Ik opzich wel, maar te weinig inspiratie.. dus zit nu ineens naar een liedje van Marlous - ik spreid mijn vleugels te luisterenquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Samzz het volgende:
Klopt wel ja, hij haalt haar over
Hmmm... heb geen zin om te zoeken
Buurmanquote:
Mijn voornaam is niet echt Italiaans nee.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Samzz het volgende:
Ik wist niet dat jij uit Italië komt
Heb je ook zo'n stoere Italiaanse naam?
Ja 11. Afzetters.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de vakantie in het algemeen. Maar het klinkt goed!
11 euro?
Dat is het ook.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Klinkt goed. Mja, (om eerlijk te zijn) alles klinkt beter dan hier in NL zitten.
Cue, wat doe jequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik opzich wel, maar te weinig inspiratie.. dus zit nu ineens naar een liedje van Marlous - ik spreid mijn vleugels te luisteren
Dat was NIET de bedoeling
IJslandquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Klinkt goed. Mja, (om eerlijk te zijn) alles klinkt beter dan hier in NL zitten.
Doe nou nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik opzich wel, maar te weinig inspiratie.. dus zit nu ineens naar een liedje van Marlous - ik spreid mijn vleugels te luisteren
Dat was NIET de bedoeling
quote:
Jammerquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn voornaam is niet echt Italiaans nee.
Klacht indienen, hoe durven zequote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kan toch niet alleen zitten lijden!!
Ach, als we gaan, dan gaan we met z'n allenquote:
Eerst wilde ze 13 hebben. Dat doe ik dus echt niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
JammerKan je wel goed Italiaans koken?
[..]
Klacht indienen, hoe durven ze
quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook de jongste niet meer he
Jij bent toch wel weer wakker, net zoals gisterquote:
De arrogantiequote:Op donderdag 10 februari 2011 00:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerst wilde ze 13 hebben. Dat doe ik dus echt niet.
Koken kan ik wel redelijk ja. Dus ook Italiaans.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:14 schreef Samzz het volgende:
JammerKan je wel goed Italiaans koken?
Zoiets?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, als we gaan, dan gaan we met z'n allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |