ik weet het zeker. sympathieke gastquote:
LOLquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn Fok!adoptiezoon moet leren voor zijn eindexamens! en als ie slaagt mag ie mee!
ik toch niet...moet met de cavia naar faalangstcursus, durf niet alleenquote:
Nee ik heb meer groene vakjesquote:
Pino is niks gewend hoor! 2 shandy en hij ligt om!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL. Ik stel voor om hem in dat geval helemaal dronken te voeren. Even alle remmen los
.
Jij kan ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik toch niet...moet met de cavia naar faalangstcursus, durf niet alleen
Ja, okay dat is wel een goede reden. Die Audi komt er natuurlijk niet zomaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee ik heb meer groene vakjes, naja ik werk ook in het weekend he
.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pino is niks gewend hoor! 2 shandy en hij ligt om!
Maar dat doen we allemaal. Sterk spul hoor, dat Shandyquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pino is niks gewend hoor! 2 shandy en hij ligt om!
Iddquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, okay dat is wel een goede reden. Die Audi komt er natuurlijk niet zomaar.
nee, moet met caafje naar faalangst. lezen DaMook!quote:
Dit. 27 mei ga ik zo hard zuipen dat ik 4 juni nog brak ben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn Fok!adoptiezoon moet leren voor zijn eindexamens! en als ie slaagt mag ie mee!
Bij de 2e alquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Dat heb ik al bij mijn tweede biertje.. Haha. Was leuk toen ik een keer in R'dam 10 bier ophad. Leuke ervaring was dat
.
Wat een koningquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. 27 mei ga ik zo hard zuipen dat ik 4 juni nog brak ben.
Dat plan je wel lekker ruim van tevoren danquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. 27 mei ga ik zo hard zuipen dat ik 4 juni nog brak ben.
Niks jij bent erquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, moet met caafje naar faalangst. lezen DaMook!
drink nog meer bij mijn ontbijtquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij de 2e al, dat is dagelijkse kost hier
.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niks jij bent er, jij , pino, roel en hans wil ik nou net meeten
. EDIT: Ow en bolwan
.
Dat is de dag vant laatste examen, staat al ruim van te voren vast.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat plan je wel lekker ruim van tevoren danik weet niet eens wat ik morgen te doen heb
Dagelijkse kost? Relaxedquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij de 2e al, dat is dagelijkse kost hier
.
[..]
.
ik stop vast een kurk in mijn kont! jij wil alleen maar lekkertjes meeten!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
.
Ninja edit hequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Tis de underscore die et em doet he
[..]
.
Ik moet morgen weer vroeg opstaan en ben minstens tot 15 uur brakquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat plan je wel lekker ruim van tevoren danik weet niet eens wat ik morgen te doen heb
[..]
.
Ik neem mijn werk mee naar huis zou je kunnen zeggenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dagelijkse kost? Relaxed. Ben niet zo'n bier drinker en dat is snel te merken wanneer ik aan het bier ga
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |