Was ik nog maar een broekie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent een van die broekies?
Achgossie. Ik ben zelf ook 19 hoor....maar lukt dat nog een beetje, vrouwen versieren?
Het wordt je vooral aangepraat. Niets moet natuurlijk, maar die voorkeur van vrouwen komt wel voort uit onze cultuur.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Binnen onze cultuur de norm? Ik ben het er wel mee eens dat het wel het meeste voorkomt maar om het dan ook te 'moeten' van jezelf vind ik wel een beetje lame.
Ik ging er toen ik jonger was ook standaard vanuit dat de man ouder was in een relatie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het wordt je vooral aangepraat. Niets moet natuurlijk, maar die voorkeur van vrouwen komt wel voort uit onze cultuur.
Cougars!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:45 schreef zoalshetis het volgende:
ts, je zegt 19 jaar oud. dat impliceert dat je vaak te jong geschat wordt. niet erg. ik ken genoeg uitgeholde vrouwen van 40 die maar wat graag geprikt willen worden door een jong pikkie.
Ik ben 24, maar ik ben ook 19 geweestquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij bent een van die broekies?
Achgossie. Ik ben zelf ook 19 hoor....maar lukt dat nog een beetje, vrouwen versieren?
Faal.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er was toen ook zo'n aflevering op BNN over cougars....maar die cougar in die aflevering...
Same here, is toch wat je in 90%| van de gevallen zietquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ging er toen ik jonger was ook standaard vanuit dat de man ouder was in een relatie.
Ah oke. Geile snoeperd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ben 24, maar ik ben ook 19 geweest
wacht maar tot je oud en 24 bent en terug kijkt naar deze tijdquote:
Een achterneef van me is 22 en die heeft een vriendin van 33.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:54 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Same here, is toch wat je in 90%| van de gevallen ziet
jij bent nog best jong he?quote:
Laat ik het maar zeggen dan: MOEDERCOMPLEX!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een achterneef van me is 22 en die heeft een vriendin van 33.
je komt vaak over als een oude, allenstaande uitkeringstrekkende moeder. schattig.quote:
Oud omdat....wijs?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je komt vaak over als een oude, allenstaande uitkeringstrekkende moeder. schattig.
alleen schattig is een compliment.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oud omdat....wijs?
En uitkeringstrekkende omdat....links?
Moeder vanwege mijn zorgzame aard?
Ik vind het een compliment.
Nee dat was juist denigrerend.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alleen schattig is een compliment.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dat was juist denigrerend.
conclusie, mannen snappen vrouwen nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
alleen schattig is een compliment.
Dat dacht ik ook maar postte het niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
[..]
conclusie, mannen snappen vrouwen niet
Ik lolde hardquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je komt vaak over als een oude, allenstaande uitkeringstrekkende moeder. schattig.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
[..]
conclusie, mannen snappen vrouwen niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |