Maar je kan nooit buitenspel staan, doe er je voordeel meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:51 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Never!
[..]
Nein!
Net tegen een debiel gespeeld. Haalt me twee keer onderuit terwijl ik op de keeper af ren. Twee keer rood voor hem. En als ik dan een vrije trap nam dan plaatste hij zo'n speler precies in de hoek zodat ik m er nooit in kan krullen.
Dat is waar daar had ik niet aan gedacht! Goede tipquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar je kan nooit buitenspel staan, doe er je voordeel mee
Nee weet ik niet, maar als je nog een linksback zoekt, Cissokho van Lyon (linksback) ging echt hard vooruit en heeft precies wat een linksback nodig heeft, snelheid, kracht, verdediging en briljante voorzet. Aan te raden om te kopenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef S0nic het volgende:
Lukaku is echt een baasSpeelt echt heerlijk bij Ajax in Career mode. Weet iemand nog een goede talentvolle cm? De Zeeuw is nou niet geweldig
De meeste mensen doen dat tegenwoordig ja..mannetje op de lijn. Echt triest, maar het werkt wel behoorlijk vaak. Weet hem er nog steeds wel vaak in te krullen though. Had er ook nooit aan gedacht dat je niet buitenspel kan staan haha, misschien maar eens een set-play voorbereiden bij de training..dat heb ik nog nooit gedaan. Gewoon 2 man paar meter achter de muur ofzoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:51 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Never!
[..]
Nein!
Net tegen een debiel gespeeld. Haalt me twee keer onderuit terwijl ik op de keeper af ren. Twee keer rood voor hem. En als ik dan een vrije trap nam dan plaatste hij zo'n speler precies in de hoek zodat ik m er nooit in kan krullen.
Ja nu je het zegt, ik ga dat ook eens oefenen bij de training. Ik zie ook vaak dat één speler aangeeft en de ander dan aan komt rennen en keihard schiet. Deed er eentje laatst 3x met Chivu, 2 ervan waren raakquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De meeste mensen doen dat tegenwoordig ja..mannetje op de lijn. Echt triest, maar het werkt wel behoorlijk vaak. Weet hem er nog steeds wel vaak in te krullen though. Had er ook nooit aan gedacht dat je niet buitenspel kan staan haha, misschien maar eens een set-play voorbereiden bij de training..dat heb ik nog nooit gedaan. Gewoon 2 man paar meter achter de muur ofzo
Ik zou 4-3-2-1 ook nog even testen als ik jou was..Dan hebben je wingers nog meer de rol als secundary strikers en komen ze ook vaker voor het doel. Bundesliga is erg geschikt met gasten als Podolski, Ribery en Robben, maar bijv Serie A ook met Di Natale, Krasic, Sanchez eaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:36 schreef Fenomeno het volgende:
Het gaat 4-3-3 worden, net online 5 keer achter elkaar gewonnen met arsenal 4-3-3, maar welke league is hiervoor het meest geschikt (dus goede wingers en cm's)
Arsenalquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:36 schreef Fenomeno het volgende:
Het gaat 4-3-3 worden, net online 5 keer achter elkaar gewonnen met arsenal 4-3-3, maar welke league is hiervoor het meest geschikt (dus goede wingers en cm's)
De formatiekaarten zijn los net zo veel geld waardquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:17 schreef Fenomeno het volgende:
Dzeko van man city valt flink mee te verdienen, voor 14 met kutformatie kopen, formatiekaart er overheen en voor 20+ verkopen
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef jepperdeprep het volgende:
Op welke dag in de week kan je die pakjes kopen met een hogere kans op IF spelers?
Oh oke dan. Krijg zojuist een IF Huth. Beetje jammerquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De formatiekaarten zijn los net zo veel geld waard
[..]
Maakt niet uit
Die van 4-3-2-1 kosten 300 ofzoquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De formatiekaarten zijn los net zo veel geld waard
[..]
Maakt niet uit
Die verkoop ik vaak voor 1200 tot 1500, maar dat is wel lekker dan ja, als je de speler voor zoveel meer kan verkopen. Dom volkquote:
Heldquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:19 schreef Tim86 het volgende:
Kompany is echt mijn held..vandaag echt al zoooooooo veel verhandeld. Standaard 1.5K BIN zetten en voor 700 tot 1000 kopen. Echt te simpel en risicoloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |