vader & moeder hebben nooit seks.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef stevenmac26 het volgende:
je vader spuit zijn sperma nog op je moeder haar kinnetje hoor, dus eigenlijk is er niks aan de hand.
Oja je heb ouders hebben ook nog steeds sex
wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:06 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
vader & moeder hebben nooit seks.
Je bedoelt hoe durven vrouwen te menstrueren en dit niet normaal te vinden?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef Lithia het volgende:
[..]
ugh, wth.
Waarom wordt er vaak gezeken in KLB over menstruatie en dit normaal vinden?
Die van mij sowieso niet hoor.quote:
Maar ondertussen..................quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:09 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Die van mij sowieso niet hoor.
Heb vaak genoeg aan moeten horen dat na/door mijn geboorte de lol er wel vanaf was.
Ik vind het smerig, net als menstruatie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:08 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je bedoelt hoe durven vrouwen te menstrueren en dit niet normaal te vinden?
jahoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:09 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Die van mij sowieso niet hoor.
Heb vaak genoeg aan moeten horen dat na/door mijn geboorte de lol er wel vanaf was.
En daarom kopieer je de OP? Grafidioot.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:50 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Herkenbaar, ook wel eens gehad met de bekende sok die opeens was verdwenen.
Boeiend, je ouders weten toch wel dat je het doet
Het is goed voor je huid. Menstruatie niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ik vind het smerig, net als menstruatie.
Alleen als je sperma doorslikt is het goed voor je huid. Anders schiet je er niks mee opquote:Het is goed voor je huid.
Ik zal daar de markt mee opgaan als homeopatisch middel voor kleine meisjes van 16+.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:14 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Alleen als je sperma doorslikt is het goed voor je huid. Anders schiet je er niks mee op
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zal daar de markt mee opgaan als homeopatisch middel voor kleine meisjes van 16+.
fap-materiaal bedoel jequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:16 schreef Djeez het volgende:
Ik vind het trouwens wel fp-materiaal, moment...
Vertel jij het aan de eigenaars van bioforskning?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:14 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Alleen als je sperma doorslikt is het goed voor je huid. Anders schiet je er niks mee op
Pis kan je ook gewoon opdrinken, maar dat ga ik niet doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:13 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het is goed voor je huid. Menstruatie niet.
Waarom vind je menstruatie vies trouwens?
Guiltyquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:59 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik hoefde het ook niet weg te schrobben. Je kan ermee weg komen om 1 a 2x je zaad te lozen op tapijt, valt niet op. Pas bij regelmatig gebruik op dezelfde plek krijg je verharding en verkleuring die er gewoon totaal niet meer uitgaat.
Sterker nog. Dagelijks een glas gaat kanker tegen. Geef mij maar kanker.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Pis kan je ook gewoon opdrinken, maar dat ga ik niet doen.
Ach, dat hele gedoe eromheen, al die klodders, slierten en slijm en ze maken je hele broek vies als je lekt. Ook als je je net niet snel genoeg douchet, dan kan je iemand een paar meter verderop ruiken. Bleh.
Jij laat een Feyenoord handdoek aan je lul zitten? Viezerik!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:51 schreef Hendroit het volgende:
Ik gebruik tevens altijd een Feyenoord handdoek daarvoor![]()
Ajax![]()
quote:
quote:
Ze zeiden het meestal op de momenten dat ze kwaad waren. Dus dan klopt het wel, anders hadden ze wel gezegd dat ze het wel deden. Daar hadden ze mij meer mee.quote:
Nee, het zit meer tegen het misselijke aan inmiddelsquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:25 schreef Supersoep het volgende:
Zijn er al meisjes die opgewonden raken van dit topic? Meldt u maar!
Sorry, maar ik ben eigenlijk niet van plan om het met mijn kinderen over het seksleven wat ik met hun moeder heb te bespreken, en als het normale kinderen zijn willen ze dat ook niet eens weten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:29 schreef Kabolter het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze zeiden het meestal op de momenten dat ze kwaad waren. Dus dan klopt het wel, anders hadden ze wel gezegd dat ze het wel deden. Daar hadden ze mij meer mee.
Dit brengt mij tot de rare, maar zeer effectieve actie.
Mocht ik later kinderen hebben dan zeg ik gewoon dat als ze niet luisteren ik met hun moeder wel even hun bedje zal bevuilen.
Wat was de druppel die de fapdoek deed overlopen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, het zit meer tegen het misselijke aan inmiddels
Oh god neequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:23 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Sterker nog. Dagelijks een glas gaat kanker tegen. Geef mij maar kanker.
Verder is wat je zegt natuurlijk allemaal vrouwengezeur. Ik slurp die klodders, slierten en het slijm zo voor je op en breng je daarbij op hoogtes die je nooit eerder hebt bereikt hoor.
Maar dan moet jij ook niet gaan zeuren over een beetje sperma.
Ik denk in de container, want anders moet je moeder dat ding weer helemaal apart wassen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:59 schreef xelium het volgende:
Wat ik me eerder afvraag, is waar dat ding nu is.
Ik heb overal gekeken, ik kan hem niet vinden. Ik hoop niet dat hij hem heeft weggegooid.
Het was best een duur T-shirt.
OP quoten is in sommige gevallen gerechtvaardigd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:10 schreef Iphone4-appeltaart het volgende:
[..]
En daarom kopieer je de OP? Grafidioot.
Als ik nu gewoon een wit HEMA shirt had gepakt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik denk in de container, want anders moet je moeder dat ding weer helemaal apart wassen.
Dat heeft verder niks te maken of t weg gegooid is..quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:40 schreef xelium het volgende:
[..]
Als ik nu gewoon een wit HEMA shirt had gepakt.
Maar nee hoor ik moest natuurlijk weer zo'n merkding pakken.
weggegooid geld.
Maar jij wilde dat ding dus serieus weer dragen nadat hij gewassen was?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:40 schreef xelium het volgende:
[..]
weggegooid geld.
Nee maar de productie van maanden van je zak afsmeren eraan is wel een geschikt doel voor een merkshirt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:40 schreef xelium het volgende:
[..]
weggegooid geld.
Waarom niet? Schoon is schoon.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij wilde dat ding dus serieus weer dragen nadat hij gewassen was?
Als hij ja zegt.. is t een trollquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij wilde dat ding dus serieus weer dragen nadat hij gewassen was?
Vind dat toch een beetje vies. Het gaat hier niet om één of twee kwakjes he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waarom niet? Schoon is schoon.
Een squirtshirt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:45 schreef DeRakker. het volgende:
Waar squirten vrouwen eigenlijk op?
Handdoekquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:45 schreef DeRakker. het volgende:
Waar squirten vrouwen eigenlijk op?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |