Maar waar om 2:00 alle kroegen dicht zijn. Het enige entertainment wat er dan nog over blijft is kijken naar taxichauffeurs die hun klanten doodschoppen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef Socios het volgende:
Terecht klacht.
Rotterdam_!
Amsterdam(tevens the only Dutch city that never sleeps)
euh... ik woon nu in Amsterdam en dat bevalt prima, maar als je het klokje rond wilt stappen, dan vind ik Groningen toch meer geschikt, hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef Socios het volgende:
Terecht klacht.
Amsterdam(tevens the only Dutch city that never sleeps)
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef ElRey85 het volgende:
Maar waar om 2:00 alle kroegen dicht zijn.
Groningen is dan ook net als Amsterdam een prachtige stad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef Flurry het volgende:
euh... ik woon nu in Amsterdam en dat bevalt prima, maar als je het klokje rond wilt stappen, dan vind ik Groningen toch meer geschikt, hoor
als je een neger bent mssnquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Amsterdam
Rotterdam is nog best degelijk
Vergeet Utrecht niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Groningen is dan ook net als Amsterdam een prachtige stad.
Pure onzin. Utrecht is meer dan het station. Zie Utrecht. voor voorbeelden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Utrecht is na Rotterdam de lelijkste stad van de `grote steden´ in Nederland.
Niet alleen het station van Utrecht is lelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef CaptainCookie het volgende:
Pure onzin. Utrecht is meer dan het station. Zie Utrecht. voor voorbeelden.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet alleen het station van Utrecht is lelijk.
Hoe kun je dit nou mooi vinden:quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan je dat nou lelijk vinden.
Dat ziet er allang niet meer zo uit, met die steigers en alles. Dat weet ik, want ik zit op school pal tegenover die flat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou mooi vinden:
[ afbeelding ]
Hoe kun je hier nou op geilen?:quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe kun je dit nou mooi vinden:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is Frankrijk, geen amsterdam..idiootquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hoe kun je hier nou op geilen?:
[ afbeelding ].
Daar geil ik dus niet op.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef badtripbob het volgende:
Hoe kun je hier nou op geilen?:
[ afbeelding ].
FC Volendam spelers snuiven steeds de lijnen van het voetbalveld zodat er niet gevoetbald kan worden.quote:
Het gaat erom dat Socios op treinen geilt... Idioot.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:41 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Dat is Frankrijk, geen amsterdam..idioot
Jouw faculteit? Het is een fucking hogeschool, aapquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:41 schreef CaptainCookie het volgende:
Kijk maar, die flat van jou weerspiegelt in mijn faculteit
[ afbeelding ]
hoax, fokkers zitten niet op schoolquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Jouw faculteit? Het is een fucking hogeschool, aap
Ook daar heet het een faculteit gast.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:42 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Jouw faculteit? Het is een fucking hogeschool, aap
Aankomend weekend daar weer eens rondkijken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:43 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Den Bosch blijft de mooiste stad
Aankomend weekend drankje doen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Aankomend weekend daar weer eens rondkijken.
Staat het station van Den Bosch al in je stationfappersboekje?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef Socios het volgende:
[..]
Aankomend weekend daar weer eens rondkijken.
Is goed!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:49 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Aankomend weekend drankje doen?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:50 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Staat het station van Den Bosch al in je stationfappersboekje??
Houd op met die onzin. Niet van toepassing.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:50 schreef badtripbob het volgende:
Staat het station van Den Bosch al in je stationfappersboekje??
Zeg 't maar! Zaterdag moet ik werken tot 2 uur, maar ik werk vlakbij de stad dus kan dan meteen doorwandelen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Is goed!
Zaterdag- of zondagmiddag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |