Ja zou zomaar kunnen, maar wtf waarom ging ze als vluchteling terug.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Disana het volgende:
De marteling zou kunnen verklaren waarom ze zo volkomen plotseling 'opgehangen' werd.
Tja, dat zullen we waarschijnlijk nooit meer te weten komen. Maar wat ze ook deed (drugssmokkel?), de doodstraf is te zwaar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zou zomaar kunnen, maar wtf waarom ging ze als vluchteling terug.
Mannen kunnen niet 2 dingen tegelijk, leer dat nu eens remlofquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef remlof het volgende:
Kuttablet, zit je voetbal te kijken en heb je de lapo zonder dat je het doorhebt
Ik zal je nog iets anders vertellen wat ik ook niet normaal vind:quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Coos het volgende:
Ik had een carkit besteld dus ik kijk net even op de site van UPS en wat blijkt!! Vanmiddag om 14.48 afgeleverd en voor ontvangst getekend door ene van der Laan.
Ik was vanmiddag niet thuis en geen van mijn buren heet van der Laan en tot nu toe nog niets gezien.
Dat is toch niet normaal dat ze zo'n pakje zomaar aan iemand geven en dan zeggen afgeleverd!![]()
Ik voel een rel aankomen.
Dat drugssmokkel geloof ik ook niet. Zo dom kan niemand zijn.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, dat zullen we waarschijnlijk nooit meer te weten komen. Maar wat ze ook deed (drugssmokkel?), de doodstraf is te zwaar.
So truequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet 2 dingen tegelijk, leer dat nu eens remlof
Dus als jij mag kiezen, dan zeg je: och, doe maar wat, maakt niet uit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
Vind het triest dat ze dood is, had niet gehoeven, ze hadden haar ook levenslang kunnen geven, hoe ze dood is gegaan doet er gewoon niet toe, martelen of ophangen het is even erg.
Ik wel, ik Fok! altijd tijdens het schijtenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mannen kunnen niet 2 dingen tegelijk, leer dat nu eens remlof
Zeker!quote:
nee natuurlijk niet, maar nu is de vraag steeds dood gemarteld of opgehangen, daarom zei ik had haar dan levenslang gegeven. er staat ook ik vind het allebei even triestquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus als jij mag kiezen, dan zeg je: och, doe maar wat, maakt niet uit.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik wel, ik Fok! altijd tijdens het schijten
Ze was zelf ook wel triestquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, maar nu is de vraag steeds dood gemarteld of opgehangen, daarom zei ik had haar dan levenslang gegeven. er staat ook ik vind het allebei even triest
Maar ze moeten dan toch een door jou ondertekende machtiging kunnen overleggen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar die ¤ 150,- is door een vaag datingbureau uit voormalig Joegoslavië, via een Nederlandse incasso service, van mijn rekening gehaald. En begin maar eens een civiele procedure tegen een vaag bedrijf uit een ver buitenland. Kost meer dan je kwijt bent en je krijgt niets terug.
.
Levenslang in Iran is niet zo heel veel anders dan doodmartelen, 't gaat alleen nog langzamerquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, maar nu is de vraag steeds dood gemarteld of opgehangen, daarom zei ik had haar dan levenslang gegeven. er staat ook ik vind het allebei even triest
Nu pasquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan vanaf nu negeer ik je dus, want als ik je naam dan zie staan heb ik een teun voor ogen met zijn broek op zijn knieen die in zijn eigen stank zit
Nope, no way, niks, niemendal van dat. De bank controleert dat niet, is niet hun zaak zeggen ze.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ze moeten dan toch een door jou ondertekende machtiging kunnen overleggen?
Of heb je met een dronken kop lopen te zoeken naar zo'n postorderbruid en net effe teveel informatie gegeven?
Ook niet, ik heb mij suf gepiekerd, gebeld met die nederlandse incasso-service, etc. Ik heb wel gelijk voor hen mijn rekeningnummer laten blokkeren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Of heb je met een dronken kop lopen te zoeken naar zo'n postorderbruid en net effe teveel informatie gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |