Ach, zijn intentie was goed!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tijntjedie slechte vervoegingen doen pijn aan mn ogen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef missbehavin het volgende:
BambooBig zat weer stiekem te snoepen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeveel van die beesten heb je rondlopen?
quote:
Eenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]![]()
Hoeveel van die beesten heb je rondlopen?
Iron maidenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Captain Hindsight is wel briljant.
Dat bedoel ik dus. I suck at everythingquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tijntjedie slechte vervoegingen doen pijn aan mn ogen
Ik moet het nog zien gebeuren..quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee te zeggen dat wij nooit seks gaan hebben?
Dude, you've got more game one night than I got my whole life.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
Dude you got more game one night then I have got in my whole live.
Tutututut! Je was juist zo heerlijk positief bezig de laatste tijd!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. I suck at everything
Thank youquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dude, you've got more game one night than I got my whole life.
Wat is t?quote:
Hoe druk ben jij volgende week?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien gebeuren..
Aww, vind jij dat ook al?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Dude, you've got more game one night than I got my whole life.
scheelt weer snoeienquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, hij knabbelt altijd aan de bamboe.
Het is wel handig, aangezien hij alle jonge scheuten die overal omhoog komen het lekkerst vindt. Alleen jammer dat ie het gazon altijd omploegt..quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
scheelt weer snoeienals hij de rest nu ook even bij houdt
Je weet best dat ik geen leven heb, vals hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoe druk ben jij volgende week?![]()
Ik mag jou wel
Kloptquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Tutututut! Je was juist zo heerlijk positief bezig de laatste tijd!
Tsja, daar is die big voorquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is wel handig, aangezien hij alle jonge scheuten die overal omhoog komen het lekkerst vindt. Alleen jammer dat ie het gazon altijd omploegt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |