abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92646388
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:51 schreef jepperdeprep het volgende:

[..]

Never!

[..]

Nein!
Net tegen een debiel gespeeld. Haalt me twee keer onderuit terwijl ik op de keeper af ren. Twee keer rood voor hem. En als ik dan een vrije trap nam dan plaatste hij zo'n speler precies in de hoek zodat ik m er nooit in kan krullen :').
Maar je kan nooit buitenspel staan, doe er je voordeel mee ;)
pi_92646422
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:52 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Maar je kan nooit buitenspel staan, doe er je voordeel mee ;)
Dat is waar daar had ik niet aan gedacht! Goede tip :D
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:58:08 #153
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_92646663
Lukaku is echt een baas :P Speelt echt heerlijk bij Ajax in Career mode. Weet iemand nog een goede talentvolle cm? De Zeeuw is nou niet geweldig
Snelle Egel
pi_92646816
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef S0nic het volgende:
Lukaku is echt een baas :P Speelt echt heerlijk bij Ajax in Career mode. Weet iemand nog een goede talentvolle cm? De Zeeuw is nou niet geweldig
Nee weet ik niet, maar als je nog een linksback zoekt, Cissokho van Lyon (linksback) ging echt hard vooruit en heeft precies wat een linksback nodig heeft, snelheid, kracht, verdediging en briljante voorzet. Aan te raden om te kopen :) In een paar seizoenen 5 punten vooruit.
pi_92646951
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:51 schreef jepperdeprep het volgende:

[..]

Never!

[..]

Nein!
Net tegen een debiel gespeeld. Haalt me twee keer onderuit terwijl ik op de keeper af ren. Twee keer rood voor hem. En als ik dan een vrije trap nam dan plaatste hij zo'n speler precies in de hoek zodat ik m er nooit in kan krullen :').
De meeste mensen doen dat tegenwoordig ja..mannetje op de lijn. Echt triest, maar het werkt wel behoorlijk vaak. Weet hem er nog steeds wel vaak in te krullen though. Had er ook nooit aan gedacht dat je niet buitenspel kan staan haha, misschien maar eens een set-play voorbereiden bij de training..dat heb ik nog nooit gedaan. Gewoon 2 man paar meter achter de muur ofzo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_92647154
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:04 schreef Tim86 het volgende:

[..]

De meeste mensen doen dat tegenwoordig ja..mannetje op de lijn. Echt triest, maar het werkt wel behoorlijk vaak. Weet hem er nog steeds wel vaak in te krullen though. Had er ook nooit aan gedacht dat je niet buitenspel kan staan haha, misschien maar eens een set-play voorbereiden bij de training..dat heb ik nog nooit gedaan. Gewoon 2 man paar meter achter de muur ofzo
Ja nu je het zegt, ik ga dat ook eens oefenen bij de training. Ik zie ook vaak dat één speler aangeeft en de ander dan aan komt rennen en keihard schiet. Deed er eentje laatst 3x met Chivu, 2 ervan waren raak :P

edit: Iemand interesse voor Immers van Ado? Hij is silver shiny! :P
PS3
pi_92647414
godver wat een gekanker net weer zeg.. Ik ben dus zo een tournament aan het doen, en ik win een wedstrijd door twee eigen doelpunten :') maar nu komt het gekke, in het overzicht stond dat ik had verloren, dus de volgende wedstrijd stond ik niet bij. Maar toch kon ik doorgaan en spelen dus dat deed. Ik had geloof ik 20 schoten op doel en geen enkel doelpunt. Dus penalties, en ik win. En wat doet ie? Hij loopt vast :{ en dat is nou goddomme al de tweede keer op rij, tyfuszooi
pi_92647782
wie wil potje tegen mij? pm voor gamertag (xbox)

oh en geen ultimate team aub :p
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:36:42 #159
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_92648364
Het gaat 4-3-3 worden, net online 5 keer achter elkaar gewonnen met arsenal 4-3-3, maar welke league is hiervoor het meest geschikt (dus goede wingers en cm's)
pi_92649026
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:36 schreef Fenomeno het volgende:
Het gaat 4-3-3 worden, net online 5 keer achter elkaar gewonnen met arsenal 4-3-3, maar welke league is hiervoor het meest geschikt (dus goede wingers en cm's)
Ik zou 4-3-2-1 ook nog even testen als ik jou was..Dan hebben je wingers nog meer de rol als secundary strikers en komen ze ook vaker voor het doel. Bundesliga is erg geschikt met gasten als Podolski, Ribery en Robben, maar bijv Serie A ook met Di Natale, Krasic, Sanchez ea
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 11 februari 2011 @ 18:58:22 #161
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_92649316
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 18:36 schreef Fenomeno het volgende:
Arsenal :).

#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_92652730
Op welke dag in de week kan je die pakjes kopen met een hogere kans op IF spelers?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 20:17:00 #163
308998 Fenomeno
pi_92652845
Dzeko van man city valt flink mee te verdienen, voor 14 met kutformatie kopen, formatiekaart er overheen en voor 20+ verkopen
pi_92652965
Kompany is echt mijn held..vandaag echt al zoooooooo veel verhandeld. Standaard 1.5K BIN zetten en voor 700 tot 1000 kopen. Echt te simpel en risicoloos
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92652983
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:17 schreef Fenomeno het volgende:
Dzeko van man city valt flink mee te verdienen, voor 14 met kutformatie kopen, formatiekaart er overheen en voor 20+ verkopen
De formatiekaarten zijn los net zo veel geld waard ;)

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:14 schreef jepperdeprep het volgende:
Op welke dag in de week kan je die pakjes kopen met een hogere kans op IF spelers?
Maakt niet uit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92653137
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:19 schreef Tim86 het volgende:

[..]

[..]

Maakt niet uit
Oh oke dan. Krijg zojuist een IF Huth. Beetje jammer :(
pi_92653259
Ik heb in al die tijd ook niet meer dan 4IF's gehad. Kans is gewoon erg klein, maar er zijn ook nog genoeg andere spelers die op zichzelf veel centen waard zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 11 februari 2011 @ 20:51:42 #168
308998 Fenomeno
pi_92654325
Sta ik 3-0 voor met mn nieuw gebouwde team, klapt de verbinding eruit :')

Ik heb nu wel een werkend team iig :)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 20:52:36 #169
308998 Fenomeno
pi_92654364
quote:
Op vrijdag 11 februari 2011 20:19 schreef Tim86 het volgende:

[..]

[..]

Maakt niet uit
Die van 4-3-2-1 kosten 300 ofzo :P
pi_92654619
Je moet bij de 59th minute kijken bij formations. Zitten vaak koopjes bij. Had net een 4-2-2-2 kaart voor 1400
pi_92656567
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:52 schreef Fenomeno het volgende:

[..]

Die van 4-3-2-1 kosten 300 ofzo :P
Die verkoop ik vaak voor 1200 tot 1500, maar dat is wel lekker dan ja, als je de speler voor zoveel meer kan verkopen. Dom volk :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 11 februari 2011 @ 21:39:02 #172
308998 Fenomeno
pi_92656732
In formaties met 3 of 5 verdedigers kun je hem voor 14k buy now ophalen, formatiekaart van 300 erover en hij gaat voor 20k weg :')
pi_92658852
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:19 schreef Tim86 het volgende:
Kompany is echt mijn held..vandaag echt al zoooooooo veel verhandeld. Standaard 1.5K BIN zetten en voor 700 tot 1000 kopen. Echt te simpel en risicoloos
Held *O*

Lol zie weer eto voor 750coins weggaan ik moet egt beter opletten..

[ Bericht 6% gewijzigd door zerokil op 11-02-2011 22:24:39 ]
pi_92660740
De servers van EA zijn echt kut vandaag. Heb net potje of vijf gespeeld en toen ik begon klapte hij er al een keer uit, gelukkig voordat ik de wedstrijd in ging. De tweede en laatste keer was toen ik al 2-0 voorstond in de halve finale tegen een kansloze tegenstander. :') En bedankt EA.

Verder heb ik tegen een van de vreemdste tegenstanders ooit gespeeld. Hij speelde 3-4-3 geloof ik maar het was eigenlijk meer een 3-3-4 met Ibra helemaal rechts, Milito midden-rechts, Totti uiterst links en volgens mij Robinho midden-links. Ook had hij alle formation cards en positions enzo gebruikt dus het was 100 chemistry voor alles. Maar dat was nog niet het vreemde. Je zou denken, alles optimaal gedaan, daarmee kun je lekker combineren. Maar het enige wat hij deed was de bal naar een van die vier toppers spelen, draaien en op doel schieten. Vanuit alle hoeken en vanaf alle afstanden. Echt bizar en eigenlijk een beetje triest. Maar goed, verloren dus tja...blijkbaar werkt het. :P

Maar goed, jammer van die kansloze EA-servers. Was ik net blij dat ik m'n frustratie in bedwang kon houden, komt die EA-shit er weer bij. Nu maar even filmpje kijken om af te koelen. :P

Edit: Oh, de eerste wedstrijd die ik speelde was ook vreemd. In het begin ging het enorm gelijk op, zat echt peentjes te zweten maar toen het eenmaal begon te lopen ging alles goed en won ik met 7-0. Volgens mij m'n hoogste èchte overwinning. (Zonder dat de ander gaat lopen kutten of eigen doelpunten maakt.)
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_92660977
Heb net een 4-3-3 formation voor 4000 coins verkocht. Is dat een goede prijs? Ik zag er een paar voor veel minder weggaan maar ik hoor de hele tijd dat formation cards zo duur zijn. Had 'm met beginbod van 2000 online gezet, dus met dubbele ben ik op zich al wel content. :P
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')