Is er ook een "granate"?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:47 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het "Wingman", die zijn vrienden bijstaat bij het versieren van vrouwen.
schuppen doen ze welquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Schuppen" doen ze in Breda ook niet volgens mij?
Die ken ik niet.quote:
Nee joh, hartstikke lief juist. Ik krijg kusjes van die neus!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus geen ranzig sponzig aanvoelende neus?
Wat zeur ik eigenlijk![]()
Ik hou ook slangen, kikkers en andere reptielen en amfibieën vast
Ik ben de meest vadsigequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je vrienden zijn toch niet even dik of wel?
En dan word ik raar aangekeken als ik Rotterdams lulquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
schuppen doen ze welkai en kaihard zelfs
Gelukkig, dan wil ik nog steeds wel stadten met julliequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben de meest vadsigezo een dikke homp vet
Awwquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, hartstikke lief juist. Ik krijg kusjes van die neus!
ik lul echt n combinatietaaltjequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan word ik raar aangekeken als ik Rotterdams lul
ohjah, en als ze even dik waren als ik niet?!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig, dan wil ik nog steeds wel stadten met jullie
Granate is iemand die zichzelf opofferd en een minder aantrekkelijke man/vrouw versierd zodat zijn vrienden kunnen scorenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
We hebben wel een Big Daddy, Daddy's Girl, Bubble Boy, Beerman en Super Skank.
Als je echt zo'n vettig varken bent als dat je zegt.. neequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
ohjah, en als ze even dik waren als ik niet?!
Ah, "Take one for the team" dus. Dat was al een van mijn special powers.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Granate is iemand die zichzelf opofferd en een minder aantrekkelijke man/vrouw versierd zodat zijn vrienden kunnen scoren
Jongen dat is nog niets met 2 jaar terug. Topic in een uurquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:52 schreef Ludootje het volgende:
Men, het gaat ook weer veelste snel hier.
Hoe nobel van jouquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, "Take one for the team" dus. Dat was al een van mijn special powers.
Dialectenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
schuppen doen ze welkai en kaihard zelfs
Jonguhhh, je hebt me gezien!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je echt zo'n vettig varken bent als dat je zegt.. nee
Lachen tochquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Doeiquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weer pleite dus, vast pas weer thuis als iedereen slaapt
Dan moet je je niet zo aanstellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jonguhhh, je hebt me gezien!
Creatief weerquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Lolquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:54 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Lachen toch![]()
Wij worden allemaal Hot Dog.
Dude you got more game one night then I have got in my whole live.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben de meest vadsigezo een dikke homp vet
Awww, wat liefquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dude you got more game one night then I have got in my whole live.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |