quote:
ROEL !quote:
Done! goed fix werk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:06 schreef hole1988 het volgende:
@hans je mag de meeting banner weer centreren de bug is gefixt
centreren van afbeeldingen met link
IK HOORDE HET OOK !!!!!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:09 schreef 3rdRock het volgende:
hoorde ik eric nu net "DE Staat Live" zeggen????![]()
![]()
is wel de uitslag wat J van Gelder heeft voorspeld.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:13 schreef borisz het volgende:
3-1 Arnoutovic(Pen). Domme overtreding van Wisgerhof ging er aan vooraf.
gok justmattiequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:18 schreef -Hans- het volgende:
Wie is trouwens Matthijs ?! Heb laatst ook al iets over WikiLeaks gezien. Hoop niet dat hetgeen wat zometeen komt hetzelfde is..
mijn Fok!adoptiezoon moet leren voor zijn eindexamens! en als ie slaagt mag ie mee!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:16 schreef -Hans- het volgende:
Hej Pino man. Waar heb jij het zo druk mee?! Zie alleen maar rode vakjes achter je naam. Dat kan toch helemaal niet, Pino!
Je lijkt Pino welquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:20 schreef DaMook het volgende:
Ik heb ook ingevuld wanneer ik kan op die site voor de meet enzo.
ik weet het zeker. sympathieke gastquote:
LOLquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn Fok!adoptiezoon moet leren voor zijn eindexamens! en als ie slaagt mag ie mee!
ik toch niet...moet met de cavia naar faalangstcursus, durf niet alleenquote:
Nee ik heb meer groene vakjesquote:
Pino is niks gewend hoor! 2 shandy en hij ligt om!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL. Ik stel voor om hem in dat geval helemaal dronken te voeren. Even alle remmen los
.
Jij kan ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik toch niet...moet met de cavia naar faalangstcursus, durf niet alleen
Ja, okay dat is wel een goede reden. Die Audi komt er natuurlijk niet zomaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee ik heb meer groene vakjes, naja ik werk ook in het weekend he
.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pino is niks gewend hoor! 2 shandy en hij ligt om!
Maar dat doen we allemaal. Sterk spul hoor, dat Shandyquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pino is niks gewend hoor! 2 shandy en hij ligt om!
Iddquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, okay dat is wel een goede reden. Die Audi komt er natuurlijk niet zomaar.
nee, moet met caafje naar faalangst. lezen DaMook!quote:
Dit. 27 mei ga ik zo hard zuipen dat ik 4 juni nog brak ben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn Fok!adoptiezoon moet leren voor zijn eindexamens! en als ie slaagt mag ie mee!
Bij de 2e alquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
. Dat heb ik al bij mijn tweede biertje.. Haha. Was leuk toen ik een keer in R'dam 10 bier ophad. Leuke ervaring was dat
.
Wat een koningquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. 27 mei ga ik zo hard zuipen dat ik 4 juni nog brak ben.
Dat plan je wel lekker ruim van tevoren danquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit. 27 mei ga ik zo hard zuipen dat ik 4 juni nog brak ben.
Niks jij bent erquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, moet met caafje naar faalangst. lezen DaMook!
drink nog meer bij mijn ontbijtquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Bij de 2e al, dat is dagelijkse kost hier
.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Niks jij bent er, jij , pino, roel en hans wil ik nou net meeten
. EDIT: Ow en bolwan
.
Dat is de dag vant laatste examen, staat al ruim van te voren vast.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dat plan je wel lekker ruim van tevoren danik weet niet eens wat ik morgen te doen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |