Denk dat het overdag beter werkt (andere mensen aanwezig enzo) maar wie weet wat je kan doen hierquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb me toch een schijthumeurvalt er hier nog iets te rellen ofzo?
Zeg, doe eens lief ofzoquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb me toch een schijthumeurvalt er hier nog iets te rellen ofzo?
Dat vraag je aan ons?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef -Engel- het volgende:
Mag ik een patatje speciaal met uitjes
waarom ging ik eigenlijk hairspray kijken?
Go get him M.M.quote:
Een friet speciaal zonder uitjes is per definitie al niet 'speciaal'.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef -Engel- het volgende:
Mag ik een patatje speciaal met uitjes
waarom ging ik eigenlijk hairspray kijken?
Senstatie zoekertquote:
Wel eerst je eten laten zakken hequote:
Ohjah, hoe lang duurt dat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel eerst je eten laten zakken he
Eerst je eten, dan je broek.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel eerst je eten laten zakken he
Heb je zwaar getafeld?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ohjah, hoe lang duurt dat?
Ook niet om te rellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
for what reason?ben niet geboren om lief te zijn
[rel] Precies, vrouwen zijn geboren om het huishouden te doen en te biggen![/rel]quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
for what reason?ben niet geboren om lief te zijn
te biggenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[rel] Precies, vrouwen zijn geboren om het huishouden te doen en te biggen![/rel]
Biggen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[rel] Precies, vrouwen zijn geboren om het huishouden te doen en te biggen![/rel]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De tafel hier is wel aan het gewicht ja.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |