Dat is zo kansloos hequote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:01 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik verloor net met 4-6 tegen een team met IF Ronaldo, Pedro en IF Benzema. En ook nog allemaal IF middenvelders en verdedigers maar ik weet niet meer wie dat waren. Maar iig, gaat die kneus vanaf de 80e minuut alleen maar rond tikken en trucjes doen. Denk dat veel kinderen dit spel spelen
Ja precies wat een debiel figuur ben je dan. Servers zijn hier gewoon up. Op de PS3 iig weet niet of dat wat uit maaktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:09 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Dat is zo kansloos heHad dat gister ook. Stond in de eerste helft 3-0 achter. In het begin van de tweede helft was het 3-1 daarna 3-2. Ik begon de domineren daarna begon die de halve wedstrijd rond te tikken met zn keeper en verdedigers.
En als je iemand 5-0 inmaakt sturen ze je berichtjes met. Ur shit and lucky![]()
Btw EA servers down?
ja, hij gaat omhoog als je wedstrijden speeltquote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:33 schreef Rijstbal het volgende:
GODVERDOMME. KUT EA SERVERS. Zat in de Finale van een cup aan het winnen. Vliegt de server eruit.
DNF ook gelijk omlaag. Gaat dat weer omhoog wannner je matches wint?
Heb je mazzel. Gisteren gingen er Kompany's voor 650 en 750.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:08 schreef Dudeweiser het volgende:
damn gister Kompany op de markt gepleurd voor 1800 BIN en gewoon verkocht voor 1800900 coins winst!
geen mazzel, kompany is gewoon perfect te traden.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Heb je mazzel. Gisteren gingen er Kompany's voor 650 en 750.
Neequote:
Ik heb hetzelfde.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:30 schreef Fenomeno het volgende:
Ik weet niet wat het is hoor met fifa 11
Maar ik krijg het maar niet onder controleWaar ik bij Fifa 09 op een winstpercentage van 60-70% zat en bij fifa 10 op 80% win ik hier amper 40% van m'n wedstrijden
Dieptepasses over de grond (waar ik met fifa 10 vooral uit scoorde met inter online met eto'o en milito) worden altijd onderschept door de verdedigers van de tegenstander. Hoge dieptepasses heeft ook geen zin omdat mijn aanvallers nooit de diepte in duiken maar altijd met de rug naar de goal staan.
Verder krijg ik bijna geen uitgespeelde kansen. Speel nu 4-4-2 diamond en de goals die ik maak zijn bijna alleen kopgoals uit voorzetten van mijn links en rechtshalfs.
Tips?
Belangrijkste is om heel rustig te spelen. Als je de bal naar voren speelt, loont het om weer terug te kaatsen zodat het hele speelveld een stuk opschuift. Verder gewoon veel oefenen op afmaken. Verder gewoon anticiperen. Op een gegeven moment weet je gewoon dat een tegenstander gaat kappen. Aan de zijkanten kappen zoveel mensen naar binnen, echt bizar, dus al zet je een stapje naar voren dan heb je automatisch de bal. Vooral randje zestien, omdat die positie eigenlijk een garantie is voor de doelpunten in de lange hoek.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 13:33 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.
Ik kan echt heel moeilijk winnen, terwijl ik met fifa10 niet zoveel problemen had..
Maarja die is ook een stuk makkelijker.
Maar ik speel dan meestal ook niet met de echte grote topclubs
Heel goedquote:Op zaterdag 12 februari 2011 16:13 schreef Dudeweiser het volgende:
net nog een Kompany op de kop weten te tikken voor 650 coins
Dat doet een goede manager ook. Je moet dan vooral letten op de nationaliteit van je manager en je spelers. Als er daar een aantal van overeenkomen heb je al snel +10 chemistry. En als je dan ook nog eens de juiste formatie bij je manager zet zit je gebakkenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:12 schreef Apekoek het volgende:
Damn die formation cards gooien echt je chemistry gruwelijk hard omhoog!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |