quote:
En deze man wilt nog mod worden ook...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
KANKER UTRECHT, KANKER UTRECHT
Dan had ie maar als titel kutmarokkanen, kutdieven of kutjunks moeten geven. Maar niet Utreg. Utreg till i die.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef leRomein het volgende:
Utrecht
Maar terechte klacht wel. We zitten nu eenmaal in een maatschappij waarin alles in het openbaar met ook maar iets van waarde, wordt gejat (of gesloopt) door mongolen zodra ze daar de kans voor krijgen.
Oude grachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Moest ik ook nog plaatsen.
Utrecht kent zoveel mooie plekken.
Dat vind ik dan weer wat minder, kutstudentjes. Donderdagquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Uitgaan in Utrecht is ook koning(doordeweeks dan)
Bieren op de Willemstraat in de middag is goud waard!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat minder, kutstudentjes. Donderdag__!
Haten op studentenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat minder, kutstudentjes. Donderdag__!
Kan je uren rondlopenquote:
Koninginnenachtquote:
Ook heerlijk om langs te fietsen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Of heerlijk kanovaren in Rijnsweerd en bij het Pannenkoekenhuis een lekkere pannenkoek eten
Vervolgens het eten weer verbranden door verder te kanoën.
[ afbeelding ]
Utrecht
Juist.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Micson het volgende:
Ik koop iedere week gewoon een nieuwe fiets. Genoeg mocro's op de Amsterdamse straatweg die je voor een tientje een fiets regelen
Ik dacht, ben je nog maar 9?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef Micson het volgende:
[..]
2030 toch? Dan ben ik godverdomme 39
lekker slim. Dan koop je effectief dus iedere week je eigen gammele fiets terug voor een tientje. Ofwel, je betaalt die mocro's 10 euro per week om te kunnen fietsen. Ik betaal niemand om te fietsen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Micson het volgende:
Ik koop iedere week gewoon een nieuwe fiets. Genoeg mocro's op de Amsterdamse straatweg die je voor een tientje een fiets regelen
Oh en de Flater, da's een bazentent. Op Janskerkhof is alleen Hofman nog te pruimen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |