abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92690017
*zucht*

Om mijn reis te boeken naar Polen voor m'n werk had ik een company credit card nodig van American Express... formulier doorgefaxed en 22 euro betaald om er een spoedaanvraag van te maken zodat ik dit weeken de vlucht kon boeken voor a.s. dinsdag.
krijg ik de kaart binnen met de verkeerde naam erop, geadresseerd aan een 5 cijferige postcode met de verkeerde letters...

Daar nog bovenop kan ik de kaart a.s. maandag om 9:00 pas activeren. Dus heb ik er waarschijnlijk nog geen ene reet aan :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_92690549
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:58 schreef Ceased2Be het volgende:
*zucht*

Om mijn reis te boeken naar Polen voor m'n werk had ik een company credit card nodig van American Express... formulier doorgefaxed en 22 euro betaald om er een spoedaanvraag van te maken zodat ik dit weeken de vlucht kon boeken voor a.s. dinsdag.
krijg ik de kaart binnen met de verkeerde naam erop, geadresseerd aan een 5 cijferige postcode met de verkeerde letters...

Daar nog bovenop kan ik de kaart a.s. maandag om 9:00 pas activeren. Dus heb ik er waarschijnlijk nog geen ene reet aan :')
oke, er is dus werkelijk niks goed gegaan, behalve dat je hem toch binnen hebt gekregen _O-
~Si vis amari, ama~
pi_92691497
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 19:58 schreef Ceased2Be het volgende:
*zucht*

Omg wat zuur :?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_92692062
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:12 schreef FedExpress het volgende:

[..]

oke, er is dus werkelijk niks goed gegaan, behalve dat je hem toch binnen hebt gekregen _O-
Nee precies, nu heb ik me nog nooit hoeven legitimeren bij een Credit card behalve in het oostblok dus wil eigenlijk het risico niet lopen....
maar hoe krijg je het ook voor elkaar om een 5 cijferige postcode erop te zetten en 'BT' aan te zien voor 'GA' ?
(en MJLA voor MRJA)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_92692766
Vind het eerder knap dat de brief met CC dan uberhaupt nog is aangekomeno p je adres.
Met zo'n compleet verkeerde postcode. De machines bij de tnt zouden dat niet herkend hebben.
Maar er stond dan blijkbaar nog wel een normaal(goed) huisadres op?

Laatste paar keer dat ik in het oostblok was(lees: slowakije, hongarije, roemenie), hebben ze mij niet op ID gevraagd bij mn creditcard. Maar snap dat je het risico niet zou willen nemen :)
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_92697250
Heb het in Praag nog elke keer gehad dat ze om ID bij mijn CC vroegen... en deze moet ik gebruiken voor de vlucht, het hotel en elke keer als ik de taxi neem ipv alleen als ik wat cd's koop :D
  zondag 13 februari 2011 @ 00:28:17 #282
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_92702085
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:30 schreef fairytalessuck het volgende:
Feestje & daarna stad.
Geen zin in eigenlijk, maarja.
Je had toch geen geld?
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
  zondag 13 februari 2011 @ 00:29:12 #283
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_92702124
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:30 schreef fairytalessuck het volgende:
Ik heb wel een mooie vriendjesgraaf.
[ afbeelding ]
Kijk die GAM mensen dan via mij die jij echt nog nooit gesproken hebt. :')
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_92706200
quote:
15s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:28 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Je had toch geen geld?
Feestjes zijn doorgaans gratis zuipen, weet niet hoe het bij jou zit maar ehh
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_92707443
quote:
10s.gif Op zondag 13 februari 2011 00:29 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

Kijk die GAM mensen dan via mij die jij echt nog nooit gesproken hebt. :')
Net of ik dat ding zelf maak, ik doe alleen het kopieer en plakwerk.
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_92707616
;(
pi_92707685
moggel :D
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_92707720
mogguh
~Si vis amari, ama~
pi_92708464
Goedemorgen :7
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_92710723
Het is al bekant middag.
pi_92711232
Ondertussen wel. ;(
pi_92711654
Morgen valentijnsdag O+
pi_92712170
Wauw joepie feest. :')

Voordeel is wel dat ik de brievenbus niet leeg moet maken. Op maandag brengen ze toch nooit de post. :')
pi_92712545
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Wauw joepie feest. :')

Voordeel is wel dat ik de brievenbus niet leeg moet maken. Op maandag brengen ze toch nooit de post. :')
Ik denk dat ik dinsdag OOK niks krijg :')
pi_92712603
Oeps inderdaad, morgen valentijnsdag :o
Volgens mij is VV het ook vergeten, dus daar kom ik mooi onderuit :P
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_92713019
quote:
Op zondag 13 februari 2011 12:44 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dinsdag OOK niks krijg :')
Nee dat ook niet. _O-
  zondag 13 februari 2011 @ 13:15:36 #297
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_92713890
quote:
2s.gif Op zondag 13 februari 2011 03:00 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Feestjes zijn doorgaans gratis zuipen, weet niet hoe het bij jou zit maar ehh
I'm sorry, ik zit overal dingen achter te zoeken nu. ;( Zal het niet meer doen. Hoe was het?

quote:
2s.gif Op zondag 13 februari 2011 06:05 schreef fairytalessuck het volgende:

[..]

Net of ik dat ding zelf maak, ik doe alleen het kopieer en plakwerk.
I know maar het is echt vaag dat ie die er ook op zet. :')
pi_92713937
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Nee dat ook niet. _O-
Ik ga een willekeurige fokster een hartje sturen
pi_92713951
quote:
99s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:45 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Oeps inderdaad, morgen valentijnsdag :o
Volgens mij is VV het ook vergeten, dus daar kom ik mooi onderuit :P
Held! :D
pi_92714019
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')