Dit dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:49 schreef ukga het volgende:
Kom naar damsko dan, daar jatten we je hele fiets
verbeterd voor TS.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef LXIV het volgende:
Wat the fuck denken de mensen Marokkanen en junks in Utrecht
Dit gaat over 'Utrechtenaren' of niet? Anders snap ik hem nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:49 schreef Nobu het volgende:
Hoe weet je nou weer dat het een homo was? Had hem dan meteen in zijn nekvel gegrepen.
Ik denk dat het geen Marokkanen geweest zijn. Ik zie bijna nooit een Marokkaan op de fiets, en zon los fietslampje levert toch ook niks op. Laat staan dat het een neger was.quote:
Correctquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:01 schreef samuraipizzacats het volgende:
[..]
Dit gaat over 'Utrechtenaren' of niet? Anders snap ik hem niet.
woon jezelfquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:05 schreef Lindstrøm. het volgende:
Utrecht dissenwaar woon jezelf dan
Oprotten uit Utrecht als je er niet zelf woont
Nee.quote:opleiding: uni jwt kk nerd
Kanker op uit mijn prachtige stad dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef LXIV het volgende:
Lang geleden heb ik ooit een fiets gekocht. Nooit iets mee gehad, letterlijk 10 jaar lang trouwe diensten bewezen.
Nu ging mijn werk in Utrecht verhuizen naar een locatie die ik niet meer kon lopen. Dus ik een nieuwe fiets gekocht voor hier, en mijn oude fiets daar neer gezet. Uiteraard met een dik slot, want anders ben je hem zo kwijt.
Die fiets is nog niet gestolen, inderdaad. Maar de eerste maand werd mijn led-voorlicht al ontvreemd. Een paar weken later de houder voor het kinderzitje (Wat moet een mens daarmee?). Vandaag mijn fietstassen. In drie maanden tijd die artikelen verwijderd!! Bovendien is die fiets nu zo gammel als maar mogelijk.
Wat the fuck denken de mensen in Utrecht? "Ik heb fietstassen nodig, laat ik eens even op het station kijken of er nog een leuke aanbieding is? Op marktplaats heb je die voor 20 euro, daarvoor ga je toch niet stelen??
In mijn eigen dorp was mijn slot ooit kapot, had geen tijd/zin om meteen te repareren en die fiets heeft daar gewoon drie weken zonder slot op het station gestaan. In Utrecht worden de onderdelen gewoon van je fiets gesloopt als ze hem niet helemaal jatten kunnen.
Klacht; Utrechtenaren die de fietsenstalling bij het station als winkelcentrum beschouwen
anti-klacht: mijn eigen dorp waar mensen nog respect hebben voor eigendom.
In de zomer langs de gracht lunchen is wel tof.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:11 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Kanker op uit mijn prachtige stad dan.
jup, misschien het beste wat er isquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
In de zomer langs de gracht lunchen is wel tof.
Dat heb ik nog nooit gedaan. En daarom denk ik dat ik ook altijd gespaard ben gebleven voor fietsendiefstal (en andere kleine criminaliteit) Karma, jeweets.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Nee maar serieus, Utrecht is ekt een toffe stad. En als je fiets gejat is, gewoon eentje terugkopen voor ¤5.
In utca wij hebs een mooie fietscyclus idd. Is hij weg regel je gewoon nieuwe voor 5 euro bemiddelingskosten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Nee maar serieus, Utrecht is ekt een toffe stad. En als je fiets gejat is, gewoon eentje terugkopen voor ¤5.
Er zijn zelfs junks waar je fietsen bij kan bestellen. Dan bel je hem op en een uur later wordt je fiets afgeleverd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:24 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
In utca wij hebs een mooie fietscyclus idd. Is hij weg regel je gewoon nieuwe voor 5 euro bemiddelingskosten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |