Denk dat het overdag beter werkt (andere mensen aanwezig enzo) maar wie weet wat je kan doen hierquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb me toch een schijthumeurvalt er hier nog iets te rellen ofzo?
Zeg, doe eens lief ofzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb me toch een schijthumeurvalt er hier nog iets te rellen ofzo?
Dat vraag je aan ons?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef -Engel- het volgende:
Mag ik een patatje speciaal met uitjes
waarom ging ik eigenlijk hairspray kijken?
Go get him M.M.quote:
Een friet speciaal zonder uitjes is per definitie al niet 'speciaal'.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef -Engel- het volgende:
Mag ik een patatje speciaal met uitjes
waarom ging ik eigenlijk hairspray kijken?
Senstatie zoekertquote:
Wel eerst je eten laten zakken hequote:
Ohjah, hoe lang duurt dat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel eerst je eten laten zakken he
Eerst je eten, dan je broek.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel eerst je eten laten zakken he
Heb je zwaar getafeld?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, hoe lang duurt dat?
Ook niet om te rellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
for what reason?ben niet geboren om lief te zijn
[rel] Precies, vrouwen zijn geboren om het huishouden te doen en te biggen![/rel]quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
for what reason?ben niet geboren om lief te zijn
te biggenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[rel] Precies, vrouwen zijn geboren om het huishouden te doen en te biggen![/rel]
Biggen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[rel] Precies, vrouwen zijn geboren om het huishouden te doen en te biggen![/rel]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De tafel hier is wel aan het gewicht ja.
quote:
Waarmee ik impliceer dat vrouwen in principe varkens zijn. Maar het rel-bait wordt niet opgepakt merk ikquote:
vind biggen zon mooi woordquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee duh, biggelsquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waarmee ik impliceer dat vrouwen in principe varkens zijn. Maar het rel-bait wordt niet opgepakt merk ik
Ik dacht dat je zoiets samen deed?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
uit te persen bedoel je dat verwekken komt ook voor n groot deel voor rekening van de man
En zwanger vrouwen 'drachtig' noemen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind biggen zon mooi woordnet als werpen en baren
IK zeg PATAT.....quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een friet speciaal zonder uitjes is per definitie al niet 'speciaal'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met jong geschoptquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En zwanger vrouwen 'drachtig' noemen.
Biggels zijn eigenlijk kei tof idd.quote:
of tochtig als ze geil zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En zwanger vrouwen 'drachtig' noemen.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Biggels zijn eigenlijk kei tof idd.![]()
[ afbeelding ]
In plat Tilburgs is het nóg mooier!quote:
Tof!quote:
Is eigenlijk voor Carnaval, maar we gaan dit jaar met zijn allen als niet bestaande superhelden.quote:
Voelt zo'n neus niet net zo vreemd aan als dat ie eruit ziet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt, een biggenneus is zo vertederend
quote:
Dat doe ik zelf al genoegquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:37 schreef -Engel- het volgende:
@Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr: Daar ben ik het NIET mee eens
@TB: bedenk dat zelf maar
Welke heb jij verzonnen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is eigenlijk voor Carnaval, maar we gaan dit jaar met zijn allen als niet bestaande superhelden.
Die ken ik dan weer niet..quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of tochtig als ze geil zijn
Genoeg te bedenken dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is eigenlijk voor Carnaval, maar we gaan dit jaar met zijn allen als niet bestaande superhelden.
Bij hangbuikzwijntjes voelt het gewoon als een hondenneus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voelt zo'n neus niet net zo vreemd aan als dat ie eruit ziet?
koekertquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In plat Tilburgs is het nóg mooier!![]()
"Hedde gij het al geheurd? Dieën koekert van hier neffe hee ons Rowena mee jong geschupt!".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |