Lijkt mij een gegeven hierquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar wat als broertjelief veel technischer is dan de TS?
Als hij het 5 uur per dag of meer speelt dan kun je wel spreken van een verslaving ja, helemaal als 'ie ook nog eens niet voor rede vatbaar is en lomp reageert naar z'n moeder.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:18 schreef juxtaposition het volgende:
Zo heb ik het niet eens bekeken, bij nadere inspectie lees ik nergens dat je moeder er mee zit.
En wat een bullshit titel overigens.
Het lijkt de krant wel, waar asociaal tyfusbroertje niet interessant genoeg is, en ze dan maar de term: gameverslaving er tegen aan moeten gooien.
Laten we het pbc, riaag en de politie maar bellen, dan kunnen ze hem genezen van zijn verslavingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als hij het 5 uur per dag of meer speelt dan kun je wel spreken van een verslaving ja, helemaal als 'ie ook nog eens niet voor rede vatbaar is en lomp reageert naar z'n moeder.
- werk zoekenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:39 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
weet je wat het is, Je kan wel zeggen dat ie een game verslaving heeft, maar wat moet ie anders doen op een doordeweekse dag ?
Kerel jij bent zijn grote broer, en kleine broertjes willen niets anders dan waardering van hun grote broer en hun vader. Nou papa is weg, dus moet jij die waardering geven die ie normaal van papa zou krijgen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:08 schreef Michiel1990 het volgende:
[..]
- werk zoeken
- werken
- huiswerk
- lezen
- sporten
- msn (lees; cyberflirten)
- Fok!
- muziek luisteren
- bioscoop (is doordeweeks veel goedkoper)
- met vrienden afspreken
- een televisie serie volgen (kost vooralsnog maar 40 minuten per dag, en geen 5 uur)
- koken
- daten (waarom zou dat niet doordeweeks kunnen?)
- Seks (waarom zou dat niet doordeweeks kunnen?)
Echt waar er is genoeg te doen doordeweeks, en volgens mij als je serieus bezig bent met school heb je na school en huiswerk nog maar weinig van je dag over.
Ja laten we doen alsof het normaal is 5 uur per dag of meer te gamen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:44 schreef fs180 het volgende:
Laten we het pbc, riaag en de politie maar bellen, dan kunnen ze hem genezen van zijn verslaving
Boeiend, zo zijn zoveel mensen tijdens de puberteit. Gewoon aanpakken.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als hij het 5 uur per dag of meer speelt dan kun je wel spreken van een verslaving ja, helemaal als 'ie ook nog eens niet voor rede vatbaar is en lomp reageert naar z'n moeder.
Als jij een nieuwe kabel regelt, mag je een weekje komen logeren, eens zien wie er als eerste naar de schaar grijpt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:21 schreef algebra010 het volgende:
De internetkabel doorknippen... wat een dom idee.
Hoe je het nu hebt opgelost is hoe dan ook een teken van zwakte.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:23 schreef Michiel1990 het volgende:
[..]
Als jij een nieuwe kabel regelt, mag je een weekje komen logeren, eens zien wie er als eerste naar de schaar grijpt.
Het word gewoon echt tijd dat er een punt gemaakt word, en ik zie geen andere manier om zijn aandacht te trekken, niet dat hij erachter komt dat ik het was, zijn kabel loopt door mijn kamer...
Captain N?quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:09 schreef Michiel1990 het volgende:
Hoi Fok!
Mijn eerste topic hier.
Ik ben 20, broertje is 17. Laten we het broertje maar N noemen.
Niet al te slim idd, TS had beter de router dicht kunnen gooien imho, maargoed wat helpt dat helptquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:21 schreef algebra010 het volgende:
De internetkabel doorknippen... wat een dom idee.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |