Dan schrijft hij z'n eigen doodsvonnis. De VS zal zijn steun opzeggen, en het toerisme zal het land totaal de rug toekeren... om van het volk zelf nog maar te zwijgen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:05 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of het leger is dan gewoon van Suleiman en geeft ie opdracht te schieten.
Dat moeten we dan maar hopenquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan schrijft hij z'n eigen doodsvonnis. De VS zal zijn steun opzeggen, en het toerisme zal het land totaal de rug toekeren... om van het volk zelf nog maar te zwijgen.
Suleiman is hopelijk niet zo gestoord.
Ik denk ook niet dat het leger zal luisteren naar zo'n bevel. Zo veel mensen die helemaal niets doen massaal beschieten? Dan moet je wel een erg gewetenloze soldaat zijn, hoor. En absoluut geen angst kennen, trouwens.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan schrijft hij z'n eigen doodsvonnis. De VS zal zijn steun opzeggen, en het toerisme zal het land totaal de rug toekeren... om van het volk zelf nog maar te zwijgen.
Suleiman is hopelijk niet zo gestoord.
Ik vatte het idd op als waarschuwing/dreigement. Waarschijnlijk doelde hij op de militaire coup van 1952?quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:09 schreef rakotto het volgende:
[..]
Suleiman had het over een coup tegen de mensen... Tenminste het werd door iedereen opgevat als een dreigement...
Maar het slaat ook op weinig als hij zegt dat er een coup komt... Hij is zelf VP en als dat al bekend staat, dan weet wat de president moet doen..
Of zie ik het verkeerd?
Dat ook - de sympathie voor het volk ligt bij de gewone (dienstplichtige) soldaten, en die zullen zo'n bevel nooit opvolgen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat het leger zal luisteren naar zo'n bevel. Zo veel mensen die helemaal niets doen massaal beschieten? Dan moet je wel een erg gewetenloze soldaat zijn, hoor. En absoluut geen angst kennen, trouwens.
Volgens die site zelf zijn dat mensen die dit hebben gedaan:quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://yallaegypt.crowdmap.com/
Hier zie je de wereldwijde steun, maar ik weet niet hoe ze dat gemeten hebben. Via Twitter?
Dat was toch van de April 6th Movement? Die brachten de bal aan het rollen... eigenlijk was dat de sneeuwbal, die nu een lawine is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:13 schreef rakotto het volgende:
Dat was in 2008, volgens mij in Mahalla. Die was toen volledig afgesloten van de buitenwereld en men wist het tijdelijk te "sussen".
Bevestigd?????quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:17 schreef rakotto het volgende:
Breaking news AJE
DEMANDS WILL BE MET
Senior Office
ALL DEMANDS WILL BE MET
quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:17 schreef rakotto het volgende:
Breaking news AJE
DEMANDS WILL BE MET
Senior Office
ALL DEMANDS WILL BE MET
Ja, een senior officer heeft het publiek toegesproken op Tahrir en heeft dat net geezegd/quote:
Het is ook niet Suleiman die dit zegt he, maar de legerleiding. Dat is iets heeel anders.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:18 schreef -jos- het volgende:
Uitspraken als 'all demands will be met' neem ik echt niet serieus.
Is eigenlijk precies hetzelfde wat Mubrak en co steeds vertellen. "We luisteren naar jullie, de eisen zullen worden ingewilligd""quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:18 schreef -jos- het volgende:
Uitspraken als 'all demands will be met' neem ik echt niet serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |