Ah, ben je ook zo'n sneuerdquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar heb je hem gekregen?
Even wobben en de blauwe pettenbrigade laten werken voor hun geld.
Snelheidsduivel die je bent
Danku.quote:
Eens, ben je meteen van die idioten af die bij elke bon de foto op gaan vragen om het systeem te frusterenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:51 schreef JDude het volgende:
In een aantal regio's loopt nu een proef waardoor je alle gegevens over je bekeuring gewoon met je DigiD kunt inzien. Mogen ze overal invoeren!
Welkomquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ik ga hier ook maar eens mee koekeloeren / posten denk ik?
Ik kan je er zo in zetten hoor, wat voor auto heb je?quote:Kan ik dan ook in de OP of moet ik dan eerst een tijdje mee draaien hiero?
ach, daar zijn andere, makkelijkere methodes voor: 10 cent ofzo teveel overmaken... Ze zijn dan namelijk verplicht om dat teveel terug te storten, maar hun automatiseringssysteem raakt daardoor helemaal in de war..quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens, ben je meteen van die idioten af die bij elke bon de foto op gaan vragen om het systeem te frusteren
[..]
[..]
Ik kan je er zo in zetten hoor, wat voor auto heb je?
Dat dus. Je kan meteen de foto zien en daarmee klaar. Lekker makkelijk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens, ben je meteen van die idioten af die bij elke bon de foto op gaan vragen om het systeem te frusteren
[..]
Welkom
[..]
Ik kan je er zo in zetten hoor, wat voor auto heb je?
Goede keusquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dat dus. Je kan meteen de foto zien en daarmee klaar. Lekker makkelijk.
Dank!
Volvo S40 2.0 uit 2000 foto: http://i.fok.nl/userpics/259608/volvos402.jpg
Haha dankje. Is ook een prima wagen.quote:
Kan best zuinig zijn jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:32 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Haha dankje. Is ook een prima wagen.
Denk alleen niet dat het een blijvertje word. Dat ligt overigens niet aan de auto, maar ik ga binnenkort ook voor mijn motorrijbewijs beginnen en dan wil ik met goed weer (!) ook met de motor woon-werk verkeer rijden. En tsjah, die Volvo kost helaas behoorlijk wat geld en aangezien ik tegen die tijd toch een stuk minder met de auto rijd kan ik beter een klein auto'tje naast de motor hebben. Gewoon een <2000 Polo / Punto of iets dergelijks!
Jouw AX lijkt me ook best zuinig niet? 1.1 motor zie ik. Leuk auto'tje verder!
Niet slecht neequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kan best zuinig zijn ja. Laatste tank alleen 1 op 12 gereden.. Maar heb 1 op 17 ook al wel gehaald.
Wegenbelasting maar zo'n 15 euro per maand jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niet slecht nee! Ik zit net te kijken naar je wegenbelasting... Die is gewoon 4x zo goedkoop als die van mij
! Tering hey, misschien is zo'n AX ook wel iets leuks voor naast de motor te hebben in de toekomst
.
Is dat je eerste auto trouwens?
Mwah, zag vandaag een Celica uit 2000 staan, heeft ook maar 25,- wegenbelasting per maand.. (en kost ook niet zo gek veel: 8700, uit 2000, 2.0 versie met Airco enzo en 120.000 km gereden..quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:40 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niet slecht nee! Ik zit net te kijken naar je wegenbelasting... Die is gewoon 4x zo goedkoop als die van mij
! Tering hey, misschien is zo'n AX ook wel iets leuks voor naast de motor te hebben in de toekomst
.
Is dat je eerste auto trouwens?
Die zijn inderdaad wel nice jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, zag vandaag een Celica uit 2000 staan, heeft ook maar 25,- wegenbelasting per maand.. (en kost ook niet zo gek veel: 8700, uit 2000, 2.0 versie met Airco enzo en 120.000 km gereden..
Welkom en mooi dingquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dank!
Dat is ook niet verkeerd opzich nee. Maar dat kost dan weer te veel. Heb ten eerste geen flauw idee wat ik bij inruil van de Volvo voor korting zou krijgen, en ten tweede geen flauw idee hoeveel geld ik heb tegen de tijd dat heel mijn 'motorspul' compleet is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, zag vandaag een Celica uit 2000 staan, heeft ook maar 25,- wegenbelasting per maand.. (en kost ook niet zo gek veel: 8700, uit 2000, 2.0 versie met Airco enzo en 120.000 km gereden..
Nice. Ook nog naar gekeken, maar uiteindelijk van afgezien oa vanwege de belasting (diesel).quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Dank!
Ja dat snap ik. Wat doet zo'n S40 diesel rond dat bouwjaar aan wegenbelastig? Meer dan 300 euro per kwartaal gok ik.. Smak geldquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Nice. Ook nog naar gekeken, maar uiteindelijk van afgezien oa vanwege de belasting (diesel).
Mwah, licht? toch wel 1050 kilo ofzo..quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:46 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad wel nice ja
Weinig wegenebelasting
betaal voor mn polo ook 20 p/m en die is volgens mij wel een stuk lichter..
Leuke auto's hequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Kwam van de week wel mooie V40 op diesel tegen op marktplaats.. de 115 pk versie, pikzwart, mooie originele velgen..
Ik doe nu als student al zo'n 12.000 per jaar. Dus denk dat ik na mijn opleiding wel zo'n 20.000 doe.. Dan is een tweedehands diesel vaak al voordeliger geloof ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:00 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Leuke auto's he!
Alleen diesels kosten zoveel wegenbelasting en ik rijd misschien net 15 duizend kilometer per jaar. Zou zelf niet zo vlug voor een diesel gaan dus!
Zag vorige week dinsdag in het centrum van Tilburg een rode Ferrari (model? geen flauw idee!) rijden. Ook wel bruut om te zien zo. Zie je niet vaak hier
Ieder zijn smaak, maar dan vind ik de C70 (eerste model!) toch mooier:quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:01 schreef Marco001 het volgende:
[ afbeelding ]
hebbe hebbe (imho, 1 van de weinig ECHT mooie volvo's; de C30
Alleen jammer dat ie niet gemaakt gaat worden..
Ben het (weer?) helemaal met je eens hahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:01 schreef Marco001 het volgende:
[ afbeelding ]
hebbe hebbe (imho, 1 van de weinig ECHT mooie volvo's; de C30
Alleen jammer dat ie niet gemaakt gaat worden..
Zo-een postte ik gister, in het vorige topic.. Staat een absurd mooie te koop, een T5 GT Sapphire..quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:06 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak, maar dan vind ik de C70 (eerste model!) toch mooier:
[ afbeelding ]
Sinds ik in de praktijk meedraai vertrouw ik LPG bakken niet zo.. Storingsgevoelig door extra elektronica en duurdere onderhoudsbeurten vanwege klepspeling controleren terwijl dat bij moderne diesel en benzineblokken niet hoeft. Daar denken veel mensen niet bij na als ze een Sorento V6 op lpg kopenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:04 schreef Marco001 het volgende:
mwah, met 20k per jaar zou ik als ik jou was een auto op lpg kopen... Kan dan beter uit als een diesel..
En actieradius? Ik kom 600 km ver, op 1 tank lpg, +(indien nodig) 400km op benzine..
Enig verschil is: tank diesel kost je 60+ euro, volle tank gas heeft mij gister 25 euro gekost(50 liter)
Om nog maar te zwijgen over de wegenbelasting, die ook in het voordeel is van G3...
Dus tenzij je een absurd zuinige diesel koopt(denk 1:24 ofzo) ben je met G3 goedkoper uit..
Wel het sloomste blok.. Doe dan op zijn minst een 2.5Tquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zo-een postte ik gister, in het vorige topic.. Staat een absurd mooie te koop, een T5 GT Sapphire..
Sjoegerd; zoiets?
http://link.marktplaats.nl/419245672
Ja, de politie doet sneu tegen mij, ik doe sneu tegen de politie.quote:
Die flitsers ken ik ook, en ben er al enige keren iets te hard langsgekomen (paar km/h). Alleen weet ik niet of er nog iets komt, bij mij duurt het meestal 5 a 6 maanden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:07 schreef monsterd. het volgende:
[..]
in voorst. terwijl ik weet dat daar flitspalen staan. ik moest die dag midden in dat dorp draaien. misschien ben ik geflitst net op het moment dat ik snelheid maakte.. nouja het zal maar, mijn moeder heeft aangeboden hem te betalen
Autorijtopic #55 - Waar auto's wegwaaien!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:08 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zo-een postte ik gister, in het vorige topic.. Staat een absurd mooie te koop, een T5 GT Sapphire..
Sjoegerd; zoiets?
http://link.marktplaats.nl/419245672
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blaze with the fire that is never extinguished
Tsjah, je moet er van houden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:17 schreef FalleNk810i het volgende:
Lijkt me zo'n heerlijke auto, snel en mooi![]()
http://link.marktplaats.nl/411468454
Mwah, wij hebben hier 2 auto's op LPG staan, draaien beiden al meer dan 130.000 km mee(okay, 1 bijna..) en (nog) nooit onderhoud aan gehad wat te maken had met de LPG installatie..quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:10 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Sinds ik in de praktijk meedraai vertrouw ik LPG bakken niet zo.. Storingsgevoelig door extra elektronica en duurdere onderhoudsbeurten vanwege klepspeling controleren terwijl dat bij moderne diesel en benzineblokken niet hoeft. Daar denken veel mensen niet bij na als ze een Sorento V6 op lpg kopen
Dan zul je een nieuwe soort bestuurder introduceren, tot nu toe heb ik R32's met alleen maar leipe mocro's of leipe VROS-agenten achter het stuur gezien.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:17 schreef FalleNk810i het volgende:
Lijkt me zo'n heerlijke auto, snel en mooi![]()
http://link.marktplaats.nl/411468454
Idd heel veel moneyquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Tsjah, je moet er van houden.
Voor die auto zou ik dus echt geen 24 duizend overhebben.
Tja, weet je wat het is..quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan zul je een nieuwe soort bestuurder introduceren, tot nu toe heb ik R32's met alleen maar leipe mocro's of leipe VROS-agenten achter het stuur gezien.
Maar ik geef toe, dat zou me weinig schelen, en het lijkt me ook een erg leuke wagen. Veel PK's op een relatief licht gewicht staat garant voor plezier.
heb ik liever zo-een:quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan zul je een nieuwe soort bestuurder introduceren, tot nu toe heb ik R32's met alleen maar leipe mocro's of leipe VROS-agenten achter het stuur gezien.
Maar ik geef toe, dat zou me weinig schelen, en het lijkt me ook een erg leuke wagen. Veel PK's op een relatief licht gewicht staat garant voor plezier.
De koppen zijn er niet heel lekker tegen bestand nee.. Maar dit jaar of volgend jaar komt de nieuwe Picanto en die schijnt af fabriek een gasinstallatie te krijgen. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, wij hebben hier 2 auto's op LPG staan, draaien beiden al meer dan 130.000 km mee(okay, 1 bijna..) en (nog) nooit onderhoud aan gehad wat te maken had met de LPG installatie..
Op pasgeleden 1 keer een rubbertje van het tankvulgebeuren na dan...
1 van die auto's s een 206, de andere een Seat Ibiza..
Ligt echt aan de motor.. B.v. Ford levert geen eens lpg, terwijl Volvo en Chevrolet het zelfs standaard aanbieden..
Oh, en Volvo's en Saab's ebben de reputatie dat ze met gemak 500.000 km op lpg kunnen draaien zonder problemen..
Ligt dus echt aan de motor..
Blijkbaar kunnen Hyundai c.q. Kia motoren niet zo goed tegen lpg (te dunne/ goedkope materialen? )
Dat dus.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
heb ik liever zo-een:
http://link.marktplaats.nl/408499852
Hou je nog wat geld over voor leuke tune-ups
En voor dat geld heb je een perfecte 850 T-5R.. En dan ook nog eens flink opgefoktquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
heb ik liever zo-een:
tja..volvoquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En voor dat geld heb je een perfecte 850 T-5R.. En dan ook nog eens flink opgefokt
Tune-ups is voor mij een dikke no-go area, ik zou een auto zo orgineel mogelijk willen houden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
heb ik liever zo-een:
Dat heb ik dus met Volkswagen en Audi. Alhoewel ik laatst een stukje in een Jetta 1.6 heb gereden en het een fijne auto vind.. Alleen zo traag en alles gaat zo soepel.. Zowat geen weerstand in de koppelingquote:
Eens, maar die Leon van marktplaats gaat zijn uiterlijk echt wel waarmaken hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tune-ups is voor mij een dikke no-go area, ik zou een auto zo orgineel mogelijk willen houden.
Liever een onopvallende zakelijke sedan met een hele dikke motor onder de kap (BMW 550i, 367pk, V8 / van 2005 - 2009) dan een auto die niet kan waarmaken wat hij pretendeert te zijn.
Toen ik 's avonds eens door Apeldoorn reed (met een S-klasse) zat er achter mij een lawaai-Subaru constant te drukken. Totdat ik bij het stoplicht bij groen volgas wegvloog. Ik hoorde nog wel "vroaaaaap, vroaaaaap" maar zag de 2 koplampen erg snel kleiner worden.
Zit er bij Volvo dan wel weerstand in de koppeling?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met Volkswagen en Audi. Alhoewel ik laatst een stukje in een Jetta 1.6 heb gereden en het een fijne auto vind.. Alleen zo traag en alles gaat zo soepel.. Zowat geen weerstand in de koppeling
Pak de 440 van Hyman eens.. Dat ding werkt zo allebarstend zwaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zit er bij Volvo dan wel weerstand in de koppeling?
Ik heb eens een V50 handgeschakeld gereden en daarbij kon ik bijna niet eens voelen als ik naar de volgende versnelling ging....
Das dan toch weer een ander uiterste?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Pak de 440 van Hyman eens.. Dat ding werkt zo allebarstend zwaar
Ja daar is naar mijn idee ook iets niet helemaal goed. Je moest m echt hard uit en in de versnelling drukken. Geloof dat mijn auto trouwens niet meer inhoud en nukkig loopt te doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:34 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Das dan toch weer een ander uiterste?
Mijn VW werkt ook super zwaar xD maar die is al 20 jaar oud en die moet ik eens smeren
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tune-ups is voor mij een dikke no-go area, ik zou een auto zo orgineel mogelijk willen houden.
Liever een onopvallende zakelijke sedan met een hele dikke motor onder de kap (BMW 550i, 367pk, V8 / van 2005 - 2009) dan een auto die niet kan waarmaken wat hij pretendeert te zijn.
Toen ik 's avonds eens door Apeldoorn reed (met een S-klasse) zat er achter mij een lawaai-Subaru constant te drukken. Totdat ik bij het stoplicht bij groen volgas wegvloog. Ik hoorde nog wel "vroaaaaap, vroaaaaap" maar zag de 2 koplampen erg snel kleiner worden.
Hmmmm, ik ben één keer in een snelle Volvo (850?) getrapt, die stond naast mij (Audi A6 3.0 TDI) bij het stoplicht en ik wilde voor hem invoegen, had niet eens de bedoeling om tegen hem een sprintje te trekken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Eens, maar die Leon van marktplaats gaat zijn uiterlijk echt wel waarmaken hoor
Jaja, de T-5's zijn vlotte bakken voor weinig geldquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hmmmm, ik ben één keer in een snelle Volvo (850?) getrapt, die stond naast mij (Audi A6 3.0 TDI) bij het stoplicht en ik wilde voor hem invoegen, had niet eens de bedoeling om tegen hem een sprintje te trekken.
Totdat ik merkte dat toen ik volgas had gegeven hij zelfs een neuslengte voor me reed. Moest ik alsnog achter hem invoegen (mijn strook hield op).
Trouwens, bij een Seat Leon moet ik altijd hieraan denken (bij minuut 1:15):
Ik vind het koningen, lekker de mongool uithangen is prachtig. Een maat van mij is wat dat betreft net zo gestoord als ik, samen in de auto is dan ook altijd dolle pret. Dan maakt het niet uit of we samen zitten te hakken op old-skool Paul Elstak (bij voorkeur in de file, de combinatie dure auto en 2 compleet gestoorde gasten doet wel wat bekijks opwekken), of dat ik in de file een grote krant zit te lezen en niets naar voren kan zien (terwijl de adaptive cruise control het rijden heeft overgenomen), of gewoon keihard naar elkaar zitten roepen "leipe dit ouwe, leipe dat ouwe". Of heel langzaam naast Twingo's gaan rijden (daar zitten meestal de lekkerste chicks in) en dan samen naar de bestuurster in kwestie overduidelijk onze interesse tonen door onze zonnebril zo half af te doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
Nou...quote:
Ach, zo reed ik eens achter een Signum V6 TDI(stond achterop de auto, dubbele pijp waar flinke roetwolken uitwamen, hij trok volle polle op, maar nog kon ik heb met mijn 1.4tje met gemak bijhouden...quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:28 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat was precies het bewonderingswaardige?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef von_Preussen het volgende:
Mijn god, deze Duitser is voor mij de held van de dag, in Parijs bij een flitscontrole met 246km/h waar je 130km/h mag gepakt.![]()
http://www.merkur-online.(...)arfalle-1104368.html
Het godvergeten lef om met die snelheid door het buitenland heen te scheuren, ik vind het zo prachtig, en dan ook nog eens gepakt worden. Dat doe ik hem niet na.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
Wat was precies het bewonderingswaardige?
Mischien was het ook een debiel die niet kon schakelen, was de turbo niet optimaal, jij 1 sec eerder op het gas, er zijn veel redenen te bedenken waarom je een sterkere auto eruit kan trekken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef Marco001 het volgende:
hmm, zit net bij die Signum te kijken: 184 pk, v.s. 100 pk in mijn seat.
0-100 in 9,2 Seat: 11.2
vmax 225 Seat: 191
Dus ik zou hem niet zo gemakkelijk bij hebben moeten kunnen houden, terwijl hij volgens mij echt wel volgas ging.. (te zien aan de gigantische dieselpluimen...)
Misschien dacht ie dat ie de boete toch niet zou krijgen als Duitser zijndequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het godvergeten lef om met die snelheid door het buitenland heen te scheuren, ik vind het zo prachtig, en dan ook nog eens gepakt worden. Dat doe ik hem niet na.
Ik heb het al eerder gezegd, en er (terecht?) kritiek voor geoogst, mij maakt het niet uit aan welke kant van de Nederlandse / Duitse grens ik zit, ik bepaal mijn snelheid aan de hand van het voertuig, het verkeer, het overzicht op snelheidscontrole's en het weer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:30 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dacht ie dat ie de boete toch niet zou krijgen als Duitser zijnde
Ik doe het hem idd ook niet na, maar dan moet ik eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo hard gereden heb. Ook niet op 'mijn eigen' snelweg.
Ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, en er (terecht?) kritiek voor geoogst, mij maakt het niet uit aan welke kant van de Nederlandse / Duitse grens ik zit, ik bepaal mijn snelheid aan de hand van het voertuig, het verkeer, het overzicht op snelheidscontrole's en het weer.
neeh, ik ree achter hem, hield steeds een afstand aan van c.a. 10 meter, hij was zelfs eerder opt gas(of diesel, in zijn geval) (was namelijk een lange stoplicht sprint..)quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien was het ook een debiel die niet kon schakelen, was de turbo niet optimaal, jij 1 sec eerder op het gas, er zijn veel redenen te bedenken waarom je een sterkere auto eruit kan trekken.
Zo heb je ook voor op de Autobahn enkele truukjes om snellere auto's bij te houden, bijv. in hun slipstream blijven hangen en pas op het laatste moment naar links gaan om in te halen. Of als de persoon in kwestie voor je zit (en er zit iemand voor hem), kort voordat zijn voorganger naar rechts gaat je terug laten vallen zodat jij al 2 a 3 seconden op het gas staat en snelheid opbouwt en hij zo minder makkelijk wegkomt.
We hebben hier een weggetje, 1e stuk zitten een paar drempeltjes, maar daarna kan je zo 5 km lang aan 100km/h rijden, m.u.v. van 2 zijweggetjes (zeer overzichtelijk) en 1 bruggetje, waar ik met een verlengde sprinter! (2500+ kg) al eens airtime heb gehad.. )quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
En da's dan ook gelijk de reden dat ik niet eerder zo hard gereden heb
Ik heb ooit met mijn eerste auto airtime gehad, en daarna een nieuwe ophanging nodigquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:35 schreef Marco001 het volgende:
[..]
We hebben hier een weggetje, 1e stuk zitten een paar drempeltjes, maar daarna kan je zo 5 km lang aan 100km/h rijden, m.u.v. van 2 zijweggetjes (zeer overzichtelijk) en 1 bruggetje, waar ik met een verlengde sprinter! (2500+ kg) al eens airtime heb gehad.. )
Laten we het zo stellen, als je regelmatig zeer hoge snelheden haalt (vooral in Duitsland) dan is je perceptie en inschattingsvermogen geheel anders ingesteld. Dat is zinloos om over te discussiëren, jij bent tevreden met je jonko, alleen ik heb toch echt heroïne nodig om aan mijn adrenaline-rush te komenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook
En da's dan ook gelijk de reden dat ik niet eerder zo hard gereden heb
Een geschikte auto is wel een vereiste jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we het zo stellen, als je regelmatig zeer hoge snelheden haalt (vooral in Duitsland) dan is je perceptie en inschattingsvermogen geheel anders ingesteld. Dat is zinloos om over te discussiëren, jij bent tevreden met je jonko, alleen ik heb toch echt heroïne nodig om aan mijn adrenaline-rush te komen
Alhoewel, het begint zijn uitwerking te verliezen, heb mij voorgenomen om nog eens de 300km/h barriere te doorbreken (alleen moet ik daarvoor eerst een geschikte auto hebben). 300km/h rijden, wat een droom lijkt me dat.![]()
Momenteel staat ie op 10km/h, althans hoe hard ik kan rennen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Een geschikte auto is wel een vereiste ja
Waar staat de teller nu?
Ik ren snellerquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Momenteel staat ie op 10km/h, althans hoe hard ik kan rennen.
Tot nu toe ben ik echter altijd de begrenzer bij 250km/h tegengekomen (plus wat afwijking), en aangezien bijna elke 3.0 liter dat tegenwoordig bereikt wen je daar vrij gauw aan.
Niet voor niets dat in de laatste paar jaren het "herenakkoord" tussen de Duitse merken is opgebroken, werd eerder nog afgesproken alle auto's op 250km/h te begrenzen (behalve Porsche), biedt men tegenwoordig van de fabriek af al zgn. "drivers packages" aan met o.a. een verhoogd limiet (vaak 305km/h, dus nog steeds een begrenzer).
wel eens 350 gereden (wel passagier toen..) in een lichtelijk gemodificeerde 911 turbo(500+pk)quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Laten we het zo stellen, als je regelmatig zeer hoge snelheden haalt (vooral in Duitsland) dan is je perceptie en inschattingsvermogen geheel anders ingesteld. Dat is zinloos om over te discussiëren, jij bent tevreden met je jonko, alleen ik heb toch echt heroïne nodig om aan mijn adrenaline-rush te komen
Alhoewel, het begint zijn uitwerking te verliezen, heb mij voorgenomen om nog eens de 300km/h barriere te doorbreken (alleen moet ik daarvoor eerst een geschikte auto hebben). 300km/h rijden, wat een droom lijkt me dat.![]()
Airtime daarentegen heb ik alleen nog maar als passagier mogen beleven, in een BMW 730d op een spoorwegovergang.
Gebrek aan auto's die het halen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:06 schreef D. het volgende:
[..]
En de reden dat je dat nog niet gedaan hebt is...?
Dan wordt het lastig jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gebrek aan auto's die het halen?
Nopequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:10 schreef D. het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig ja
Je kent niemand met een 'leuke' auto?
Ah, dan komen ze 'm bij jou lenenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nope.. Eerste die een 'leuke' auto onder de kont heeft ben ik waarschijnlijk.
Nou rij ik ook wel eens grote Sprinters (8-zits, hoog dak, maar weet niet of jij zulke bedoelt) alleen daarmee te gaan vliegen is iets wat ik niet aan zou durven....die Sprinter heeft de wegligging van een natte krant.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
wel eens 350 gereden (wel passagier toen..) in een lichtelijk gemodificeerde 911 turbo(500+pk)
Ph, en hier 3 keer airtime, 1 keer met 206, 1 keer met mijn seat(al was dat amper airtime) en 1 keer dus met de sprinter..
Auto's lenen om ze uit te proberen doe ik nooit, meestal biedt men mij het wel aan om eventjes samen een rondje te draaien.quote:
Mochten ze willenquote:
Bedoel ik inderdaad, 8 zits, hoogbouw, verlengd voor rolstoelgebruik..quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nou rij ik ook wel eens grote Sprinters (8-zits, hoog dak, maar weet niet of jij zulke bedoelt) alleen daarmee te gaan vliegen is iets wat ik niet aan zou durven....die Sprinter heeft de wegligging van een natte krant.
[..]
Auto's lenen om ze uit te proberen doe ik nooit, meestal biedt men mij het wel aan om eventjes samen een rondje te draaien.
Ja, volgens mij was dat 'm, maar dan juist richting Putten. Op de heenweg zag ik 'm volgens mij ook al ergens in m'n ooghoek.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Die paal bij de Mitsubishi garage voor de deur?.. Zeg maar als je vanaf Putten komt dan op de eerste rotonde rechtdoor?
Welke autobouwer had nou ook alweer in z'n foldertje gezet "The car is aerodynamically limited to [niet zo spectaculaire topsnelheid]"quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ren sneller
Ik had een begrenzer bij 240, en da's daarmee mijn record
Mijn auto zou 285 kunnen, maar heb het nog nooit geprobeerd.
Bij de juiste omstandigheden (dus over de grens) wil ik dat nog wel een keer doen.
Tenminste, proberen, en kijken of ik het aandurf
Is dat zoiets toevallig? http://cgi.ebay.com/NEW-T(...)0cbee0#ht_3807wt_905quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:57 schreef Marco001 het volgende:
Doh! heb ik net 2 mountainbike apps gekocht voor mijn ipod touch(4g), om in het buitenland te gebruiken. Blijkt dat de ipod geen GPS heeft(terwijl ze dat bij de winkel wel zeiden..)
hhmmmz, wacht eens; voor c.a. 140 dollar incl. shipping heb je een dock ervoor, kan je hem alsnog met gps gebruiken.![]()
Pa maar eens lief aankijken(heeft ook een zo'n touch, en wilt graag een nieuwe autonavigatie..
Kan je niet gewoon een bluetooth gps dongle gebruiken? Die zijn nog vrij goedkoop, en hebben altijd wel een ingebouwde accuquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:39 schreef Marco001 het volgende:
Ja, alleen dan 100 $.. met ingebouwde accu, heeft de tomtom versie niet... dus die is useless voor mij
nope, tenzij ik mijn ipod jailbreak..quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:33 schreef L0we het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een bluetooth gps dongle gebruiken? Die zijn nog vrij goedkoop, en hebben altijd wel een ingebouwde accu
Ritje 140 in de amazonquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gebrek aan auto's die het halen?
Als de Astra het nou zou halen dan zou ik deze zomer het aangetikt hebben in Duitsland.
mwah, hoef je niet perse voor in een Amazone te zitten, wil in een oude afgeragde Mercedes Sprinter ook wel..quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ritje 140 in de amazon? dan lijkt het alsof je 400km/h rijdt. en zonder gordels ook nog een grotere kick
Het lijkt mij ook wel leukquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:58 schreef Marco001 het volgende:
ZOu ik zeker doen als ik jou was, zoiets is altijd gaaf.
Lekker van die blij dat ik glij momenten..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:13 schreef Marco001 het volgende:
Heb al eens een soortgelijk iets fgedaan, best lachen.. vooral wanneer de les auto's stuk voor stuk klapbanden krijgen terwijl de instructeur rijd..![]()
(mocht ook met je eigen auto, dus dat deed ik toen..)
Anyway, back to work, paar kindertjes vervoeren..
quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:09 schreef Sjoegerd het volgende:
Kwam vandaag op het fantastische idee om van ducttape racestrepen te maken op de auto![]()
Bleef alleen bij het ideequote:Op donderdag 10 februari 2011 17:16 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
![]()
En het bleef alleen bij het idee?
Want anders foto's
Lijkt me wel lekker foutquote:
Goud, je weet tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 17:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker fout.. Moet ik even zwart tape regelen.
Goudquote:
Da's best wel laat-achtig dan denk je niet ??quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Goeieavond!
Sjoegerd, haal dan rood / blauw tape en maak er een Rood/Wit/Blauw auto van voor het EK 2010!!
Rightquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Da's best wel laat-achtig dan denk je niet ??
Nooit!quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Goeieavond!
Sjoegerd, haal dan rood / blauw tape en maak er een Rood/Wit/Blauw auto van voor het EK 2010!!
Daar gaat t mij niet om.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:22 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Heb je wel veel bekijks!
Wil geen associatie met WK, EK, of NL in het algemeen..quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:35 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Je kunt hem natuurlijk ook oranje verven!!
Dan moet je toch echt je platen er af schroevenquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wil geen associatie met WK, EK, of NL in het algemeen..
Kentekenplaten zijn verplicht, bestickering nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:45 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Dan moet je toch echt je platen er af schroeven!
Verder wat 08gnoT zegt. Maak er een regenboogje van
Oké iets anders dan.. Ehm.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kentekenplaten zijn verplicht, bestickering niet
Regenboog.. Dat word een beetje te gay
Zoiets was ik wel van plan jaquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:48 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Oké iets anders dan.. Ehm.
Zwarte tape halen, en van voor naar achter 2 strepen trekken over de auto. Zodat je dit effect krijgt:
[ afbeelding ]
Nee dat zal toch zeker niet ofwelquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zoiets was ik wel van plan ja.. Geen probleem trouwens met er af halen dat ik de lak meetrek?
Is zeker tof ja. Heb het zelf niet met de auto gehad, maar met de vrachtauto.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:57 schreef Purdey het volgende:
Kreeg net een mailtje, dat je bij een bedrijf in Rosmalen een slipcursus kunt volgen voor 65,- per persoon, of 99,- voor 2 personenCursus duurt 3 uur. Even een vriend gemaild of ie zin heeft om de gaan, lijkt me best tof
Met duct tape? Grote kansquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:49 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zoiets was ik wel van plan ja.. Geen probleem trouwens met er af halen dat ik de lak meetrek?
Elektriciteitstape plakt niet zo lekker..quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:35 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Met duct tape? Grote kansElectriciteitstape zal niet zo'n vaart lopen, mocht je dat breed genoeg kunnen vinden.
Over aerodynamica maak ik mij geen zorgen, hij behoort tot de besten, maar hij is zo strak geveerd dat ik bang ben van de weg af te stuiterenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:02 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Welke autobouwer had nou ook alweer in z'n foldertje gezet "The car is aerodynamically limited to [niet zo spectaculaire topsnelheid]"
Goede föhn doet ook wonderen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:39 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Je trekt echt niet zomaar je lak eraf met duct tape hoor....
Je gaat dus echt tape over je auto heen plakken?quote:
Lijkt me wel lachenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:45 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Je gaat dus echt tape over je auto heen plakken?
Ben benieuwd naar het resultaat
Kan toch gewoon met 'echte' stickers?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:09 schreef Sjoegerd het volgende:
Kwam vandaag op het fantastische idee om van ducttape racestrepen te maken op de auto![]()
Niet cheap genoeg.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef D. het volgende:
[..]
Kan toch gewoon met 'echte' stickers?
Inclusief nationaliteitsswitchquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Britse politie heeft Evo's. Ik ga voor een carriereswitch denk ik.
Och, een derde kan er wel bij! Ik spaar zequote:Op donderdag 10 februari 2011 19:54 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Inclusief nationaliteitsswitch!
Afgelopen jaar zag ik tijdens het WK een Mercedes Benz CL500 (huidig model) die geheel oranje was, zie ook minuut 5:05 in het onderstaande filmpje.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Dubbele nationaliteiten zijn koning!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Och, een derde kan er wel bij! Ik spaar ze
Van de wikipagina over hem:quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteiten zijn koning!![]()
Ik wil trouwens nog wel eens ergens een diplomatieke status vandaan krijgen, sinds ik weet dat Joep van den Nieuwenhuyzen dat ook heeft geritseld moet ik het ook hebben.
Heb het boek van hem hier liggen, en vind zijn zakelijke methode's zeer twijfelachtig (hij heeft een prachtig Nederlands defensiecomplex om zeep geholpen).quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:09 schreef L0we het volgende:
[..]
Van de wikipagina over hem:
"Josephus Antonius Johannes (Joep) van den Nieuwenhuyzen (Vught, 1955) is een Nederlandse zakenman die verschillende keren in verband is gebracht met fraude en omkoping."
Slecht als ik ben denk ik dan gelijk: "Oh, dus zó regel je die dingen"....
Dat zou wel heel geweldig zijn ja! Ik ben alleen bang dat dat niet heel goedkoop is, voor mij zouden die lasten niet opwegen tegen de lustenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb het boek van hem hier liggen, en vind zijn zakelijke methode's zeer twijfelachtig (hij heeft een prachtig Nederlands defensiecomplex om zeep geholpen).
Maar als ik een diplomatieke status van Takketoekieland kan kopen, dan zou ik het zeker overwegen. Weet je hoe vet het is als je op Schiphol gewoon door een aparte security check kan gaan en niet hoeft te wachten (zelfde bij de Douane).![]()
Plus de politie kan je niet meer bekeuren of je rijbewijs invorderen.
Mn ouders hebben ook zo'n ding. Enige voordeel is dat het een automaat isquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh kan zaterdag waarschijnlijk met de Astra naar Leiden
Vind onze Astra echt fijn rijdenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef L0we het volgende:
[..]
Mn ouders hebben ook zo'n ding. Enige voordeel is dat het een automaat is
Veel sterktequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:24 schreef Sjoegerd het volgende:
Oh kan zaterdag waarschijnlijk met de Astra naar Leiden
Hoef ik niet met allemaal meuk in de AXquote:
Ik heb er 3.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:56 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Och, een derde kan er wel bij! Ik spaar ze
Astra G of H ??quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Vind onze Astra echt fijn rijden.. Alleen had er wel een pittiger blok in gemogen.
Je kan nooit genoeg toevluchtsoorden hebben. Er komt vast wel ooit een derde bij hierquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb er 3.
Maar da's dan ook wel genoeg. Toch?
G, 1.6-8v uit 2000quote:
Nope, gewoon een handbak.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:21 schreef L0we het volgende:
[..]
Ook een automaat? Mn ouders hebben dezelfde
Dus een Golf V GTi met DSG bak is geen echte auto?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Een echte auto heeft een handbak
Imho
Een Golf is sowieso 'not done'quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:42 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dus een Golf V GTi met DSG bak is geen echte auto?
Ben ik met je eens.. Maar over het automaat verhaal nietquote:
Dat is ook zo, maar ik prefereer een handbak. Wil graag zelf de controle hebben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.. Maar over het automaat verhaal niet.. Beetje fatsoenlijke automaat rijd toch best fijn naar mijn idee.
Ach mij maakt het geen flikker uit, rij toch amper file dus kan op de snelweg gewoon in 5 blijven hangen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik prefereer een handbak. Wil graag zelf de controle hebben.
Zeker bij een 'sportieve' rijstijl
Ik rij weleens file, en op die momenten zou een automaat wel prettig zijn, maar 99,9% van de tijd heb ik dus meer aan de handbakquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:50 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ach mij maakt het geen flikker uit, rij toch amper file dus kan op de snelweg gewoon in 5 blijven hangen.
En jij rijd nu een?quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik rij weleens file, en op die momenten zou een automaat wel prettig zijn, maar 99,9% van de tijd heb ik dus meer aan de handbak
Ofwel, denken dat je sneller bent, terwijl een automaat het 9 van de 10 keer van je wintquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar ik prefereer een handbak. Wil graag zelf de controle hebben.
En dat heeft? 85 pony's ofzo ??quote:
75 makke luipaarden op een gewicht van zo'n 1100 kg.. T rijd prima maar je moet m best doortrekken zo af en toe. En een OPC.. Tja.. Die zijn gelijk allemaal verkracht en die standaard spoiler is ook zo gruwelijk lelijk.. En is er niet in 5-deursquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dat heeft? 85 pony's ofzo ??
Da's niet erg veel, want volgens mij wegen ze ook aardig..
Ik heb de G 2.0 16v sport wel eens gereden, maar ook dat is niet echt en raket hoor, dan moet je echt een beetje richting OPC gaan, wil er een beetje gang in komen, maarja, dan heb je meteen weer een slurbo volgens mij
Volgens mij vind je meer 2.2 diesels dan 2.2 benzinehokkenquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:56 schreef Sounddragon het volgende:
Mja, heel erg veel meer optie's zijn er niet, en ik denk dat nette OPC's wel aardig aan de prijs zijn..
MP voor 4450; ik vind het een hoop geld voor een 11 jaar oude bak met een sjonniepijp, maar ziet er verder nog redelijk uit; nette irmscher demper eronder en tuffen maar .. dit is een OPC 1, dus; no slurbo![]()
Je zou kunnen zoeken naar een 2.2 16v in 5 deurs, maar dat is een speld in een hooiberg denk ik..
Ookquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgens mij vind je meer 2.2 diesels dan 2.2 benzinehokken. Werd de 2.2 benzine niet door de VROS gebruikt?
75 pk komt ook uit de 1.3 in m'n Mazdaatje op 850 kgquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
75 makke luipaarden op een gewicht van zo'n 1100 kg.. T rijd prima maar je moet m best doortrekken zo af en toe. En een OPC.. Tja.. Die zijn gelijk allemaal verkracht en die standaard spoiler is ook zo gruwelijk lelijk.. En is er niet in 5-deurs
Niet de snelste auto's.. Maar wel een fijn sturendequote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ook
De meeste zijn ook 3 deurs, een kennisje van me had een 5 deurs hebben ze toen speciaal moeten bestellen in duitsland, maarja, uitgeleend aan zoonlief, en toen had 'ie waterschade![]()
En dan nog; dat heeft 149 Pk; de oude Astra F GSi had er met de C20XE al 150, en die was 150 kilo lichteren dan hebben we het nog niet over de Kadeath GSi, die was nóg lichter.. Een G is eigenlijk gewoon een traag hok, een OPC heeft dan nog iets, maar die zijn zeldzaam, duur en/of verkloot, en niet in 5 deurs..
Ze zijn er wel 2.2 16v 3D maja 2 deuren te weinig
Met een beetje mazzel gaat mijn Astra ook weer rijden binnenkortquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet de snelste auto's.. Maar wel een fijn sturende. En met onze Astra nog geen gekke dingen gehad qua onderhoud.
Jij hebt een F toch? Op de route naar het station staat een F station in t zwart maar met velgen van een Astra G Sport.. Staat ongelooflijk netjesquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel gaat mijn Astra ook weer rijden binnenkort
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Tsss. Ik mag van monsterd en geen Evo en geen GT-R.
We hadden de discussie hier net gehad, maar als je kan autorijden dan kan je ook een automaat zo laten schakelen als je dat zelf wilt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:48 schreef D. het volgende:
[..]
Nu al onder de plak?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Met de trein.....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 08:20 schreef FalleNk810i het volgende:
@ Preussen, met welke auto kom je nu naar de meet?
"Krijgen" zal het niet echt zijnquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:12 schreef FalleNk810i het volgende:
Niceben benieuwd met wat je nu weer voor luxe auto krijgt gaat leasen
Ja hoor, ik leg graag op alle slakken zoutquote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:20 schreef FalleNk810i het volgende:
Neuh, maar je snapt wat ik bedoel he
Naja, leasen is het ook niet omdat het slechts om een korte periode gaat, als we dan toch zout op slakken leggen.quote:
Ligt er maar net aan wat er in de regio is, ze hebben veel nieuwe 5-series maar die ik heb tot nu toe nog niet gekregen.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:12 schreef FalleNk810i het volgende:
Niceben benieuwd met wat je nu weer voor luxe auto krijgt
zoiets?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Naja, leasen is het ook niet omdat het slechts om een korte periode gaat, als we dan toch zout op slakken leggen.
[..]
Ligt er maar net aan wat er in de regio is, ze hebben veel nieuwe 5-series maar die ik heb tot nu toe nog niet gekregen.![]()
Maar daar gaat dus wél mijn voorkeur naar uit.
Een Audi A6 gaat lastig worden want de nieuwe staat in de startblokken en de oude wordt niet meer geproduceerd. Dus wat ik van vrienden heb gehoord (die hetzelfde spelletje spelen) is dat er momenteel erg weinig A6 in de `vrije vloot` van de leasemij te vinden zijn, wat zal voortduren totdat Audi de productie van de nieuwe A6 op peil heeft (want de leasemij krijgt dan ook in 1 keer 200 / 300 stuk).quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:19 schreef FalleNk810i het volgende:
Maar goed, je maakt mij blijer met de modellen die jij mee krijgt ipv deze 5 serie die je tot nu toe niet mee krijgt...
Doe maar een A6 meenemen
A man's gotta do what a man's gotta doquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nou nou nou Bart, oproepen tot geweld jegens vrouwen is not done!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
A man's gotta do what a man's gotta do
Godver, Zou geen eens weten welke ik zou moeten kiezen als ik er 1 zou mogen kiezen van al die wagensquote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Een Audi A6 gaat lastig worden want de nieuwe staat in de startblokken en de oude wordt niet meer geproduceerd. Dus wat ik van vrienden heb gehoord (die hetzelfde spelletje spelen) is dat er momenteel erg weinig A6 in de `vrije vloot` van de leasemij te vinden zijn, wat zal voortduren totdat Audi de productie van de nieuwe A6 op peil heeft (want de leasemij krijgt dan ook in 1 keer 200 / 300 stuk).
Hier trouwens nog enkele fotos van de leasingvloot zoals ie er in de laatste maanden bijstaat op verschillende locaties (fotos zijn niet door mij, maar door verschillende personen gemaakt).
In die vrije vloot van de leasemij zitten op elk moment ongeveer 50.000 autos (alleen in Duitsland!), die worden dan ook eens alle 6 maanden of 25.000 kilometer gewisseld. Dus per jaar gaan er bij hun ruim 100.000 autos van alle soorten en maten doorheen. Om je een gevoel te geven hoe die aantallen er in beeld uit zien:
[ afbeelding ]
Aantal nieuwe Golf GTItjes
[ afbeelding ]
Enkele tientallen spiksplinternieuwe BMW X1 staan in Berlijn klaar om de weg op te gaan
[ afbeelding ]
Een parkeergarage vol nieuwe BMW 5- en 7-series
[ afbeelding ]
BMW 5-, 7- en X5 in alle kleuren en maten
[ afbeelding ]
Ook de Mercedes Benz S-klasse komt met vrachtwagens vol aan bij de leasemij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ook op de laatste twee fotos spiksplinternieuwe BMWs in alle soorten en maten
Helaas is de situatie bij `mijn` steunpunt niet zo royaal, maar je kan je voorstellen dat als ik in Frankfurt / Hamburg etc. ben het net is als een kleine jongen met zn hand in de snoeppot.![]()
Vond de GT trouwens eerst ook spuuglelijk, maar nadat ik er meerdere dagen in kon rondrijden ben ik zelfs het design gaan waarderen (mooi is anders, maar spuuglelijk vind ik het niet meer).
Dan weet je hoe het voor mij is als ik op zon dergelijk punt een auto kan uitkiezen (hoewel ik meestal bij een klein steunpunt net over de grens zit die dus maar 5 of 10 autos hebben staan), het is net alsof je een klein kind bent in de speelgoedwinkel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:53 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Godver, Zou geen eens weten welke ik zou moeten kiezen als ik er 1 zou mogen kiezen van al die wagens
Wat is de minimale lease periode dan?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan weet je hoe het voor mij is als ik op zon dergelijk punt een auto kan uitkiezen (hoewel ik meestal bij een klein steunpunt net over de grens zit die dus maar 5 of 10 autos hebben staan), het is net alsof je een klein kind bent in de speelgoedwinkel.
Zelfs nu ik al zoveel verschillende autos heb gereden heb ik nog steeds dat gevoel van toen je een klein kind was, het was je verjaardag en je vroeg je af wat voor mooie cadeaus je allemaal zou krijgen, dat gevoel heb ik nog steeds als ik de sleutels ga ophalen en dan naar de auto toe loop.
Ik stuur je even een PN.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:10 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Wat is de minimale lease periode dan?
Zou ik dat bijvoorbeeld ook kunnen doen? eisen/voorwaarde?
Een Mini is leuk ja! Al zit daar volgens mij wel veel sleutelwerk aanquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Iemand bracht me op een idee.. Een Mini
Je moet zelf weten of je in een need for speed auto wilt rijden, mij krijg je iig niet heel gemakkelijk mee.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik vind het geen Need For Speed auto; want hij is fabriek af al snel en beschikt over ''sport'' bumpers enz.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je moet zelf weten of je in een need for speed auto wilt rijden, mij krijg je iig niet heel gemakkelijk mee.
En de legenda? Groen is al gereden? Rood is nog te doen?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:06 schreef JDude het volgende:
Zo, even een schets gemaakt van het Rondje Nederland e.o.
[ afbeelding ]
Hmm daar heb je opzich een punt al is het eindeffect wel ongeveer hetzelfde. Daarom mag hij er ook best inrijden, zonder mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:17 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik vind het geen Need For Speed auto; want hij is fabriek af al snel en beschikt over ''sport'' bumpers enz.
Need for speed auto's vind ik meer van die opgefokte Honda civicjes enzo...
Maar goed, je kan natuurlijk altijd met je Micra erachteraan rijden, heel ver er achteraan
aaah, niety langs Delfzijl?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:06 schreef JDude het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, twee verschillende dagenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:23 schreef L0we het volgende:
En de legenda? Groen is al gereden? Rood is nog te doen?
Dacht dat je rode marker op wasquote:
Wie gaan dat rondje rijden? En wanneer?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 14:06 schreef JDude het volgende:
[ afbeelding ]
Is er niet iets verkeerd gegaan bij het afrekenen van de olie?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:26 schreef Marco001 het volgende:
Zo, auto heeft meer apk, geen mistlampjes meer(glas van 1 van de lampen is stuk, schijnt dat het, zodner de lampjes erin, geen apk afkeur is maar anders wel..
4 liter Shell olie + nieuwe oliefilter
Was in totaal 92 euro(15 voor de beurt, 58 voor de olie en dan nog wat dingetjes..
Maar wel dure olie zeg...
Oh, en daarna Vpower 95 getankt voor 1,38/liter
geen flauw idee.. Is Shel Ultra Helix 5W40...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Is er niet iets verkeerd gegaan bij het afrekenen van de olie?
Olie kan best wel duur zijn hoor! En verder zal er ook wel het een en ander aan arbeidsloon bij zitten.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Is er niet iets verkeerd gegaan bij het afrekenen van de olie?
Uurloon staat appart gespecificieerdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:54 schreef L0we het volgende:
[..]
Olie kan best wel duur zijn hoor! En verder zal er ook wel het een en ander aan arbeidsloon bij zitten..
Kan me heel goed voorstellen dat je daar 58 euro voor betaaldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
geen flauw idee.. Is Shel Ultra Helix 5W40...
oliefilter, nieuw lampje en millieutoeslagquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:08 schreef vannelle het volgende:
Oliefilter ook? En wat zijn die kleine dingetjes waar je het over hebt?
mjah, zat 10w40 in..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:17 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Kan me heel goed voorstellen dat je daar 58 euro voor betaald
Zeker 5w40,,,
Ik weet dat olie duur kan zijn (gebruik zelf ook voor High Performance motoren) maar meende dat dat nog een stuk goedkoper was. Wellicht idd arbeidsloon erbijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:54 schreef L0we het volgende:
[..]
Olie kan best wel duur zijn hoor! En verder zal er ook wel het een en ander aan arbeidsloon bij zitten..
Niet heel makkelijk? Dus het gaat welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je moet zelf weten of je in een need for speed auto wilt rijden, mij krijg je iig niet heel gemakkelijk mee.
Frappant is wel dat ze in m'n Lancer stapt, en zelfs graag in rijdt, maar een Evo is ho maar.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:35 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niet heel makkelijk? Dus het gaat wel
Haha, dat is frappant jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Frappant is wel dat ze in m'n Lancer stapt, en zelfs graag in rijdt, maar een Evo is ho maar.![]()
En 50 euro voor olie? Ben ik dom bezig met olie van de action? En wat zijn eigenlijk de verschillen tussen dat 5w/10w? Is het vermengbaar?
Als ik in zo'n auto zou rijden zou ik mn vriendin thuislaten hoor, anders zit ze toch alleen maar over je snelheid te zeurenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:35 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Niet heel makkelijk? Dus het gaat wel
Waarom staat Limburg er niet bijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef Piles het volgende:
Ik ga binnenkort (weer) trails doen, levert me nog 2 schadevrijejaren op ook
Ziet er geinig uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef Piles het volgende:
Daar heb je toch wel zulke dingen? Maar dan van een ander 'merk'?quote:
Er is vast wel iets van kaliteitsverschilquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Frappant is wel dat ze in m'n Lancer stapt, en zelfs graag in rijdt, maar een Evo is ho maar.![]()
En 50 euro voor olie? Ben ik dom bezig met olie van de action? En wat zijn eigenlijk de verschillen tussen dat 5w/10w? Is het vermengbaar?
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar heb je toch wel zulke dingen? Maar dan van een ander 'merk'?
Schadevrije jaren hangt sowieso van je verzekering af.
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:06 schreef Piles het volgende:
Dat zal niet zo moeilijk zijn aangezien ik vrachtwagen chauffeur benquote:Truckdrive
Rij zelf met een vrachtauto en ervaar hoe het verkeer eruit ziet vanuit zo'n hoge cabine.
Er mist een velgdopquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:44 schreef Grielen het volgende:
http://link.marktplaats.nl/420976009
Ik denk dat ik toch voor een dieseltje ga. Ik zag bovenstaande advertentie, en kon mijn geluk niet op. Toen zag ik welk bedrijf hem in de aanbieding had. Het zit me altijd tegen
Ik had niet eens hoeven kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:44 schreef Grielen het volgende:
http://link.marktplaats.nl/420976009
Ik denk dat ik toch voor een dieseltje ga. Ik zag bovenstaande advertentie, en kon mijn geluk niet op. Toen zag ik welk bedrijf hem in de aanbieding had. Het zit me altijd tegen
Wel op t oog een hele nettequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:19 schreef D. het volgende:
[..]
Er mist een velgdop
En het is een Golf
Ach niet elke aanbieder is zo royaal met foto's, zij hebben natuurlijk ook liever dat je komt kijkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar dat ie gewassen is.
er staat niet eens een foto van het interieur bij
Als er meer dan 3 foto's staan en er is er geen van het interieur dan vertrouw ik dan nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ach niet elke aanbieder is zo royaal met foto's, zij hebben natuurlijk ook liever dat je komt kijken
Tuurlijk wel, auto liekendiek die je aids geneest enzulks.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:57 schreef Piles het volgende:
Halloooo, kennen jullie de legendarische Liekendiek niet?
koop nooit een auto Liekendiekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:01 schreef Kriegel het volgende:
Nou vertel, wat is er zo bijzonder aan Liekendiekediek?
Schijnt niet helemaal jofel te zijn. Maar het fijne weet ik er niet van.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:01 schreef Kriegel het volgende:
Nou vertel, wat is er zo bijzonder aan Liekendiekediek?
Zal wel een stekkertje/contactje zijn dat steeds losser gaat zittenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik mag nu vrijwel elke keer als ik met de auto weg ga een flinke tik op de koplamp geven omdat ie t niet doet.. Eerst hoefde het maar eens in de week
Stekker al een keer wat nauwer gezet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zal wel een stekkertje/contactje zijn dat steeds losser gaat zitten
Had ik van de week opeens met de verlichting van de km-teller enzoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Zal wel een stekkertje/contactje zijn dat steeds losser gaat zitten
Die heb ik al vervangenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik van de week opeens met de verlichting van de km-teller enzo
Ook leuk als je ineens niet meer ziet hoe snel je rijdt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik van de week opeens met de verlichting van de km-teller enzo
Had ik dus. Eerst die kabel verrot, later de verlichtingquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ook leuk als je ineens niet meer ziet hoe snel je rijdt.
Ik zat eerst zo te kijken van: "Huhquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:14 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ook leuk als je ineens niet meer ziet hoe snel je rijdt.
Ik weet dat automaten snel(ler) kunnen zijn, maar het gaat mij om de belevingquote:Op donderdag 10 februari 2011 23:03 schreef L0we het volgende:
[..]
Ofwel, denken dat je sneller bent, terwijl een automaat het 9 van de 10 keer van je wint
En daar luister je naar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:27 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Leuk ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:20 schreef JDude het volgende:
Ik met een van m'n vrienden, over een paar weken. We willen eigenlijk een keer cross-Europe naar de Zwarte Zee in Roemenië rijden (en terug), maar dit is een soort van proef of we het wel een paar dagen in een auto uithouden zonder elkander de hersens in te slaan.
Ja, idd, maar ik wist niet dat ik zoveel reacties ging plaatsen toen ik er aan begonquote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:41 schreef FalleNk810i het volgende:
Meerdere quotes in 1 post kan ook he![]()
Ach, het leverde leuke topics hier op FOK! opquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:05 schreef Purdey het volgende:
Liekendiek en Jetcars
Oh my, ik heb veel overwogen, maar dit.. Volgens mij koopt (vrijwel) geen enkele Rotterdammer daar nog een auto. Volgens mij überhaupt haast niemand
Jaaa, dat wel! Dus in die zin moeten mensen, en dan met name Fokkers! gewoon auto's blijven kopen daarquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, het leverde leuke topics hier op FOK! op
Heel vreemd inderdaad, dat ze er blijkbaar gewoon mee wegkomen...quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:07 schreef Bargehassus het volgende:
En toch is het rare dat dat soort bedrijven blijven bestaan...
Ik weet denk ik wel waarom, maar dat ga ik lekker niet online zettenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:07 schreef Bargehassus het volgende:
En toch is het rare dat dat soort bedrijven blijven bestaan...
Dan zou ik een iets netter bedrijf runnen, waarmee je iets minder de aandacht op jezelf vestigtquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:40 schreef Bargehassus het volgende:
Wat ik me nog kan voorstellen is dat het een dekmantel is voor andere activiteiten. Maar dat is misschien wat complot-theorie-achtig gedacht.
Het is geen dekmantel voor andere activiteiten, maar het is algemeen bekend dat het leasen van luxe auto's aan criminelen buitengewoon lucratief is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:40 schreef Bargehassus het volgende:
Wat ik me nog kan voorstellen is dat het een dekmantel is voor andere activiteiten. Maar dat is misschien wat complot-theorie-achtig gedacht.
Beide dagen iets van 800, dus ruim anderhalfduizend. Overigens hebben we toen we allebei nog als koerier werkten al eens samen 3400 km in 42 uur afgelegdquote:
Damnquote:Op zaterdag 12 februari 2011 22:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Beide dagen iets van 800, dus ruim anderhalfduizend. Overigens hebben we toen we allebei nog als koerier werkten al eens samen 3400 km in 42 uur afgelegd.
Dat zegtie jaquote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef Goddelijker het volgende:
2500 km in de maand woon-werk-verkeer?
Ik bedoelde niet per dag, nee.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 23:42 schreef Goddelijker het volgende:
2500 km in de maand woon-werk-verkeer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
quote:Op zondag 13 februari 2011 10:36 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
ik heb de oude auto van mijn vader overgenomen voor 5000 euro(gezinsprijs)
vader heeft nu een ML-klasse en ik ben nu trots eigenaar van een
NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je na die 30 minuten rijden de accu zelf leeggestart of lukten startpogingen al niet meer omdat de accu direct al leeg was?quote:Op zondag 13 februari 2011 10:55 schreef Kadooosh het volgende:
Nu deed het gisteren de eerste 30mins gewoon goed tot het laatste en toen viel ie dus weer uit en wou ie ook niet meer starten omdat de accu leeg was, logisch met het vele starten...
Helaas, koelsysteem en je electra heeft in deze niks met elkaar te maken.quote:Op zondag 13 februari 2011 10:55 schreef Kadooosh het volgende:
Maar ik kwam er achter dat de koelvloeistof helemaal tot het randje gevuld was, echt geen ruimte meer er tussen, kan dit voor deze problemen zorgen.
Vandaar dat ie het eerst wel doet maar zodra ie warm wordt moeilijk gaat doen?
Ik hoop het zo....
Eerst gaf ie nog wel wat kikjes maar na een paar keer proberen gaf ie helemaal geen geluid meer maar heb deze afgelopen week dus erg veel gestart en zogoed als niet gereden dus dat klinkt wel logisch dat ie op is.quote:Op zondag 13 februari 2011 11:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb je na die 30 minuten rijden de accu zelf leeggestart of lukten startpogingen al niet meer omdat de accu direct al leeg was?
[..]
Helaas, koelsysteem en je electra heeft in deze niks met elkaar te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |