Dagelijkse kost? Relaxedquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij de 2e al, dat is dagelijkse kost hier
.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niks jij bent er, jij , pino, roel en hans wil ik nou net meeten
. EDIT: Ow en bolwan
.
ik stop vast een kurk in mijn kont! jij wil alleen maar lekkertjes meeten!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Ninja edit hequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Tis de underscore die et em doet he
[..]
.
Ik moet morgen weer vroeg opstaan en ben minstens tot 15 uur brakquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat plan je wel lekker ruim van tevoren danik weet niet eens wat ik morgen te doen heb
[..]
.
Ik neem mijn werk mee naar huis zou je kunnen zeggenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dagelijkse kost? Relaxed. Ben niet zo'n bier drinker en dat is snel te merken wanneer ik aan het bier ga
.
Dan is flink zuipen een erg slecht idee, gaat niet echt fijn samen met verjaardagen van familieledenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is de dag vant laatste examen, staat al ruim van te voren vast.
Dag erna is mn ma jarig
Dat is niet nodigquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stop vast een kurk in mijn kont! jij wil alleen maar lekkertjes meeten!
Owja en hole ookquote:
Ik moet volgens mij ergens naar een middelbare school oid. Waarom en hoe laat weet ik niet meer, maar daar kom ik nog wel achterquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer vroeg opstaan en ben minstens tot 15 uur brak, dan mag ik gelukkig ook naar huis
.
Ach, voor één keertje mag het vast welquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dan is flink zuipen een erg slecht idee, gaat niet echt fijn samen met verjaardagen van familieleden
Ik moet om 7 uur op de brouwerij zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik moet volgens mij ergens naar een middelbare school oid. Waarom en hoe laat weet ik niet meer, maar daar kom ik nog wel achter
Vast wel, gewoon goed nadrinken en een eitje voort ontbijtquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, voor één keertje mag het vast wel
Wat voor brouwerij? als het een goeie is moet je maar een paar kratjes meenemen naar de meet. Gaan we Hans en Rock voltankenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik moet om 7 uur op de brouwerij zijn, dan tot 15 uur de benen onder mijn kont uitlopen voor dingen die ik na 15 uur niet meer weet
.
Tuinkruiden bouillon en daarna een paar flesjes spa werkt ook goed, doe ik iig als ik op het werk een kater hebquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Vast wel, gewoon goed nadrinken en een eitje voort ontbijt
ik drink geen goudgele rakkers stoere man!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wat voor brouwerij? als het een goeie is moet je maar een paar kratjes meenemen naar de meet. Gaan we Hans en Rock voltanken
<-- DOMMELSCHquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Wat voor brouwerij? als het een goeie is moet je maar een paar kratjes meenemen naar de meet. Gaan we Hans en Rock voltanken
hoeft ook neit vrijwilligquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drink geen goudgele rakkers stoere man!
jupilerquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
<-- DOMMELSCH![]()
en dus ook hertog jan, jupiler enz
.
Nadrinken doe ik sowieso al altijd, zit er vanaf het begin al ingestamptquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Vast wel, gewoon goed nadrinken en een eitje voort ontbijt
quote:
als je dan maar weet dat ik de dames jou laat vastbinden en ik dan mijn hele blaas in je mond leeg ga maken!quote:
Ik vind dommelsch het best, maarja, de Dommelsche Bierbrouwerij, moet ook haast wel dusquote:
Goh onze half duitse wijndrinker geeft ook zijn bier meningquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
... Brand, Alfa, wat Duitse bieren......
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
<-- DOMMELSCH![]()
en dus ook hertog jan, jupiler enz
.
karakter is een synoniem voor lelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
sorry te weinig karakter naar mijn mening.
Uhuhquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stella Artois wordt toch ook door jullie gemaakt?
Ai. Jij hebt je wraak wel verdacht snel klaarstaan. vaker gedaan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als je dan maar weet dat ik de dames jou laat vastbinden en ik dan mijn hele blaas in je mond leeg ga maken!
opzich wel prima, maar niet heel lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef Pino112 het volgende:
Ik zie geen Palm-fans hier, en dat is mooi. Palm![]()
Gehad na de WK-finale, echt smerig.
tja, je moet wat als je verveeld....:')quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ai. Jij hebt je wraak wel verdacht snel klaarstaan. vaker gedaan?
Ik hou van alle bierenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef Pino112 het volgende:
Ik zie geen Palm-fans hier, en dat is mooi. Palm![]()
Gehad na de WK-finale, echt smerig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drink ze.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
allemejezus wat slechtquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:46 schreef DaMook het volgende:
je zei kcut hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drink ze.
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:46 schreef DaMook het volgende:
ik weet dat de lijst van Bavaria ook behoorlijk lang is. (oa schulten brau)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drink ze.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Daar moeten ze trots op zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik weet dat de lijst van Bavaria ook behoorlijk lang is. (oa schulten brau)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |