En deze man wilt nog mod worden ook...quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
KANKER UTRECHT, KANKER UTRECHT
Dan had ie maar als titel kutmarokkanen, kutdieven of kutjunks moeten geven. Maar niet Utreg. Utreg till i die.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:21 schreef leRomein het volgende:
Utrecht
Maar terechte klacht wel. We zitten nu eenmaal in een maatschappij waarin alles in het openbaar met ook maar iets van waarde, wordt gejat (of gesloopt) door mongolen zodra ze daar de kans voor krijgen.
Oude grachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Moest ik ook nog plaatsen.
Utrecht kent zoveel mooie plekken.
Dat vind ik dan weer wat minder, kutstudentjes. Donderdagquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Uitgaan in Utrecht is ook koning(doordeweeks dan)
Bieren op de Willemstraat in de middag is goud waard!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat minder, kutstudentjes. Donderdag__!
Haten op studentenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:28 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer wat minder, kutstudentjes. Donderdag__!
Kan je uren rondlopenquote:
Koninginnenachtquote:
Ook heerlijk om langs te fietsen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Lindstrøm. het volgende:
Of heerlijk kanovaren in Rijnsweerd en bij het Pannenkoekenhuis een lekkere pannenkoek eten
Vervolgens het eten weer verbranden door verder te kanoën.
[ afbeelding ]
Utrecht
Juist.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Micson het volgende:
Ik koop iedere week gewoon een nieuwe fiets. Genoeg mocro's op de Amsterdamse straatweg die je voor een tientje een fiets regelen
Ik dacht, ben je nog maar 9?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef Micson het volgende:
[..]
2030 toch? Dan ben ik godverdomme 39
lekker slim. Dan koop je effectief dus iedere week je eigen gammele fiets terug voor een tientje. Ofwel, je betaalt die mocro's 10 euro per week om te kunnen fietsen. Ik betaal niemand om te fietsen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:31 schreef Micson het volgende:
Ik koop iedere week gewoon een nieuwe fiets. Genoeg mocro's op de Amsterdamse straatweg die je voor een tientje een fiets regelen
Oh en de Flater, da's een bazentent. Op Janskerkhof is alleen Hofman nog te pruimen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
lekker slim. Dan koop je effectief dus iedere week je eigen gammele fiets terug voor een tientje. Ofwel, je betaalt die mocro's 10 euro per week om te kunnen fietsen. Ik betaal niemand om te fietsen.
Deze manquote:
ukga valt op bouwvaksters en sjekrokende vrachtwagenchauffeuses.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:07 schreef ukga het volgende:
Utrecht; 1 x uitgeweest. wat een dooie bedoening zegen wat een lelijke wijven
__!
Jij bent speciaal, voor jou is er het Zandpad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:07 schreef ukga het volgende:
__!
Europalaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:12 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jij bent speciaal, voor jou is er het Zandpad.
[ afbeelding ]
En dit bordje voor als er niks te vinden is op het Zandpad.
[ afbeelding ]
Nee, want dan zou ik wel in Utrecht blijvenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
ukga valt op bouwvaksters en sjekrokende vrachtwagenchauffeuses.
Angsthaas, je weet zelf net zo goed dat je zodra je de uitkering krijgt weer op 't Zandpad, de Hardebollenstraat of de Europalaan te vinden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:15 schreef ukga het volgende:
[..]
Nee, want dan zou ik wel in Utrecht blijven
De kwaliteit van vrouwen / meisjes is stukken beter in 020
Lelijke wijven? Serieus, Utrecht heeft echt zoveel mooie studentes! En ze zijn nog makkelijk ook!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:07 schreef ukga het volgende:
__!
Opeens waren de haters stil.quote:Op donderdag 10 februari 2011 02:12 schreef samuraipizzacats het volgende:
[..]
Lelijke wijven? Serieus, Utrecht heeft echt zoveel mooie studentes! En ze zijn nog makkelijk ook!
Mooie kont.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:12 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jij bent speciaal, voor jou is er het Zandpad.
[ afbeelding ]
En dit bordje voor als er niks te vinden is op het Zandpad.
[ afbeelding ]
Nou, Nederland... meer in de randstad en steden in NL denk ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:11 schreef kingmob het volgende:
Tja, mensen jatten nog van die lampjes van 1 euro, lijkt me dat het 'gewoon' een soort vandalisme is. Je kunt in Nederland niet fatsoenlijk in een fiets investeren als hij regelmatig buiten staat helaas.
Nee, heel Nederlandquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:14 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou, Nederland... meer in de randstad en steden in NL denk ik.
quote:anti-klacht: mijn eigen dorp waar mensen nog respect hebben voor eigendom.
Ik kan mijn fiets zonder slot ergens zetten zonder dat het gestolen wordt.quote:
Ja, op de heide wil dat wellicht een tijdje goed gaan ja. In elk willekeurig dorp hoef je je fiets echt niet zonder slot neer te zetten als je even naar het cafe gaat.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:18 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik kan mijn fiets zonder slot ergens zetten zonder dat het gestolen wordt.
In Nederland.
Ik woon niet in een heide.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:22 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, op de heide wil dat wellicht een tijdje goed gaan ja. In elk willekeurig dorp hoef je je fiets echt niet zonder slot neer te zetten als je even naar het cafe gaat.
Dat mag ik hopen voor je. Afijn, het punt is duidelijk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |