Net zo vriendelijk en correct als jijzelf zeker?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Kanaalstraat, Utrecht
Vriendelijke allochtonen, heerlijke shoarma, gezellige studenten en een heerlijk sfeertje.
quote:Oprotten TS, oprotten.
Met je provinciale gelul, klootzak die je bent.
Niemand komt aan Utreg. Niemand. HOOR JE ME?
Ga terug naar dat boerengehucht waar je vandaan komt, met alleen maar kaaskoppen.
De mooiste stad van Nederland kan je niet ongestraft haten.
Me boi ragboer en ik weten hoe het gaat.
Blijf dan weg als je het zo eng vindt..quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het Utrecht waar ik doorheen fiets ziet er toch anders uit hoor.
[ afbeelding ]
Oprotten mag die.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Blijf dan weg als je het zo eng vindt..
Jeetje gast, relax.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef Nitrouz het volgende:
Oprotten TS, oprotten.
Met je provinciale gelul, klootzak die je bent.
Niemand komt aan Utreg. Niemand. HOOR JE ME?
Ga terug naar dat boerengehucht waar je vandaan komt, met alleen maar kaaskoppen.
De mooiste stad van Nederland kan je niet ongestraft haten.
Me boi ragboer en ik weten hoe het gaat.
Speciaal voor jou zal ik morgenochtend eens flink op de grond spugen als ik eenmaal in Utrecht ben.quote:
Leuk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef LXIV het volgende:
[..]
Speciaal voor jou zal ik morgenochtend eens flink op de grond spugen als ik eenmaal in Utrecht ben.
Meid, je stelt je aan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Niemand, niemand, die zo over Utrecht praat.
Oke, aansteller.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Niemand, niemand, die zo over Utrecht praat.
gmtaquote:
quote:
En deze man wilt nog mod worden ook...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
KANKER UTRECHT, KANKER UTRECHT
Dan had ie maar als titel kutmarokkanen, kutdieven of kutjunks moeten geven. Maar niet Utreg. Utreg till i die.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef leRomein het volgende:
Utrecht
Maar terechte klacht wel. We zitten nu eenmaal in een maatschappij waarin alles in het openbaar met ook maar iets van waarde, wordt gejat (of gesloopt) door mongolen zodra ze daar de kans voor krijgen.
Oude grachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Moest ik ook nog plaatsen.
Utrecht kent zoveel mooie plekken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |