geen nieuw regenpak nodig he!
Haiquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Was ik weer evenMijn hoofd
Hoe is het hier?
Ghehequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA, je hebt toch geen nieuw regenpak nodig he!
Nee, ik sla de koffie gewoon overquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Als dat onderdeel van de deal is drink jij koffie !
Maar toen was ik waarschijnlijk nog op schoolquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Was een post uit 't vorige tipoc![]()
van ST
zoals gewwonlijk weer veel .... en ....quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Iets met geen keuze kunnen maken tussen blauw en roodquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:39 schreef OA het volgende:
Nee, al heb ik geen idee waar dat op slaat.
Nee, dat was Laura.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
had hij al eens verteld dat hij ging zeilen?
Neequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
had hij al eens verteld dat hij ging zeilen?
Leeft die trouwens nog?quote:
Drukdrukdruk op werk... dus mijn korte FOK!-pauze ga ik weer even tot een einde brengenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Doe je best!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:38 schreef OA het volgende:
Meer dan 100 topics zelfs en meer dan 20.000 posts op MPG...
Haiquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
Nou weten we het wel weerquote:
Het zal wel weer driehonderd posts verder zijn gegaan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets met geen keuze kunnen maken tussen blauw en rood.
Wat is er mis met mijn vrouw? Of heeft nog niemand ooit de nick andersom gelezenquote:
Nee, dat was me echt nog nooit opgevallenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal wel weer driehonderd posts verder zijn gegaan.
[..]
Wat is er mis met mijn vrouw? Of heeft nog niemand ooit de nick andersom gelezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Wat is er mis met mijn vrouw? Of heeft nog niemand ooit de nick andersom gelezen
Dat ze jou niet meeneemt op der zeilreis.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lieve lieve mensen, knuffels voor degenen die ze kunnen gebruiken![]()
En Friemel, ben je weer met je projectje bezig?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |