Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 7 februari 2011 17:50 schreef KG-Werk het volgende:
Even een kort berichtje vanaf werk, ik hoor graag wat jullie ervan vinden:
(Kamers delen op basis van beschikbaarheid)
- Overnachting van zaterdag 12 op zondag 13 maart
- Inclusief ontbijt
- Inclusief diner op zaterdagavond, 3 gangen menu
- Inclusief toeristenbelasting en reserveringskosten
Per persoon voor 40 euro
Ik kom vanavond wel even kijken wat de reacties zijn (vanaf mijn normale account dan, KapiteinGasthof)
echt welquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Haha, tijd van je leven gehad?
QFTquote:
Arm jungske!quote:
quote:
Zoa is datquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hoeft mijn quote niet met je eigen frustraties te verkloten.
Wat hij zegt en ik ben ook niet creatief met kurk, dus ja, dan blijft er maar één ding over.quote:
Ja, moet je niet doen joh, rustig aan!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben bang als ik morgen weer ga judoën dat het dan weer raak is
quote:
Doe ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, moet je niet doen joh, rustig aan!
Bis Laterquote:
Ik heb er niet een eenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Muck het volgende:
Ik heb mijn schoonmoeder nog nooit met een bezoekje vereerd
Naar?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef summer2bird het volgende:
Mensen, ik kan morgen uitslapen![]()
![]()
Mijn zusje gaat met de hond
Ik ook niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Muck het volgende:
Ik de mijne al zo vaakquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Muck het volgende:
De leuke jongens in haar klas zijn op?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef summer2bird het volgende:
Mensen, ik kan morgen uitslapen![]()
![]()
Mijn zusje gaat met de hond
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
De leuke jongens in haar klas zijn op?.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
De leuke jongens in haar klas zijn op?.
Zo erg?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
Ben bang dat ik er vroeg in lig vanavond....
Alleen nog een keer haar dochter zien te ontmoeten, dat is nu nog lastigquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
Wattan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen nog een keer haar dochter zien te ontmoeten, dat is nu nog lastig
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
Geniet van je badquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:32 schreef summer2bird het volgende:
Beste mensen ik ga nu toch eindelijk in bad. Daarna![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan zie ik jullie morgen weer op Fok!
Trusten
mij bellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik snap niets van die TTMaar ik heb denk ik liever seks dan creatief met kurk, wat moet ik nu doen?
Dat Muck 2 kerels een poging heeft laten wagen om aan het haken te krijgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik snap niets van die TTMaar ik heb denk ik liever seks dan creatief met kurk, wat moet ik nu doen?
Hey Symquote:
Uit de buurt van muck blijven.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Alweerquote:
Hai Symphquote:
Moggequote:
Seks hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Seks hebben buiten je koffietijden om!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar wat heeft haken met kurk of seks te makenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat Muck 2 kerels een poging heeft laten wagen om aan het haken te krijgen
Hey Marijke![]()
[..]
Hey Sym
Neh, nergens voor nodigquote:
De verbastering van OAquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat heeft haken met kurk of seks te maken![]()
[..]
Neh, nergens voor nodig![]()
quote:
Checkquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Seks hebben buiten je koffietijden om!
Misschien iemand met gehaakte lingerie en dan neuken op de kurkvloer?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Even kijken naar mijn projectje van vandaagquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Chantage. Niet haken -> geen seks en geen koffie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Neh, nergens voor nodig![]()
Bah, die OA weerquote:
Wat hebben Toek en jij allemaal al gehaakt dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Chantage. Niet haken -> geen seks en geen koffie.
En dat schijnt ze dus al ten minste twee kerels geflikt te hebben.
Ja, dit keer met wéér een andere betekenis.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien iemand met gehaakte lingerie en dan neuken op de kurkvloer?
Oh wauw, gaaf geworden!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef Muck het volgende:
[..]
Even kijken naar mijn projectje van vandaag
Naaien tot we erbij neervallen - #13
Niet veel, want we kunnen er geen klap vanquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat hebben Toek en jij allemaal al gehaakt dan?
ik heb een Feyenoordshirt gehaakt (tijdens voetbal)quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat hebben Toek en jij allemaal al gehaakt dan?
een knuff tegen het slecht voelenquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
buik is van streekmisselijk en duizelig
Nee, de heer hoort toch de dame te bellen?quote:
Misschien moet je iets warms drinken: thee of zo. En dan kleine slokjes nemen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
He bahquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
ben 20:30 klaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, de heer hoort toch de dame te bellen?
er staat thee klaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Misschien moet je iets warms drinken: thee of zo. En dan kleine slokjes nemen.
Knuff!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker je bedje in danquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef LovelyLady het volgende:
Ja hè?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Oh wauw, gaaf geworden!
Goed zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er staat thee klaar
en ik heb een kruik
Geniet ervanquote:
Niet dat ik weetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |