abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92300976
Nou euh... ik wilde nog veel meer verkopen, mocht niet van meneer :{w had mini-Leia ingezeten (hij is daar echt emo mee, net als de pakjes die ik laatst aan Kaatje had verkocht :D vond ie maar niks, want waren van Leia geweest :') O+ het is schattig en :') tegelijk!)
pi_92302562
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:02 schreef Orea het volgende:
Nou euh... ik wilde nog veel meer verkopen, mocht niet van meneer :{w had mini-Leia ingezeten (hij is daar echt emo mee, net als de pakjes die ik laatst aan Kaatje had verkocht :D vond ie maar niks, want waren van Leia geweest :') O+ het is schattig en :') tegelijk!)
Ik wil ze wel weer terugsturen als Ilse dr niet meer in past hoor :P
*poef* nu is het weg
pi_92304845
haha k begrijp je meneer helemaal hoor (zo ben ik ook namelijk :'))
helemaal met kleding...kan niks wegdoen, want is van floris. heb echt veel, ooit voor een 2e wil ik vast ook weer veel nieuws kopen (ook bij jongetje), maar kan dus niets verkopen. laatst met een knoop in mn maag een vestje van m verkocht...ik hecht me teveel aan spullen :')
  vrijdag 4 februari 2011 @ 00:23:14 #279
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_92305072
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 22:05 schreef WupWup het volgende:
En uittrekken dan? Want dat vind ik de kunst.
Uittrekken is nog makkelijker, want dat kan helemaal als een gewone jas. Aantrekken is even over je kind heen wurmen, met uittrekken heb je daar minder last van. Ik trek gewoon aan m'n mouwen en dan komt de rest vanzelf mee :)
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_92318539
Mooie foto's! Orea, ik vind die doek juist heel mooi staan bij jullie!!

Mijn vriendin heeft een draagdoek meegenomen uit Peru, maar hij is 1 meter 15 bij 1 meter 15, kan ik daar wat mee?
pi_92401295
1,15 bij 1,15 :? volgens mij kun je die nog niet eens als heupding gebruiken (dus ringsling zonder ringen zeg maar?) Dat is wel héél erg kort, ik kan daar niks mee, denk ik! Ik heb een afrikaanse shortie van 1,80 ofzo, maar die zou ik alleen als ringsling kunnen gebruiken, zelfs met knoop pas ik die niet...

Karmin visjes zijn binnen, *O* ik ben zó blij! Straks maar eens lekker een stuk wandelen met muppet.. Als het goed is komt volgende week die Pfau weer bij me, maar dan wéér een nieuwe (die andere heb ik dus geruild voor visjes :') hoe bedoel je handel)
  Moderator zondag 6 februari 2011 @ 09:27:40 #282
5428 crew  miss_sly
pi_92401431
De eerst actiefoto met Boba; hij is goedgekeurd *O*

O+

[ Bericht 20% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:37:11 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92401587
Ohhh wat zit Senna daar mooi! O+ Jeetje wat lijken jullie op elkaar!
Boba met vogeltjes is de mooiste <3
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92401667
Oooh kijk jullie dan!! O+ *O* geweldig!!
pi_92402383
Ja,volgens mij is het meer een soort knapzak, maar kheb misschien iets. Ik heb zo'n tricottiding, alleen die 2 banden zeg maar,daar kan ik hem misschien nog om heen doen zodat het toch iets steviger zit.

Wel jammer, het is verder een mooie doek.
  zondag 6 februari 2011 @ 11:29:15 #286
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92403369
Troeta, kun je er misschien nog het volgende mee?

Of dit:

zondag 6 februari 2011 @ 11:31:38 #287
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92403440
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 09:43 schreef Asyniur het volgende:
Ik had ook nog even een vraag: Harry gaat heel vaak 'staan' in de doek, zowel op de rug als op de buik. Ik let heel erg goed op dat hij de doek goed in zijn knieholtes heeft, maar toch ziet hij kans om zich te overstrekken en te gaan 'staan'. Hij kan er niet uit hoor, daar ben ik ook niet bang voor maar het voelt gewoon vervelend. Kan ik daar nog iets tegen doen?
pi_92403544
Die beentjes van Harry! O+ Die doek staat jullie goed, Asyniur.

Wat zit Senna daar prachtig, miss! Ik heb het al zo vaak gezegd, maar jullie zijn inderdaad onmiskenbaar moeder en dochter. Ik zou er zo vrolijk van worden als ik jullie zo bij Frankendael zag wandelen. O+ Of waren jullie daar niet naar op weg? :+ Hoe ging het op de rug krijgen van Senna? En werkte ze mee?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92413705

Even uitwaaien! En zie weer de dwarse puberblik bij de dame op mijn rug _O- lachen zodra er een camera of mobiel in de buurt is, is uit den boze!

Leia gilde het overigens uit van plezier, zelfs in die heftige wind! En al die reacties van mensen: ooooh wat een schatje! *rondje om ons heen lopend* wat zit ze lekker!

En Leia beantwoorde met een big, big smile :D zo leuk!

[ Bericht 29% gewijzigd door Orea op 06-02-2011 16:13:54 ]
  Moderator zondag 6 februari 2011 @ 21:11:11 #290
5428 crew  miss_sly
pi_92430180
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
Die beentjes van Harry! O+ Die doek staat jullie goed, Asyniur.

Wat zit Senna daar prachtig, miss! Ik heb het al zo vaak gezegd, maar jullie zijn inderdaad onmiskenbaar moeder en dochter. Ik zou er zo vrolijk van worden als ik jullie zo bij Frankendael zag wandelen. O+ Of waren jullie daar niet naar op weg? :+ Hoe ging het op de rug krijgen van Senna? En werkte ze mee?
We waren op weg naar de AH, de terugweg heeft ze gewandeld (zie het filmpje dat je niet kunt zien :P ) Het was ook echt gezellig en Senna vond het fijn. Schaap heeft haar er thuis in gezet. Ze is nameiljk nog een beetje lastig met het in de Boba gaan, dus ik wilde even zonder moeilijkheden een fijne ervaring creeeren, en volgens mij is dat gelukt. De techniek voor het op de rug krijgen, is me duidelijk, maar Senna vindt het niet altijd fijn :+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  † In Memoriam † maandag 7 februari 2011 @ 13:15:45 #291
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_92455888
Troeta, in Peru slaan ze die doeken dubbel (tot een driehoek), leggen de baby er op, vouwen de punt een stuk omhoog over de baby en zwierendoek met baby op de rug. De enige knoop wordt gelegd in de punten die over de schouders gaan, het gewicht van de baby houdt de ingevouwen punt tegen de rug.
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_92456202
Asy: hier precies hetzelfde probleem.... Ik knoop zo strak mogelijk en hops zoveelmogelijk, maar dan nog hè? :')
  maandag 7 februari 2011 @ 13:57:03 #293
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92457648
Bij Ellevill staan weer een paar Zara's in de uitverkoop.
pi_92457829
Crosspost :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 7 februari 2011 @ 21:45:11 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92479375
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 13:23 schreef freecell het volgende:
Asy: hier precies hetzelfde probleem.... Ik knoop zo strak mogelijk en hops zoveelmogelijk, maar dan nog hè? :')
Het enige wat bij mij echt werkt is dan torsodragen. Dan komt de doek die je terug naar voren brengt net iets verder dan zijn knieholte en kan hij zijn been niet knikken.
Enige nadeel daarvan is weer dat hij eerder zijn armen los gefrot krijgt...
pi_92492139
Vanaf welk gewicht/lengte/aantal maanden kun je de manduca eigenlijk voor babies gebruiken? En dan met/zonder insert?
Wil hem binnenkort eens proberen met Jelle, misschien dat ik hem dan op mn rug zou durven wat soms wel handig zou zijn met Lotte. Met een doek durf ik dat niet zo goed nog denk ik
pi_92561086
Ik heb het met Leia eens geprobeerd rond de 3 maanden geloof ik, maar vond het absoluut nog niet fijn zitten.. Pas sinds een poosje zit ze er beter in en denk zelfs als ze nog net íets groter is dat het nóg fijner zit..

Moet ook eerlijk zeggen dat ik het lastig vind om haar in de Manduca alleen op mijn rug te krijgen. Met een doek vind ik dat weer makkelijker, terwijl ik anders had verwacht :)
pi_92571268
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:01 schreef mrien het volgende:
Vanaf welk gewicht/lengte/aantal maanden kun je de manduca eigenlijk voor babies gebruiken? En dan met/zonder insert?
Wil hem binnenkort eens proberen met Jelle, misschien dat ik hem dan op mn rug zou durven wat soms wel handig zou zijn met Lotte. Met een doek durf ik dat niet zo goed nog denk ik
Als je de baby-insert gebruikt en op alle plaatsen goed aanspant kan je de Manduca onder normale omstandigheden al vanaf de geboorte gebruiken. Dit volgens de Trageschule waar ik mijn opleiding tot consulent volgde; zij zijn zich helemaal aan het verdiepen in de mogelijkheden van voorgevormde dragers en krijgen een kleintje perfect én goed ondersteund in een Manduca.

Er zijn nog meer SSC's die geschikt zijn voor pasgeborenen, de Bondolino mag bijvoorbeeld ook.
Hardloper.
IG @webkim
pi_92586024
Ik mag zomaar een nieuwe indio uitzoeken van vriend en nou heb ik geen flauw idee welke 8)7
pi_92586286
Mijn eigen bondolino is binnen. En hij is zo mooi!! Gelukkig zit ie met de verlenger een stuk fijner, heb ik geen buikpijn na dragen :D
*poef* nu is het weg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')