Dit dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:49 schreef ukga het volgende:
Kom naar damsko dan, daar jatten we je hele fiets
verbeterd voor TS.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef LXIV het volgende:
Wat the fuck denken de mensen Marokkanen en junks in Utrecht
Dit gaat over 'Utrechtenaren' of niet? Anders snap ik hem nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:49 schreef Nobu het volgende:
Hoe weet je nou weer dat het een homo was? Had hem dan meteen in zijn nekvel gegrepen.
Ik denk dat het geen Marokkanen geweest zijn. Ik zie bijna nooit een Marokkaan op de fiets, en zon los fietslampje levert toch ook niks op. Laat staan dat het een neger was.quote:
Correctquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:01 schreef samuraipizzacats het volgende:
[..]
Dit gaat over 'Utrechtenaren' of niet? Anders snap ik hem niet.
woon jezelfquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:05 schreef Lindstrøm. het volgende:
Utrecht dissenwaar woon jezelf dan
Oprotten uit Utrecht als je er niet zelf woont
Nee.quote:opleiding: uni jwt kk nerd
Kanker op uit mijn prachtige stad dan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:47 schreef LXIV het volgende:
Lang geleden heb ik ooit een fiets gekocht. Nooit iets mee gehad, letterlijk 10 jaar lang trouwe diensten bewezen.
Nu ging mijn werk in Utrecht verhuizen naar een locatie die ik niet meer kon lopen. Dus ik een nieuwe fiets gekocht voor hier, en mijn oude fiets daar neer gezet. Uiteraard met een dik slot, want anders ben je hem zo kwijt.
Die fiets is nog niet gestolen, inderdaad. Maar de eerste maand werd mijn led-voorlicht al ontvreemd. Een paar weken later de houder voor het kinderzitje (Wat moet een mens daarmee?). Vandaag mijn fietstassen. In drie maanden tijd die artikelen verwijderd!! Bovendien is die fiets nu zo gammel als maar mogelijk.
Wat the fuck denken de mensen in Utrecht? "Ik heb fietstassen nodig, laat ik eens even op het station kijken of er nog een leuke aanbieding is? Op marktplaats heb je die voor 20 euro, daarvoor ga je toch niet stelen??
In mijn eigen dorp was mijn slot ooit kapot, had geen tijd/zin om meteen te repareren en die fiets heeft daar gewoon drie weken zonder slot op het station gestaan. In Utrecht worden de onderdelen gewoon van je fiets gesloopt als ze hem niet helemaal jatten kunnen.
Klacht; Utrechtenaren die de fietsenstalling bij het station als winkelcentrum beschouwen
anti-klacht: mijn eigen dorp waar mensen nog respect hebben voor eigendom.
In de zomer langs de gracht lunchen is wel tof.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:11 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
Kanker op uit mijn prachtige stad dan.
jup, misschien het beste wat er isquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:13 schreef LXIV het volgende:
[..]
In de zomer langs de gracht lunchen is wel tof.
Dat heb ik nog nooit gedaan. En daarom denk ik dat ik ook altijd gespaard ben gebleven voor fietsendiefstal (en andere kleine criminaliteit) Karma, jeweets.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Nee maar serieus, Utrecht is ekt een toffe stad. En als je fiets gejat is, gewoon eentje terugkopen voor ¤5.
In utca wij hebs een mooie fietscyclus idd. Is hij weg regel je gewoon nieuwe voor 5 euro bemiddelingskosten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Nee maar serieus, Utrecht is ekt een toffe stad. En als je fiets gejat is, gewoon eentje terugkopen voor ¤5.
Er zijn zelfs junks waar je fietsen bij kan bestellen. Dan bel je hem op en een uur later wordt je fiets afgeleverd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:24 schreef Daniel.Skoffa het volgende:
[..]
In utca wij hebs een mooie fietscyclus idd. Is hij weg regel je gewoon nieuwe voor 5 euro bemiddelingskosten.
Het is allemaal een kwestie van verwachtingspatroon. Jij vindt het bijzonder als je je fiets 2 uurtjes niet op slot hebt gezet en hij staat er nog. Ik vind het erg als mijn fiets dan weg zou zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef 92Merel het volgende:
Haten op Utrecht, dit moet wel een troll zijn![]()
![]()
Heb mn fiets daar wel eens op een vrijdag avond op de Oude Gracht neergezet, alleen vergeten sleutel eruit te halen, anderhalf uur later bedacht ik het me, fiets stond er nog
Overigens 2 weken geleden vergeten auto van moeders op slot te doen, ook in Utrecht, niks gestolen.
Utrecht![]()
Sowieso, haten op Utrechtquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het is allemaal een kwestie van verwachtingspatroon. Jij vindt het bijzonder als je je fiets 2 uurtjes niet op slot hebt gezet en hij staat er nog. Ik vind het erg als mijn fiets dan weg zou zijn.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Sowieso, haten op UtrechtIedereen is tolerant tegen elkaar, geen haat.
Meest veilige stad van NederlandVoel me geen moment onveilig. Alle onveiligheid is afgeschermd op 50 m2.
Net zo vriendelijk en correct als jijzelf zeker?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Kanaalstraat, Utrecht
Vriendelijke allochtonen, heerlijke shoarma, gezellige studenten en een heerlijk sfeertje.
quote:Oprotten TS, oprotten.
Met je provinciale gelul, klootzak die je bent.
Niemand komt aan Utreg. Niemand. HOOR JE ME?
Ga terug naar dat boerengehucht waar je vandaan komt, met alleen maar kaaskoppen.
De mooiste stad van Nederland kan je niet ongestraft haten.
Me boi ragboer en ik weten hoe het gaat.
Blijf dan weg als je het zo eng vindt..quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het Utrecht waar ik doorheen fiets ziet er toch anders uit hoor.
[ afbeelding ]
Oprotten mag die.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Blijf dan weg als je het zo eng vindt..
Jeetje gast, relax.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef Nitrouz het volgende:
Oprotten TS, oprotten.
Met je provinciale gelul, klootzak die je bent.
Niemand komt aan Utreg. Niemand. HOOR JE ME?
Ga terug naar dat boerengehucht waar je vandaan komt, met alleen maar kaaskoppen.
De mooiste stad van Nederland kan je niet ongestraft haten.
Me boi ragboer en ik weten hoe het gaat.
Speciaal voor jou zal ik morgenochtend eens flink op de grond spugen als ik eenmaal in Utrecht ben.quote:
Leuk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zal ik morgenochtend eens flink op de grond spugen als ik eenmaal in Utrecht ben.
Meid, je stelt je aan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Niemand, niemand, die zo over Utrecht praat.
Oke, aansteller.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Niemand, niemand, die zo over Utrecht praat.
gmtaquote:
quote:
En deze man wilt nog mod worden ook...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
KANKER UTRECHT, KANKER UTRECHT
Dan had ie maar als titel kutmarokkanen, kutdieven of kutjunks moeten geven. Maar niet Utreg. Utreg till i die.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef leRomein het volgende:
Utrecht
Maar terechte klacht wel. We zitten nu eenmaal in een maatschappij waarin alles in het openbaar met ook maar iets van waarde, wordt gejat (of gesloopt) door mongolen zodra ze daar de kans voor krijgen.
Oude grachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Moest ik ook nog plaatsen.
Utrecht kent zoveel mooie plekken.
Dat vind ik dan weer wat minder, kutstudentjes. Donderdagquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Uitgaan in Utrecht is ook koning(doordeweeks dan)
Bieren op de Willemstraat in de middag is goud waard!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat minder, kutstudentjes. Donderdag__!
Haten op studentenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat minder, kutstudentjes. Donderdag__!
Kan je uren rondlopenquote:
Koninginnenachtquote:
Ook heerlijk om langs te fietsen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Of heerlijk kanovaren in Rijnsweerd en bij het Pannenkoekenhuis een lekkere pannenkoek eten
Vervolgens het eten weer verbranden door verder te kanoën.
[ afbeelding ]
Utrecht
Juist.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Micson het volgende:
Ik koop iedere week gewoon een nieuwe fiets. Genoeg mocro's op de Amsterdamse straatweg die je voor een tientje een fiets regelen
Ik dacht, ben je nog maar 9?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef Micson het volgende:
[..]
2030 toch? Dan ben ik godverdomme 39
lekker slim. Dan koop je effectief dus iedere week je eigen gammele fiets terug voor een tientje. Ofwel, je betaalt die mocro's 10 euro per week om te kunnen fietsen. Ik betaal niemand om te fietsen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Micson het volgende:
Ik koop iedere week gewoon een nieuwe fiets. Genoeg mocro's op de Amsterdamse straatweg die je voor een tientje een fiets regelen
Oh en de Flater, da's een bazentent. Op Janskerkhof is alleen Hofman nog te pruimen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |