oke, er is dus werkelijk niks goed gegaan, behalve dat je hem toch binnen hebt gekregenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:58 schreef Ceased2Be het volgende:
*zucht*
Om mijn reis te boeken naar Polen voor m'n werk had ik een company credit card nodig van American Express... formulier doorgefaxed en 22 euro betaald om er een spoedaanvraag van te maken zodat ik dit weeken de vlucht kon boeken voor a.s. dinsdag.
krijg ik de kaart binnen met de verkeerde naam erop, geadresseerd aan een 5 cijferige postcode met de verkeerde letters...
Daar nog bovenop kan ik de kaart a.s. maandag om 9:00 pas activeren. Dus heb ik er waarschijnlijk nog geen ene reet aan
Omg wat zuurquote:Op zaterdag 12 februari 2011 19:58 schreef Ceased2Be het volgende:
*zucht*
Om mijn reis te boeken naar Polen voor m'n werk had ik een company credit card nodig van American Express... formulier doorgefaxed en 22 euro betaald om er een spoedaanvraag van te maken zodat ik dit weeken de vlucht kon boeken voor a.s. dinsdag.
krijg ik de kaart binnen met de verkeerde naam erop, geadresseerd aan een 5 cijferige postcode met de verkeerde letters...
Daar nog bovenop kan ik de kaart a.s. maandag om 9:00 pas activeren. Dus heb ik er waarschijnlijk nog geen ene reet aan
Nee precies, nu heb ik me nog nooit hoeven legitimeren bij een Credit card behalve in het oostblok dus wil eigenlijk het risico niet lopen....quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
oke, er is dus werkelijk niks goed gegaan, behalve dat je hem toch binnen hebt gekregen
Je had toch geen geld?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:30 schreef fairytalessuck het volgende:
Feestje & daarna stad.
Geen zin in eigenlijk, maarja.
Kijk die GAM mensen dan via mij die jij echt nog nooit gesproken hebt.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:30 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb wel een mooie vriendjesgraaf.
[ afbeelding ]
Feestjes zijn doorgaans gratis zuipen, weet niet hoe het bij jou zit maar ehhquote:
Net of ik dat ding zelf maak, ik doe alleen het kopieer en plakwerk.quote:Op zondag 13 februari 2011 00:29 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Kijk die GAM mensen dan via mij die jij echt nog nooit gesproken hebt.
Ik denk dat ik dinsdag OOK niks krijgquote:Op zondag 13 februari 2011 12:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Wauw joepie feest.
Voordeel is wel dat ik de brievenbus niet leeg moet maken. Op maandag brengen ze toch nooit de post.
Nee dat ook niet.quote:Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dinsdag OOK niks krijg
I'm sorry, ik zit overal dingen achter te zoeken nu.quote:Op zondag 13 februari 2011 03:00 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Feestjes zijn doorgaans gratis zuipen, weet niet hoe het bij jou zit maar ehh
I know maar het is echt vaag dat ie die er ook op zet.quote:Op zondag 13 februari 2011 06:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Net of ik dat ding zelf maak, ik doe alleen het kopieer en plakwerk.
Ik ga een willekeurige fokster een hartje sturenquote:
Held!quote:Op zondag 13 februari 2011 12:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Oeps inderdaad, morgen valentijnsdag
Volgens mij is VV het ook vergeten, dus daar kom ik mooi onderuit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |