abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:06:04 #126
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_92607642
quote:
7s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:05 schreef Techno het volgende:

[..]

Allemaal leuk en aardig, maar wat als broertjelief veel technischer is dan de TS?
Lijkt mij een gegeven hier :P
  donderdag 10 februari 2011 @ 21:17:52 #127
284024 ecktebaas
Hardwerkende Yugoslav
pi_92608428
Gewoon geen internet, hij raakt er aan ontwend.
somige mense zijn belangerijk (L) andere niet
pi_92615837
:') maak gewoon wat afspraken samen. Spelen met teamspeak? Prima, maar alleen als jij niet thuis bent, of alleen tussen 5 en 9 of wat dan ook. En als ie dat niet doet idd ff de kabel een rukje geven dat het internet er ff uit ligt, leert ie snel genoeg
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 00:00:40 #129
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_92619160
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 10:18 schreef juxtaposition het volgende:
Zo heb ik het niet eens bekeken, bij nadere inspectie lees ik nergens dat je moeder er mee zit.
En wat een bullshit titel overigens.
Het lijkt de krant wel, waar asociaal tyfusbroertje niet interessant genoeg is, en ze dan maar de term: gameverslaving er tegen aan moeten gooien.
Als hij het 5 uur per dag of meer speelt dan kun je wel spreken van een verslaving ja, helemaal als 'ie ook nog eens niet voor rede vatbaar is en lomp reageert naar z'n moeder.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_92629880
weet je wat het is, Je kan wel zeggen dat ie een game verslaving heeft, maar wat moet ie anders doen op een doordeweekse dag ?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 11:44:26 #131
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_92630082
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

Als hij het 5 uur per dag of meer speelt dan kun je wel spreken van een verslaving ja, helemaal als 'ie ook nog eens niet voor rede vatbaar is en lomp reageert naar z'n moeder.
Laten we het pbc, riaag en de politie maar bellen, dan kunnen ze hem genezen van zijn verslaving :{
pi_92630976
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:39 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
weet je wat het is, Je kan wel zeggen dat ie een game verslaving heeft, maar wat moet ie anders doen op een doordeweekse dag ?
- werk zoeken
- werken
- huiswerk
- lezen
- sporten
- msn (lees; cyberflirten)
- Fok!
- muziek luisteren
- bioscoop (is doordeweeks veel goedkoper)
- met vrienden afspreken
- een televisie serie volgen (kost vooralsnog maar 40 minuten per dag, en geen 5 uur)
- koken
- daten (waarom zou dat niet doordeweeks kunnen?)
- Seks (waarom zou dat niet doordeweeks kunnen?)

Echt waar er is genoeg te doen doordeweeks, en volgens mij als je serieus bezig bent met school heb je na school en huiswerk nog maar weinig van je dag over.
pi_92632906
Allemaal leuke tips, sluit poorten, sla hem in elkaar maar nergens een echte oplossing.

Beste wat je kunt doen is regels opstellen en handhaven. Tot 11 uur gamen en dan gaat ie gewoon uit. Dit is zo een situatie die langzaam uit de hand is gelopen omdat er niets tegen gedaan werd, dit patroon moet je proberen te doorbreken en er ook consequenties aan hangen door de mogelijkheid tot spelen weg te nemen bij overtreding.

Doordat het al zover is gekomen zal het erg moeilijk worden om dit op de rails te krijgen echter ook hij zal zich moeten aanpassen aan de andere mensen in huis en dat gebeurd nu niet.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:10:09 #134
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92633399
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:08 schreef Michiel1990 het volgende:

[..]

- werk zoeken
- werken
- huiswerk
- lezen
- sporten
- msn (lees; cyberflirten)
- Fok!
- muziek luisteren
- bioscoop (is doordeweeks veel goedkoper)
- met vrienden afspreken
- een televisie serie volgen (kost vooralsnog maar 40 minuten per dag, en geen 5 uur)
- koken
- daten (waarom zou dat niet doordeweeks kunnen?)
- Seks (waarom zou dat niet doordeweeks kunnen?)

Echt waar er is genoeg te doen doordeweeks, en volgens mij als je serieus bezig bent met school heb je na school en huiswerk nog maar weinig van je dag over.
Kerel jij bent zijn grote broer, en kleine broertjes willen niets anders dan waardering van hun grote broer en hun vader. Nou papa is weg, dus moet jij die waardering geven die ie normaal van papa zou krijgen.
Dus interesseer je eerst eens in het spelletje dat ie speelt en vraag hem dan of het wat zachter kan ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:12:45 #135
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_92633509
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef fs180 het volgende:
Laten we het pbc, riaag en de politie maar bellen, dan kunnen ze hem genezen van zijn verslaving :{
Ja laten we doen alsof het normaal is 5 uur per dag of meer te gamen.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_92633526
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 00:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

Boeiend, zo zijn zoveel mensen tijdens de puberteit. Gewoon aanpakken.
pi_92633839
UPDATE:

Al weken komt hij zelfs in tussenuren snel naar huis om een uurtje te gamen, ik zie het gebeuren omdat ik veel thuis werk.

Mijn moeder doet niet meer dan om 10 uur 's avonds naar zijn kamer lopen om te zeggen dat het uit moet.

Dat is voor mij niet voldoende, ik zit heel de week verder in de herrie.

Dus: Ik heb vandaag de kabel doorgeknipt, voor alle mensen die vinden dat ik me zou moeten opstellen als een vader figuur, dit is wat ik als vader al weken geleden gedaan zou hebben. Nee sterker nog, ik zou hem nooit een spel computer gegeven hebben.

En over zijn echte vader: toen die hier woonde zat hij ook alleen maar achter de computer vanwege een chat verslaving.

In het weekend ben ik weinig thuis, omdat ik dan veel bij mijn vriendin ben, maar ik ben heel benieuwd of er nu iets gaat veranderen, of dat hij gewoon offline doorgaat met gamen. En op dat punt kunnen we nog eens een interessante discussie gaan voeren over het fenomeen van de game verslaving.
pi_92633864
De internetkabel doorknippen... wat een dom idee. :')
pi_92633922
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:21 schreef algebra010 het volgende:
Als jij een nieuwe kabel regelt, mag je een weekje komen logeren, eens zien wie er als eerste naar de schaar grijpt.

Het word gewoon echt tijd dat er een punt gemaakt word, en ik zie geen andere manier om zijn aandacht te trekken, niet dat hij erachter komt dat ik het was, zijn kabel loopt door mijn kamer...
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:28:23 #140
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92634115
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef Michiel1990 het volgende:

[..]

Als jij een nieuwe kabel regelt, mag je een weekje komen logeren, eens zien wie er als eerste naar de schaar grijpt.

Het word gewoon echt tijd dat er een punt gemaakt word, en ik zie geen andere manier om zijn aandacht te trekken, niet dat hij erachter komt dat ik het was, zijn kabel loopt door mijn kamer...
Hoe je het nu hebt opgelost is hoe dan ook een teken van zwakte.
Maargoed, ik ben zelf grote broer van 2 jongere zusjes en 1 jonger broerjte, en die kijken wel naar me op en luisteren wel naar mij. Ik heb het dus beter voor elkaar dan jij ;).
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_92634294
Oei, TS gaat klappen krijgen.
pi_92635535
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef juxtaposition het volgende:
Oei, TS gaat klappen krijgen.
:')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:09:40 #143
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_92635937
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 09:09 schreef Michiel1990 het volgende:
Hoi Fok!

Mijn eerste topic hier.

Ik ben 20, broertje is 17. Laten we het broertje maar N noemen.

Captain N?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:28:30 #144
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_92636784
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 14:09 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Captain N?
:D!
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_92637536
Ik wacht op een reactie van ts' broertje.
- ''Because no one has a dick made out of chocolate which ejaculates money..''
  vrijdag 11 februari 2011 @ 14:56:18 #146
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_92638043
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:21 schreef algebra010 het volgende:
Niet al te slim idd, TS had beter de router dicht kunnen gooien imho, maargoed wat helpt dat helpt ;)
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_92638494
TS, je had die poorten gewoon moeten dichtgooien ipv kabels gaan doorknippen. Overigens, Maanvis heeft wel een punt; je hebt geen idee wat jouw broer bezig houdt van wat ik kan afleiden uit wat je schrijft.
Heb je er eens aan gedacht dat dat spel wel eens een symptoom kan zijn van een probleem dat jouw broer heeft in plaats van de oorzaak? Hij toont weinig interesse in zijn omgeving, misschien gaat het niet goed met hem, veel stress, wordt gepest, zit met iets in zijn maag,... Er zijn zoveel opties en het enige wat jij kan bedenken, in plaats van ECHT communiceren en niet alleen aan zijn kop zeuren, is gewoon een kabel doorknippen.

En overigens, ik zou me ook geen hol aantrekken van een familielid die geen enkele interesse heeft in mij.

Jouw klacht / ervaren overlast is wel terecht imo, jouw broer's gedrag is ook ronduit asociaal, maar jij bent ook niet zo heilig hoor jongen.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 15:12:27 #148
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_92638753
Overigens wel frappant dat ie een internetkabel doroknipt en dat hijzelf nog gewoon internet heeft ;). Coax-netwerkje?
Een gedicht over Maanvis
pi_92639913
TS is gewoon een trieste autist die niet met mensen om kan gaan. Je ziet je broertje alleen maar als storingsbron. Je geeft niets om hem, je doet alsof het familieleven bestaat uit politiek delegeren en j voert zelf ook geen ruk uit getuige het feit dat je zo vaak thuis zit.
Doe eens lief!
pi_92640390
if you cant beat em, join em ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')