Dat wel, maar ik ga niet onthouden hoeveel weken er intussen voorbij zijn. Ookal ben ik ze een lange tijd kwijt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:47 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat word toch bij 'aanvang' van de blessure aangegeven door een berichtje in je inbox? (consoles)
Borriello en Rossi zijn wel fijn om een linkspoot achter de hand te hebben. Verder is Miccoli echt een baasquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Rijstbal het volgende:
Wat is nog een goede spits? Ik heb Ibra, Milito en Eto'o al. Quagliarella vond ik maar niks.
Rossi is de spits van Villarreal..De Rossi is iemand anders. Prijs/kwaliteit vind ik Borriello en Miccoli de beste spitsen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:42 schreef Rijstbal het volgende:
de Rossi heb ik al als cm. Boriello zijn stats zien er wel redelijk uit. 1k koopje. IF Di Vaoi eerst proberen
borriello heeft echt een kutpassing, geen combinatie mee mogelijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rossi is de spits van Villarreal..De Rossi is iemand anders. Prijs/kwaliteit vind ik Borriello en Miccoli de beste spitsen.
Omdat Borriello geen drol kost.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rossi is de spits van Villarreal..De Rossi is iemand anders. Prijs/kwaliteit vind ik Borriello en Miccoli de beste spitsen.
Bij mij liep hij 1 op 1 na een wedstrijd of 20 online, dus deed het ook gewoon prima. Dodelijk schot en redelijke dribbel en snelheid.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Omdat Borriello geen drol kost.
Zijn snelheid is opvallend inderdaad als je het vergelijkt met z'n postuur. Heb hem bij mij ook om en om erin staan maar ik speel liever met Pazzini en Cassano. Cassano heeft een betere dribbel en draait korter terwijl Pazzini koppend niet onder doet voor Borriello maar wel een stuk sneller en behendiger is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij mij liep hij 1 op 1 na een wedstrijd of 20 online, dus deed het ook gewoon prima. Dodelijk schot en redelijke dribbel en snelheid.
Ik heb ook een Serie A team gehad, Milito vond ik echt het beste spelen. Maar die heb je dus alquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:30 schreef Rijstbal het volgende:
Wat is nog een goede spits? Ik heb Ibra, Milito en Eto'o al. Quagliarella vond ik maar niks.
In de tijd die je hier moet wachten op een reactie had je het zelf al een paar honderd keer op kunnen zoeken..quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:34 schreef jepperdeprep het volgende:
Vermaelen voor 2500 coins. Is dat cheap?
ja echt he.... Er bestaat ook een zoekfunctie, doe BPL, Belgie, Arselal, CB, max 2500 buy now en kijk of het goedkoop is. 30 sec maximaalquote:Op donderdag 10 februari 2011 22:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In de tijd die je hier moet wachten op een reactie had je het zelf al een paar honderd keer op kunnen zoeken..
Nice! Haha ik zag jouw post en ik dacht ik ga er ook even één kopen. Zit Cristiano Ronaldo er gewoon inquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:55 schreef Tim86 het volgende:
oh shiiiiiiiiiiit wat een dag![]()
![]()
Eerst al SIF Neuer en oa Julio Cesar en net een uberpakje met Messi, Young en 4K coins![]()
![]()
Open net ook een pakje, zit er gewoon Messi, Ronaldo en Saha IF in.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:59 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nice! Haha ik zag jouw post en ik dacht ik ga er ook even één kopen. Zit Cristiano Ronaldo er gewoon in
Jij lolbroek!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 02:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Open net ook een pakje, zit er gewoon Messi, Ronaldo en Saha IF in.
Ajax silvers aangevuld met andere silvers.....quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef Tim86 het volgende:
Eredivisie silvers:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#klJOT7gIbarNA
Pazzini is te duurquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik heb ook een Serie A team gehad, Milito vond ik echt het beste spelen. Maar die heb je dus al![]()
Cavani IF (de 1e, de 2e is denk ik te duur voor je) en Pazzini IF zijn echt allround goede aanvallers.
Voor een niet bestaande positie zijn er waarschijnlijk geen cards....quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:14 schreef DutchSL het volgende:
Bestaan er eigenlijk RB -> CD position cards? Ik heb ze nog nooit gezien..
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
WTF, er zijn twee IF Cavani's?
5 niet ajax, 6 wel..valt wwl meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:05 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ajax silvers aangevuld met andere silvers.....
42 O.o
Koop PESquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:30 schreef Fenomeno het volgende:
Ik weet niet wat het is hoor met fifa 11
Maar ik krijg het maar niet onder controleWaar ik bij Fifa 09 op een winstpercentage van 60-70% zat en bij fifa 10 op 80% win ik hier amper 40% van m'n wedstrijden
Dieptepasses over de grond (waar ik met fifa 10 vooral uit scoorde met inter online met eto'o en milito) worden altijd onderschept door de verdedigers van de tegenstander. Hoge dieptepasses heeft ook geen zin omdat mijn aanvallers nooit de diepte in duiken maar altijd met de rug naar de goal staan.
Verder krijg ik bijna geen uitgespeelde kansen. Speel nu 4-4-2 diamond en de goals die ik maak zijn bijna alleen kopgoals uit voorzetten van mijn links en rechtshalfs.
Tips?
Speel je op Xbox?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:30 schreef Fenomeno het volgende:
Ik weet niet wat het is hoor met fifa 11
Maar ik krijg het maar niet onder controleWaar ik bij Fifa 09 op een winstpercentage van 60-70% zat en bij fifa 10 op 80% win ik hier amper 40% van m'n wedstrijden
Dieptepasses over de grond (waar ik met fifa 10 vooral uit scoorde met inter online met eto'o en milito) worden altijd onderschept door de verdedigers van de tegenstander. Hoge dieptepasses heeft ook geen zin omdat mijn aanvallers nooit de diepte in duiken maar altijd met de rug naar de goal staan.
Verder krijg ik bijna geen uitgespeelde kansen. Speel nu 4-4-2 diamond en de goals die ik maak zijn bijna alleen kopgoals uit voorzetten van mijn links en rechtshalfs.
Tips?
Ehm ja, CD/CB. Je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Voor een niet bestaande positie zijn er waarschijnlijk geen cards....
En ook RB->CB bestaat niet...
Montolivo is geen fuck waard joh..met 1000 heb je er meer voor gekregen dan gemiddeld. Hij staat voor 500 buy now ofzo op de marktquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ehm ja, CD/CB. Je begrijpt wat ik bedoel.
Jammer dat zo'n card niet bestaat. Je kunt wel een rechtsbuiten via via omturnen in een verdedigende middenvelder, maar geen rechtsback in een centrale verdediger wat veel logischer is.
Matig.![]()
Vandaag nog een blunder gemaakt: Montolivo op de markt gezet voor 150, vergeten het tellertje omhoog te zetten.
Hij is uiteindelijk nadat er constant 400 als beste bod stond op het laatst voor 1000 weggegaan, dus het valt nog mee.
Dan ben je gewoon te duurquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:41 schreef zerokil het volgende:
Ibra krijg ik ook maar niet verkocht..
De shiny is zeldzaamquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:49 schreef Apekoek het volgende:
Wat is het verschil eigenlijk tussen een shiny gold speler en een gold maar niet shiny speler?
Never!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:47 schreef Rijstbal het volgende:
Mn hele serie A team en 20k voor Ronaldo
Nein!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik bied 4600 voor jouw C. Ronaldo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |