Mijn hoofd is ook leeg en lichamelijk ben ik ook een wrak, maar ik vind 'm nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben vooral lichamelijk kapot, maar mn hoofd is ook leeg eigenlijk, dus zal zo wel snel diep wegzakken
Je klonk zo zieligquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Nah, nee, ik vind koken gewoon wel leuk.
Is het ook. Zeker als je de tijd hebt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Nah, nee, ik vind koken gewoon wel leuk.
Ik vind het eigenlijk alleen leuk als ik voor meerdere mensen kook...quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het ook. Zeker als je de tijd hebt.
Dan wordt het vast meer gewaardeerdquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk alleen leuk als ik voor meerdere mensen kook...
Precies. En zoveel tijd nemen de meeste gerechten niet eens in. En het is zoveel lekkerder dan pakjes of afhaalmeuk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:22 schreef Godtje het volgende:
Is het ook. Zeker als je de tijd hebt.
Ik denk dat het dat is idd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan wordt het vast meer gewaardeerd
Beter zoekenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn hoofd is ook leeg en lichamelijk ben ik ook een wrak, maar ik vind 'm niet
Slaapmutsje was een goed idee geweest drie uur geledenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Beter zoekenhier ligt genoeg slaap voor ons beide te wachten denk ik. Morgen avond heb ik al een slaapmuts op denk ik
Nee bedoel gisternacht omdat je toen ook nog hier zat toen ik even stiekem lurkte dus vandaarquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, ik dacht sinds daarstraks, aangezien je me al had gezien vanavondHeb zowaar 4 uur kunnen slapen vannacht
![]()
Ja het is zo'n akelig irritant vraagstuk geworden wat opgelost DIENT te wordenNee, geen nieuwe clues
Dan is afbouwen inderdaad handigerquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:22 schreef Cue_ het volgende:
@sedan.. een nacht overslaan is voor mij niet per definitie slim om te doen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee bedoel gisternacht omdat je toen ook nog hier zat toen ik even stiekem lurkte dus vandaar
Dan zal het mysterie helaas nooit opgelost kunnen worden denk ik
[..]
Dan is afbouwen inderdaad handiger
Oh, dat is het wel. Maar ik wil ook wel langskomen bij jou hoor.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:23 schreef Cue_ het volgende:
Als het bereikbaar is met OV wil ik best eens langskomen
Zullen we dat dan af laten hangen van de data?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:25 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat is het wel. Maar ik wil ook wel langskomen bij jou hoor.
Pakjes doe ik niet. Kan en klaar doe ik nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Precies. En zoveel tijd nemen de meeste gerechten niet eens in. En het is zoveel lekkerder dan pakjes of afhaalmeuk.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
![]()
Laat me lekker gluren als ik wil
slaap lekkerquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:27 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga Grease eens afkijken en waarschijnlijk vanzelf in slaap vallen
Trusten
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:27 schreef Samzz het volgende:
Trusten
Weltrustquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:27 schreef Samzz het volgende:
Trusten
Sorryquote:
Zuid Afrikaquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:28 schreef Ripley het volgende:
Mooi zostill jealous! Hopelijk deze zomer weer wat tijd om te reizen maar deze keer weer wat anders dan azie
Sager = slager of zwager?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:26 schreef Godtje het volgende:
En mijn sager maakt ook dagelijks vers de meest heerlijke dingen.
Mag ik mee?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:28 schreef Ripley het volgende:
Mooi zostill jealous! Hopelijk deze zomer weer wat tijd om te reizen maar deze keer weer wat anders dan azie
Bij mij begon ze ook al te klagenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
![]()
Laat me lekker gluren als ik wil
Vrouwen he, altijd maar klagenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij mij begon ze ook al te klagen
Ik constateerde het enkelquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij mij begon ze ook al te klagen
Daar is een FoBo toch ook voor?quote:
Touchy, touchyquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Daar is een FoBo toch ook voor?
Ga slapen!quote:
Moet ik dan naast je komen liggen?quote:
He niet zo snelquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moet ik dan naast je komen liggen?![]()
Dan heb je zeker vermaak
Was het leven maar zo makkelijkquote:
Ehm moet dat? Ik heb ze nogal vaak en moet zo slapen he. Ik wil mezelf niet op een idee brengenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:43 schreef Cue_ het volgende:
Mensen.. vertel eens jullie ergste nachtmerrie
Sorryquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Was het leven maar zo makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |