Je weet best dat ik geen leven heb, vals hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe druk ben jij volgende week?![]()
Ik mag jou wel
Kloptquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Tutututut! Je was juist zo heerlijk positief bezig de laatste tijd!
Tsja, daar is die big voorquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is wel handig, aangezien hij alle jonge scheuten die overal omhoog komen het lekkerst vindt. Alleen jammer dat ie het gazon altijd omploegt..
Je hoeft ook niet lief te zijn, liever niet!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je weet best dat ik geen leven heb, vals hoor![]()
Maar ik ben heul niet lief!
Beter africhten danquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is wel handig, aangezien hij alle jonge scheuten die overal omhoog komen het lekkerst vindt. Alleen jammer dat ie het gazon altijd omploegt..
Precies. Toch maar iets van een hekwerkje ofzo om het gazon maken, zo'n brak landje is ook zo ongezellig van de zomer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, daar is die big voorAch, altijd nog beter dan een vent die je oprit besmeurt met olie (volgens mn moeder
)
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jij ook al?
Zit er iets in het water vandaag?
dat is zo ja, maar vind hij t niet lekker om op t gras te liggen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Precies. Toch maar iets van een hekwerkje ofzo om het gazon maken, zo'n brak landje is ook zo ongezellig van de zomer.
Dan gaat ie maar in de border liggen, of op zijn eigen stuk grond, of op zijn veranda...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is zo ja, maar vind hij t niet lekker om op t gras te liggen?
Heb je nog tuin voor jezelf?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan gaat ie maar in de border liggen, of op zijn eigen stuk grond, of op zijn veranda...
Snolledudequote:
V/d week zat het er al aan te komen. Edit: Hmm, eigenlijk klopt dat ook niet want ik vecht er al voor sinds december...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jij ook al?
Zit er iets in het water vandaag?
En dan nog wel op haar manier willen doen, maar nee mevrouw had 'erover nagedacht'quote:
Ach, de lente komt er weer aan, iedereen hitsig, iedereen vrolijk, dat trekt wel weer bij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]AL maanden lijkt wel...
Ik zeg het is een complot.....
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is zijn natuur, dat is geen kwestie van africhten
Het was toch al uit?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
V/d week zat het er al aan te komen.
Er staan al krokusjes in Utrecht!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach, de lente komt er weer aan, iedereen hitsig, iedereen vrolijk, dat trekt wel weer bij.
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
V/d week zat het er al aan te komen. Eigenlijk klopt dat ook niet want ik vecht er al voor sinds december...
[..]
En dan nog wel op haar manier willen doen, maar nee mevrouw had 'erover nagedacht'
Mja, nu mogen we wel legaal lebberen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |