sowieso bubbels in drinkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Van cola krijg ik juist maagzuur.
Nou nee, dat vind ik niet erg. Maar van cola heb ik best wel last.quote:
zorgen dat de maag niet nuchter wordt dusquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
cola is heel erg slecht op de nuchtere maag. Koffie ook trouwens.
Kapsalonquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zorgen dat de maag niet nuchter wordt dus
Ooit gaf iemand mij de tip om cola te drinken als je een kater hebt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo? Ik drink dagelijks koffie op de nuchtere maagquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
koffie is mijn ontbijtquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo? Ik drink dagelijks koffie op de nuchtere maag!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
deze ken ik ook niet maar dit is wel een aardige uitleg
[..]
Muckiequote:
als ik jou nou boodschappenlijstje fax hé wanneer heb ik die boodschappen dan?quote:
Is geen uitdrukking,quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:44 schreef Barretje80 het volgende:
[quote]Op donderdag 10 februari 2011 12:23 schreef friemelaar het volgende:
Luitjes, ik ga lange armen, korte beentjes en grote neusgaten kweken![]()
/quote]
wat is dat nou weer voor een uitdrukking
Zaterdagavond?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
als ik jou nou boodschappenlijstje fax hé wanneer heb ik die boodschappen dan?
- een nieuw hoofdquote:
geld? neuken?quote:
En dat ookquote:
quote:
quote:
dat dus, maar niet noodzakelijkerwijs in die volgordequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geld? neuken?
ik weet wel wat ik wil...
Jij hebt het geld liever na het neuken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:22 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
dat dus, maar niet noodzakelijkerwijs in die volgorde
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij hebt het geld liever na het neuken?
Het neuken mag omhoog in het lijstje tot boven de koffiequote:Op donderdag 10 februari 2011 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij hebt het geld liever na het neuken?
GMTAquote:
Beide graag.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geld? neuken?
Mij?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geld? neuken?
NSCquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Het neuken mag omhoog in het lijstje tot boven de koffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:27 schreef friemelaar het volgende:
Doe maar in de volgorde waarin wij mannen er dagelijks aan denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Mijn carriere moet nog beginnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:27 schreef Muck het volgende:
Als je geld wilt en je wilt neuken, dan weet ik nog wel een leuke carriereswitch
Ik vond het inderdaad geen gezicht afgelopen zaterdagquote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:27 schreef friemelaar het volgende:
Doe maar in de volgorde waarin wij mannen er dagelijks aan denken
En dan te bedenken dat ik geen koffie drinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Viezerikquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik geen koffie drink
Als dat onderdeel van de deal is drink jij koffie !quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik geen koffie drink
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |