Volgens mij schimmelt brood alleen wanneer het in een zak zit en droogt het erbuiten gewoon uit.quote:
Nou, dat zou me te lang duren 's morgens vroegquote:Op zondag 20 februari 2011 12:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Volgens mij is deze test eigenlijk een recept voor toast
Maar is de behandelde snee niet minder of meer uitgedroogd dan de andere helft? Dat zou ook een verschil zijnquote:Op zondag 20 februari 2011 13:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het zou toch wel wat zijn als ze allebei niet zouden beschimmelen heReiki die overslaat van het ene naar de andere brood
![]()
Nee, even uitgedroogd zoals ik het ziequote:Op zondag 20 februari 2011 13:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar is de behandelde snee niet minder of meer uitgedroogd dan de andere helft? Dat zou ook een verschil zijn
Ik wilde niks zeggenquote:Op zondag 20 februari 2011 13:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee, even uitgedroogd zoals ik het zie
Wat een opmerking eigenlijk, over een "droge snee"![]()
Ik heb nul ervaring met de werkzaamheid van Reiki maar het lijkt me dat als het bij mensen werkt dat het dan ook bij de rest van het zoogdierenrijk zou moeten werken. (daarmee wil ik dus niet zeggen dat brood een zoogdier isquote:Op zondag 20 februari 2011 13:56 schreef Maatregel het volgende:
Reiki werkt ook enkel bij de mens. Het antwoord waarom ligt ook wel voor de hand.
Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:56 schreef Maatregel het volgende:
Reiki werkt ook enkel bij de mens. Het antwoord waarom ligt ook wel voor de hand.
Heb je het inmiddels aan kunnen tonen dan?quote:
Als dat zo is dan is het wel jammer ja.. ik dacht ook om de een of andere reden dat het vast snel zou gaan beschimmelen, en misschien die met behandeling dan niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 15:07 schreef mousy31 het volgende:
Je had ze idd na de behandeling weer in een zakje moeten doen, nu drogen ze alleen uit en gebeurt er verder niks. Ik droog nl de hele winter al brood voor de vogels en t kan dr weken liggen zonder dat er verder wat gebeurt.
Of melk, fruit, groente... genoeg mogelijkheden.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het wel jammer ja.. ik dacht ook om de een of andere reden dat het vast snel zou gaan beschimmelen, en misschien die met behandeling dan niet.
Zou het misschien met zaadjes in een pot kunnen proberen .. ene potje wel behandelen en andere potje niet, zie je vrij snel resultaat denk ik.
Ach. Beetje onbegonnen. We kunnen wel vooraf vaststellen dat dat niks wordt.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
Of twee partjes appel?
Heb je snel resultaat, dat is met een uurtje al bruin.
Nonsens, maar duidelijk je afkeer hebt tegen hoeblidoebli hoor.quote:Op zondag 20 februari 2011 18:28 schreef Maatregel het volgende:
[..]
Ach. Beetje onbegonnen. We kunnen wel vooraf vaststellen dat dat niks wordt.
Reiki werkt bij de mensen die erin geloven. Die zorgen zelf voor het resultaat. Reiki, en alle andere hoeblidoebli, zijn enkel de katalysatoren. De placebo's.
Deze proef zou je mooi met tuinkers kunnen doen dat kiemt snel en zie je snel resultaatquote:Op zondag 20 februari 2011 18:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is het wel jammer ja.. ik dacht ook om de een of andere reden dat het vast snel zou gaan beschimmelen, en misschien die met behandeling dan niet.
Zou het misschien met zaadjes in een pot kunnen proberen .. ene potje wel behandelen en andere potje niet, zie je vrij snel resultaat denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |