Ja ga je braaf de OP bijwerken, kom je weer zo'n stuk kanker tegen.quote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ga je braaf de OP bijwerken, kom je weer zo'n stuk kanker tegen.
Sorryquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja nou hebben we nog geen sappig verhaal godverdomme! Waar moet het heen met dit topic.
Godver Tux, ik keek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ga je braaf de OP bijwerken, kom je weer zo'n stuk kanker tegen.
Doe jij het dan.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:44 schreef BarrieButsers het volgende:
Pfoeh FTS heeft KK niet eens een knietje kunnen geven.
quote:
Ja en dag hoor, bij dit mag je verwachten dat het goed is.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zo dom he... ga eens boven de link hangen voordat je ergens op klikt
ja, dat jij klikt oke. maar van BB is het gewoon domquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en dag hoor, bij dit mag je verwachten dat het goed is.Ik was alleen ff vergeten dat bdh de TS is.
Oke, je hebt wel een punt ja.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ja, dat jij klikt oke. maar van BB is het gewoon dom
Ja kut als dat kon had ik dat wel gedaan he. Lang leven fok mobiel layout.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:47 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zo dom he... ga eens boven de link hangen voordat je ergens op klikt
dan had je je nieuwsgierigheid even moeten bedwingen totdat je achter de pc zatquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja kut als dat kon had ik dat wel gedaan he. Lang leven fok mobiel layout.
Ik ga alleen via mobiel op internet. Nieuwsgierigheid is niet iets wat je kan uitstellen ofzo. Echt dom. Zo dom.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:53 schreef FedExpress het volgende:
[..]
dan had je je nieuwsgierigheid even moeten bedwingen totdat je achter de pc zat
Je hebt toch wel FUP hequote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja kut als dat kon had ik dat wel gedaan he. Lang leven fok mobiel layout.
quote:
wutquote:Op zaterdag 12 februari 2011 00:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik ga alleen via mobiel op internet. Nieuwsgierigheid is niet iets wat je kan uitstellen ofzo. Echt dom. Zo dom.
Ja ik ga zo ook mijn harses op mijn kussen parkeren. Truste.quote:
BlonT zeker.quote:
Af en toe misschien een klein beetje.quote:
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 01:10 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Af en toe misschien een klein beetje.
Nee ik fok altijd in m'n slaap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |