Dat, of ze zijn gewoon op zoek naar een ouder (lees volwassen) iemandquote:
Op mijn 19e ben ik met het 3e (van de 4) jaar van mijn HBO studie bezig hoor. Hoezo net van de middelbare school af? En ik heb geen klas overgeslagen.quote:Omdat 19 nog zo jong klinkt, dan ben je net van de middelbare school af.
Ah klopt, ik zat met de vwo leeftijd (18) in mijn hoofd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:14 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Op mijn 19e ben ik met het 3e (van de 4) jaar van mijn HBO studie bezig hoor. Hoezo net van de middelbare school af? En ik heb geen klas overgeslagen.
Ik dacht dat alleen VMBO'rs begonnen met werken op hun 20e.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:14 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Op mijn 19e ben ik met het 3e (van de 4) jaar van mijn HBO studie bezig hoor. Hoezo net van de middelbare school af? En ik heb geen klas overgeslagen.
Dan blijven ze wel heel erg vaak zitten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:17 schreef TMartina het volgende:
Ik dacht dat alleen VMBO'rs begonnen met werken op hun 20e.
Maar is die twee jaar het echt zo een 'big deal'?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:23 schreef Cue_ het volgende:
de havoers gaan van de middelbare af op hun 17/18e.. dus op je 19e zit je dan meestal niet in het derde jaar. Maybe als je zo'n vroege leerling bent.
Maargoed. als een vrouw 21 is, dan is 19 gewoon een guppie
Op mijn 17e de examens gehaald en in het eerste jaar van HBO. Op mijn 18e in het tweede jaar van de HBO en dan zit je toch op je 19e in het 3e jaar?quote:de havoers gaan van de middelbare af op hun 17/18e.. dus op je 19e zit je dan meestal niet in het derde jaar. Maybe als je zo'n vroege leerling bent.
Twee jaar lijkt al snel meer omdat de meesten een oudere jongen willen, dus 4/5 jaar ouder dan jijquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:28 schreef Drs_Pauper het volgende:
[..]
Maar is die twee jaar het echt zo een 'big deal'?
Vaak hebben ze er geen problemen mee. Maar ik ben er een paar tegen gekomen..
Dat verschilt per persoon natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:28 schreef Drs_Pauper het volgende:
Maar is die twee jaar het echt zo een 'big deal'?
Vaak hebben ze er geen problemen mee. Maar ik ben er een paar tegen gekomen..
Omdat het binnen onze cultuur de norm is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef Id_do_her het volgende:
De meeste vrouwen vinden het fijn om een ouder iemand te hebben. Waarom dat is moet je me alleen niet vragen.
En dat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef Frag_adder het volgende:
Een oudere man komt volwassener en verstandiger over waardoor de kans op een lange termijn relatie toeneemt, terwijl broekies van 19 vaak gewoon heel veel lol willen hebben zonder de nadelen die een relatie met zich mee kan brengen. Geef het tijd of ga uit op plaatsen waar jongere vrouwen komen.
Binnen onze cultuur de norm? Ik ben het er wel mee eens dat het wel het meeste voorkomt maar om het dan ook te 'moeten' van jezelf vind ik wel een beetje lame.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het binnen onze cultuur de norm is.
En omdat men denkt dat jongens later volwassen worden dan meisjes en dus nog langer kinderachtig zijn.
Ik heb anders karrenvrachten vrouwen van 21 meegemaakt die ook niks anders dan plezier wilden. Maar ik klaag niet, mochten jullie dat denken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef Frag_adder het volgende:
Een oudere man komt volwassener en verstandiger over waardoor de kans op een lange termijn relatie toeneemt, terwijl broekies van 19 vaak gewoon heel veel lol willen hebben zonder de nadelen die een relatie met zich mee kan brengen. Geef het tijd of ga uit op plaatsen waar jongere vrouwen komen.
Je moet TS dan maar helpen door te vertellen hoe hij deze vrouwen moet ontmoetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik heb anders karrenvrachten vrouwen van 21 meegemaakt die ook niks anders dan plezier wilden. Maar ik klaag niet, mochten jullie dat denken.
Naar buiten gaan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:45 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je moet TS dan maar helpen door te vertellen hoe hij deze vrouwen moet ontmoeten
Jij bent een van die broekies?quote:
Was ik nog maar een broekie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent een van die broekies?
Achgossie. Ik ben zelf ook 19 hoor....maar lukt dat nog een beetje, vrouwen versieren?
Het wordt je vooral aangepraat. Niets moet natuurlijk, maar die voorkeur van vrouwen komt wel voort uit onze cultuur.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Binnen onze cultuur de norm? Ik ben het er wel mee eens dat het wel het meeste voorkomt maar om het dan ook te 'moeten' van jezelf vind ik wel een beetje lame.
Ik ging er toen ik jonger was ook standaard vanuit dat de man ouder was in een relatie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het wordt je vooral aangepraat. Niets moet natuurlijk, maar die voorkeur van vrouwen komt wel voort uit onze cultuur.
Cougars!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
ts, je zegt 19 jaar oud. dat impliceert dat je vaak te jong geschat wordt. niet erg. ik ken genoeg uitgeholde vrouwen van 40 die maar wat graag geprikt willen worden door een jong pikkie.
Ik ben 24, maar ik ben ook 19 geweestquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent een van die broekies?
Achgossie. Ik ben zelf ook 19 hoor....maar lukt dat nog een beetje, vrouwen versieren?
Faal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er was toen ook zo'n aflevering op BNN over cougars....maar die cougar in die aflevering...
Same here, is toch wat je in 90%| van de gevallen zietquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ging er toen ik jonger was ook standaard vanuit dat de man ouder was in een relatie.
Ah oke. Geile snoeperd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ben 24, maar ik ben ook 19 geweest
wacht maar tot je oud en 24 bent en terug kijkt naar deze tijdquote:
Een achterneef van me is 22 en die heeft een vriendin van 33.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Same here, is toch wat je in 90%| van de gevallen ziet
jij bent nog best jong he?quote:
Laat ik het maar zeggen dan: MOEDERCOMPLEX!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een achterneef van me is 22 en die heeft een vriendin van 33.
je komt vaak over als een oude, allenstaande uitkeringstrekkende moeder. schattig.quote:
Oud omdat....wijs?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je komt vaak over als een oude, allenstaande uitkeringstrekkende moeder. schattig.
alleen schattig is een compliment.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oud omdat....wijs?
En uitkeringstrekkende omdat....links?
Moeder vanwege mijn zorgzame aard?
Ik vind het een compliment.
Nee dat was juist denigrerend.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alleen schattig is een compliment.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dat was juist denigrerend.
conclusie, mannen snappen vrouwen nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alleen schattig is een compliment.
Dat dacht ik ook maar postte het niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
[..]
conclusie, mannen snappen vrouwen niet
Ik lolde hardquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je komt vaak over als een oude, allenstaande uitkeringstrekkende moeder. schattig.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
[..]
nee hoor, echt niet!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dat was juist denigrerend.
Dat past wel mooi bij zijn gebrek aan mensenkennis.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
[..]
lol. wat ben je toch een oude, uitkeringstrekkende alleenstaande moeder van de toekomst.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat past wel mooi bij zijn gebrek aan mensenkennis.
als je alles gezien en gedaan hebt, dan hoop ik dat je snel dood gaat want dan is er niets overquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
soms willen mannen die alles gezien en gedaan hebben dat juist niet. wel eens bij stilgestaan?
oh god! hoop je nu wat lelijke scharminkels te schaken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
als je alles gezien en gedaan hebt, dan hoop ik dat je snel dood gaat want dan is er niets over![]()
Ach een beetje begrip voor de ander lijkt me wel heel handig hoor
Whatever that means.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. wat ben je toch een oude, uitkeringstrekkende alleenstaande moeder van de toekomst.
Dat is wel mijn doelgroep ja. hoezo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh god! hoop je nu wat lelijke scharminkels te schaken?
helemaal niets. dat is het mooie.quote:
nee, gewoon. ik had al zo'n vermoeden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat is wel mijn doelgroep ja. hoezo?
Inhoudsloze posts zijn mooi?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helemaal niets. dat is het mooie.
soms wel ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inhoudsloze posts zijn mooi?
vertel!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:42 schreef Psy-freak het volgende:
IK dacht dat m'n reactie wel waarde had.
IK heb altijd een oudere vrouw gehad, van 1 tot 7,5 jaar ouder. Nooit een probleem geweest.quote:
zo he! 1 jaar ouder tot wel 7,5 jaar ouder. dus van 14 tot 21?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
IK heb altijd een oudere vrouw gehad, van 1 tot 7,5 jaar ouder. Nooit een probleem geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |