Ik wil ze wel weer terugsturen als Ilse dr niet meer in past hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef Orea het volgende:
Nou euh... ik wilde nog veel meer verkopen, mocht niet van meneerhad mini-Leia ingezeten (hij is daar echt emo mee, net als de pakjes die ik laatst aan Kaatje had verkocht
vond ie maar niks, want waren van Leia geweest
![]()
het is schattig en
tegelijk!)

Uittrekken is nog makkelijker, want dat kan helemaal als een gewone jas. Aantrekken is even over je kind heen wurmen, met uittrekken heb je daar minder last van. Ik trek gewoon aan m'n mouwen en dan komt de rest vanzelf meequote:Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef WupWup het volgende:
En uittrekken dan? Want dat vind ik de kunst.

quote:Op zondag 30 januari 2011 09:43 schreef Asyniur het volgende:
Ik had ook nog even een vraag: Harry gaat heel vaak 'staan' in de doek, zowel op de rug als op de buik. Ik let heel erg goed op dat hij de doek goed in zijn knieholtes heeft, maar toch ziet hij kans om zich te overstrekken en te gaan 'staan'. Hij kan er niet uit hoor, daar ben ik ook niet bang voor maar het voelt gewoon vervelend. Kan ik daar nog iets tegen doen?

We waren op weg naar de AH, de terugweg heeft ze gewandeld (zie het filmpje dat je niet kunt zienquote:Op zondag 6 februari 2011 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
Die beentjes van Harry!Die doek staat jullie goed, Asyniur.
Wat zit Senna daar prachtig, miss! Ik heb het al zo vaak gezegd, maar jullie zijn inderdaad onmiskenbaar moeder en dochter. Ik zou er zo vrolijk van worden als ik jullie zo bij Frankendael zag wandelen.Of waren jullie daar niet naar op weg?
Hoe ging het op de rug krijgen van Senna? En werkte ze mee?

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het enige wat bij mij echt werkt is dan torsodragen. Dan komt de doek die je terug naar voren brengt net iets verder dan zijn knieholte en kan hij zijn been niet knikken.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:23 schreef freecell het volgende:
Asy: hier precies hetzelfde probleem.... Ik knoop zo strak mogelijk en hops zoveelmogelijk, maar dan nog hè?

Als je de baby-insert gebruikt en op alle plaatsen goed aanspant kan je de Manduca onder normale omstandigheden al vanaf de geboorte gebruiken. Dit volgens de Trageschule waar ik mijn opleiding tot consulent volgde; zij zijn zich helemaal aan het verdiepen in de mogelijkheden van voorgevormde dragers en krijgen een kleintje perfect én goed ondersteund in een Manduca.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:01 schreef mrien het volgende:
Vanaf welk gewicht/lengte/aantal maanden kun je de manduca eigenlijk voor babies gebruiken? En dan met/zonder insert?
Wil hem binnenkort eens proberen met Jelle, misschien dat ik hem dan op mn rug zou durven wat soms wel handig zou zijn met Lotte. Met een doek durf ik dat niet zo goed nog denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |