Hij zocht op: Heldquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:21 schreef yavanna het volgende:
Het schijnt een goede 'cartoon' zijn, maar wat staat er?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:42 schreef rakotto het volgende:
[..]
Hij zocht op: Held
En daaronder staat dan een suggestie: Bedoelt u Wael Ghonim?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:42 schreef rakotto het volgende:
[..]
Zei hij toen dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:49 schreef De_Hertog het volgende:
In nrc.next vanochtend ook een artikeltje over 'het nieuwe nieuws-volgen' via twitter, met aandacht voor de geruchten en dergelijke. Ook 'wij' komen er in voor, met reacties van oa HyperViper op het moment dat de kamelenaanval begon.
Haha, thnx.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:42 schreef rakotto het volgende:
[..]
Linkje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:49 schreef De_Hertog het volgende:
In nrc.next vanochtend ook een artikeltje over 'het nieuwe nieuws-volgen' via twitter, met aandacht voor de geruchten en dergelijke. Ook 'wij' komen er in voor, met reacties van oa HyperViper op het moment dat de kamelenaanval begon.
Uit het artikel:quote:
Posts komen hiervandaan, alleen de smileys zijn niet overgenomen, voor de rest klopt het.quote:Intussen werd 'kamelen' het buzzwoord op internet. Bijvoorbeeld p[ Fok.nl, een van de vele platforms waar je samen televisie kunt kijken.
HyperViper om 14:00: Kamelen, zwaarden.. WTF IS DIT? ALADIN?
Tuig om 14:02: Ohw jezus, ik ben dit al dagen aan het volgen.. Maar tgaat nu écht fout.
Cameraman vertrappeld door paard/kameel hoor ik net.
HyperViper om 14:05: Fucking grand theft camel, hoe kan dit nou, dit is té bizar.
Geruchten zat, teveel eigenlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:29 schreef Dekatria het volgende:
Topc 150
Nog nieuwe dingen onder de zon? Ik lees alweer dat er meer geruchten zijn over wat er vrijdag op stapel staat...?
WTF????quote:Fok.nl, een van de vele platforms waar je samen televisie kunt kijken
www.bruna.nlquote:
Vet, kan iemand scannen/pic maken en hier posten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:49 schreef De_Hertog het volgende:
Het staat er wat ongelukkig, maar dat is precies wat we doen: tv (Al Jazeera, CNN, andere streams) kijken en daar samen over discussiëren.quote:
Dat zullen ze, hopelijk, wel bedoelen, het staat er echter wel erg grappig.quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:00 schreef RvLaak het volgende:
"Fok.nl, een van de vele platforms waar je samen televisie kunt kijken"
WTF????
Ja das wel een goede beschrijving, maar het is ook nog wel wat meer als dat naar mijn mening.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:01 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het staat er wat ongelukkig, maar dat is precies wat we doen: tv (Al Jazeera, CNN, andere streams) kijken en daar samen over discussiëren.
Laten we het hopen. Sowieso nog een hoop werk voor de PR afdeling van FOK!quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:02 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat zullen ze, hopelijk, wel bedoelen, het staat er echter wel erg grappig.
Klopt, maar de rest van Fok is voor het artikel weinig relevant natuurlijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Ja das wel een goede beschrijving, maar het is ook nog wel wat meer als dat naar mijn mening.
Maak ff een foto dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:06 schreef De_Hertog het volgende:
Die mooiste opmerking in dat artikel ging trouwens niet over Fok maar over de algemene manier van nieuws volgen: 'Je drukt op F5 om de revolutie te verversen.' Zo gaat het inderdaad wel geregeld.
Dat dekt de lading ook niet: we volgen hier ook het weer, vrouw zoekt Ayman, 'het plein staat misschien vol maar de brug is nog leeg', natuur in Litouwen, de laatste mode op het gebied van hoofddeksels en 'maak uw eigen dorp binnen twee weken'.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:05 schreef Dance99Vv het volgende:
Samen het nieuws volgen zou een betere uitspraak zijn
quote:Crowd turns nasty on us after pro-mubarak man tells them we R american agents wanting to invade their bedrooms. #egypt #jan25
Gaat nu niet, geen camera/webspace bij de hand. Zal vanavond even kijken als niemand anders die krant heeft. Anders staat het straks of morgen ook online, volgens mij zetten ze alle artikelen een dag later online.quote:
"THIS IS MORE INFORMING THEN FOX NEWS "quote:
Dat zijn wel meer dingen... De Telegraaf is zelfs informatiever dan Fox Newsquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"THIS IS MORE INFORMING THEN FOX NEWS "
Dat was toch al tijden duidelijk? Hoge generaals danken hun positie aan Mubarak, die willen ze niet verliezen. En een gedeelte van het leger komt uit het gewone volk door de dienstplicht, die zullen niet zo snel op hun eigen ouders schieten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:20 schreef yavanna het volgende:
andersoncooper Based on info. the military is divided Pro and Anti Mubarak so there is a high risk,they might go againist eachother #Egypt
Ook hogerop zou er nu onenigheid zijn ontstaan, oa. tussen Suleiman en een top generaal wiens naam ik vergeten ben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:21 schreef MTL het volgende:
[..]
Dat was toch al tijden duidelijk? Hoge generaals danken hun positie aan Mubarak, die willen ze niet verliezen. En een gedeelte van het leger komt uit het gewone volk door de dienstplicht, die zullen niet zo snel op hun eigen ouders schieten.
quote:ME_Observer Go to http://thedailynewsegypt.com and vote on what you think the protesters in #Tahrir should do. (its on the right sidebar) #egypt #jan25 1 minute ago via web
hahahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:31 schreef mazaru het volgende:
@3arabawy: New post: #Jan25 Omar Suleiman joins Tahrir protests http://bit.ly/fL2tpT
Dan wordt die constitutionele weg onbegaanbaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:43 schreef Flashbox het volgende:
Ben S. alnitak250 Yet another resignation from NDP: Mamdouh Hosny, director of Industry and Energy Committee They're running out of ministers? #jan25 #egypt 1 minute ago via web
Hij wordt er alleen niet mooier vanquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef -jos- het volgende:
Kan iemand de 6e foto hier groot krijgen voor in het helmentopic:
http://www.eastnews.pl/pi(...)etinId/8105/lang/en/
mja ik bedoelde dus een goede kwaliteit idd, nog ff verder zoekenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:51 schreef shomila het volgende:
[..]
Hij wordt er alleen niet mooier van
[ link | afbeelding ]
Of Suleiman liegt of hij heeft zijn keutel ingetrokken.quote:camanpour Sr Egyptian official tells me VP Suleiman's comments about not tolerating protests refer to the economy, not govt crackdown. #Egypt 2 minutes ago via HootSuite
Dan vraag ik me af wat ze nu bedoelen. Hoe kun je de protesten 'economisch niet tolereren?' Denkt hij nog steeds dat iedereen naar huis gaat als hij de KFC sluit of zo?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of Suleiman liegt of hij heeft zijn keutel ingetrokken.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:05 schreef Flashbox het volgende:
3arabawy New post: #Jan25 #torture http://bit.ly/fQ3qMt half a minute ago via arabawy.org
A video purportedly showing a grave beneath the State Security Police office in Damanhour, where four skeletons were found. How many more secret graves will be discovered in the coming days? Where did all the disappeared during Mubaraks reign go?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:05 schreef Flashbox het volgende:
3arabawy New post: #Jan25 #torture http://bit.ly/fQ3qMt half a minute ago via arabawy.org
A video purportedly showing a grave beneath the State Security Police office in Damanhour, where four skeletons were found. How many more secret graves will be discovered in the coming days? Where did all the disappeared during Mubaraks reign go?
Vreselijkquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:05 schreef Flashbox het volgende:
Het ergste is dat dat nog steeds best kan kloppen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:13 schreef marcodej het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)ine-mubarak-security
Ik dacht voor deze revolutie trouwens dat Egypte, van de staten in het MiddenOosten, nog de meest redelijke was
Onzinquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het ergste is dat dat nog steeds best kan kloppen.
Moet je nagaan hoe erg de rest is...quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:13 schreef marcodej het volgende:
http://www.guardian.co.uk(...)ine-mubarak-security
Ik dacht voor deze revolutie trouwens dat Egypte, van de staten in het MiddenOosten, nog de meest redelijke was, met een redelijk ontwikkelde demoratie...
Nice.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:17 schreef Flashbox het volgende:
justimage NOW! http://yfrog.com/h5eocjdxj #jan25 #egypt 2 minutes ago via TweetDeck
[ afbeelding ]
o.a. Turkije, Jordanie, Libanon, VAE, Qatar, Marokko (alhoewel niet in het MO) zijn allemaal tig keer minder erg dan het extreme dictatoriale regime dat je in Egypte hebt.quote:
Iran & nog een paar staten in die regio zijn misschien net zo erg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:21 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
o.a. Turkije, Jordanie, Libanon, VAE, Qatar, Marokko (alhoewel niet in het MO) zijn allemaal tig keer minder erg dan het extreme dictatoriale regime dat je in Egypte hebt.
Alleen Saoedi-Arabie is waarschijnlijk nog erger dan Egypte
Turkije en Marokko horen er inderdaad over het algemeen niet bij. Of Jordanië en Libanon minder erg zijn dan Egypte waag ik sterk te betwijfelen. Vergeet ook niet dat veel dingen hier ook pas na de protesten naar boven kwamen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:21 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
o.a. Turkije, Jordanie, Libanon, VAE, Qatar, Marokko (alhoewel niet in het MO) zijn allemaal tig keer minder erg dan het extreme dictatoriale regime dat je in Egypte hebt.
Alleen Saoedi-Arabie is waarschijnlijk nog erger dan Egypte
quote:CAIRO - Tienduizenden Egyptenaren zijn donderdag in staking gegaan om hogere salarissen te eisen. Tevens wordt steun betuigd aan de roep om het aftreden van president Hosni Mubarak (82).
Er wordt zowel in de commerciële als in de overheidssector gestaakt. In de hoofdstad Caïro liepen duizenden werknemers uit de gezondheidszorg naar het Tahrirplein waar al ruim twee weken wordt betoogd tegen het autoritaire bewind. Volgens een bron bij de veiligheidsdiensten gingen ook in Alexandrië en Suez duizenden mensen de straat op.
Ook in de grootste fabriek van Egypte, het textielbedrijf Misr in de Nijldelta met 24.000 werknemers, werd gehoor gegeven aan de stakingsoproep.
sprak de batavier?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:17 schreef mazaru het volgende:
Dat hele MO leeft nog in de middeleeuwen.
Iran helemaal idd. Verder heb ik Syrie bewust uit de lijst gelaten omdat geen democratisch land is, maar de bevolking is verder wel tevreden met de overheid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Iran & nog een paar staten in die regio zijn misschien net zo erg.
Als democratie het enige criterium is vallen de Emiraten en Qatar ook af.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:34 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Iran helemaal idd. Verder heb ik Syrie bewust uit de lijst gelaten omdat geen democratisch land is, maar de bevolking is verder wel tevreden met de overheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |