Dames, ik had even een vraag.
Mijn man en ik kunnen van mijn zus een Deuter rugdrager overnemen. De bedoeling is voor op vakanties voor langere stukken. We hebben vandaag een proefwandeling gemaakt van 45 minuten (mijn man heeft gedragen).
Ik zie wel voordelen boven een doek/Bondolino: er kan een dakje tegen zon/regen op, kindlief kan even op de grond gezet worden, als de banden eenmaal goed zijn afgesteld is het klik en je kan gaan. Mijn man heeft ook het idee dat het minder zal gaan zweten dan de Bondolino bijv maar daar heb ik mijn twijfels over.
Maarrrr wat ik 'erger' vind, is dat Harry's beentjes zo bungelen. Hoewel het zitvlak er (voor een baby/kleine dreumes) wel redelijk breed uitziet, hangen zijn benen toch vrijwel recht naar beneden. Hij kan ze ook nergens opzetten om te steunen.
Nu twijfel ik dus of ik dat Harry wel moet aandoen. Mijn man vindt dat ik overdrijf want 'Deuter is een goed merk' en hij vindt dat het bungelen wel meevalt want 'dat doen de beentjes in de doek ook'. Als ik hem uitleg dat dat niet klopt, haalt hij zijn schouders op en zegt dat het allemaal wel mee zal vallen. Mijn man vindt het ding fijn dragen. Ik moet er wel bijzeggen dat hij Harry eigenlijk nooit op de rug draagt.
Harry vond het overigens superlollig en heeft niet 'geklaagd'. Hij had het alleen op het laatst wat fris in zijn gezicht.
Vinden jullie dat ik overdrijf? En wat zouden jullie in dit geval doen? Wel of niet?