nee hoor, echt niet!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dat was juist denigrerend.
Dat past wel mooi bij zijn gebrek aan mensenkennis.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:04 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
[..]
conclusie, mannen snappen vrouwen niet
lol. wat ben je toch een oude, uitkeringstrekkende alleenstaande moeder van de toekomst.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat past wel mooi bij zijn gebrek aan mensenkennis.
als je alles gezien en gedaan hebt, dan hoop ik dat je snel dood gaat want dan is er niets overquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
soms willen mannen die alles gezien en gedaan hebben dat juist niet. wel eens bij stilgestaan?
oh god! hoop je nu wat lelijke scharminkels te schaken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
als je alles gezien en gedaan hebt, dan hoop ik dat je snel dood gaat want dan is er niets over![]()
Ach een beetje begrip voor de ander lijkt me wel heel handig hoor
Whatever that means.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. wat ben je toch een oude, uitkeringstrekkende alleenstaande moeder van de toekomst.
Dat is wel mijn doelgroep ja. hoezo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
oh god! hoop je nu wat lelijke scharminkels te schaken?
helemaal niets. dat is het mooie.quote:
nee, gewoon. ik had al zo'n vermoeden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dat is wel mijn doelgroep ja. hoezo?
Inhoudsloze posts zijn mooi?quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helemaal niets. dat is het mooie.
soms wel ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inhoudsloze posts zijn mooi?
vertel!quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:42 schreef Psy-freak het volgende:
IK dacht dat m'n reactie wel waarde had.
IK heb altijd een oudere vrouw gehad, van 1 tot 7,5 jaar ouder. Nooit een probleem geweest.quote:
zo he! 1 jaar ouder tot wel 7,5 jaar ouder. dus van 14 tot 21?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
IK heb altijd een oudere vrouw gehad, van 1 tot 7,5 jaar ouder. Nooit een probleem geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |