Nee man. En bovenop zijn neus is het superzachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voelt zo'n neus niet net zo vreemd aan als dat ie eruit ziet?
Waarschijnlijk wordt het "Wingman", die zijn vrienden bijstaat bij het versieren van vrouwen.quote:
quote:
En wie ben jij?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is eigenlijk voor Carnaval, maar we gaan dit jaar met zijn allen als niet bestaande superhelden.
"Schuppen" doen ze in Breda ook niet volgens mij?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
koekertdat heb ik nog nooit eerder gehoord! Da doen ze bij ons in breda nie
Dus geen ranzig sponzig aanvoelende neus?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee man. En bovenop zijn neus is het superzacht
Je vrienden zijn toch niet even dik of wel?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohja, daar word ik NOG dikker van
Ook dat nog eens ja, bahquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohja, daar word ik NOG dikker van
Is er ook een "granate"?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het "Wingman", die zijn vrienden bijstaat bij het versieren van vrouwen.
schuppen doen ze welquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Schuppen" doen ze in Breda ook niet volgens mij?
Die ken ik niet.quote:
Nee joh, hartstikke lief juist. Ik krijg kusjes van die neus!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus geen ranzig sponzig aanvoelende neus?
Wat zeur ik eigenlijk![]()
Ik hou ook slangen, kikkers en andere reptielen en amfibieën vast
Ik ben de meest vadsigequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vrienden zijn toch niet even dik of wel?
En dan word ik raar aangekeken als ik Rotterdams lulquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
schuppen doen ze welkai en kaihard zelfs
Gelukkig, dan wil ik nog steeds wel stadten met julliequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben de meest vadsigezo een dikke homp vet
Awwquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, hartstikke lief juist. Ik krijg kusjes van die neus!
ik lul echt n combinatietaaltjequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan word ik raar aangekeken als ik Rotterdams lul
ohjah, en als ze even dik waren als ik niet?!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig, dan wil ik nog steeds wel stadten met jullie
Granate is iemand die zichzelf opofferd en een minder aantrekkelijke man/vrouw versierd zodat zijn vrienden kunnen scorenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
We hebben wel een Big Daddy, Daddy's Girl, Bubble Boy, Beerman en Super Skank.
Als je echt zo'n vettig varken bent als dat je zegt.. neequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
ohjah, en als ze even dik waren als ik niet?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |