Ik dacht aan het vervelend doen bij het al dan niet verlenen van vergunningen. Ik heb er een welstandscommissiegevoel bijquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:53 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Kom op, als een nertsenfokker zijn gifstoffen in een sloot loost dan vraagt hij er toch zelf om.
Nee, meer dat hij gewend is om puin te ruimen voor mensen die gewoon maar lukraak van alles op je bureau flikkeren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Beetman een secretaresse is?
Ze zijn zo easyquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Altijd dat gebash op ambtenaren.
Wij hebben bij ons op de deur het volgende hangen :quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Beetman een secretaresse is?
Mijn ouders zijn ambtenaren, dus ik incasseer mijn hele leven al dat gebash.quote:
OKquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Was een bordje "Alles" niet makkelijker geweest?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wij hebben bij ons op de deur het volgende hangen :
''Logistiek, en sales, after-sales, secretariaat, marketing, en al uw andere zaken''
Nee, dat is de ICT afdeling alquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Was een bordje "Alles" niet makkelijker geweest?
En terechtquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn ambtenaren, dus ik incasseer mijn hele leven al dat gebash.
en het enige dat je kan doen om dat te laten stoppen is het mis laten gaan....quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, meer dat hij gewend is om puin te ruimen voor mensen die gewoon maar lukraak van alles op je bureau flikkeren.
Oew, een uitdagingquote:
Wij hebben "Problems, next office"quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wij hebben bij ons op de deur het volgende hangen :
''Logistiek, en sales, after-sales, secretariaat, marketing, en al uw andere zaken''
Die zitten dan ook naast ons, logistiek en ict in ''de kelder'', rest van het bedrijf op de 1e verdieping.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is de ICT afdeling al.
Ik werk inmiddels als 9 jaar als secretaresse, ik weet heel goed hoe je met dat soort dingen omgaat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
en het enige dat je kan doen om dat te laten stoppen is het mis laten gaan....
maar dan moet je je wel kunnen verschuilen achter procedures/sla's/richtlijnen oid.. anders ben je uiteraard alsnog de lul...
Right.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:57 schreef rival het volgende:
[..]
en het enige dat je kan doen om dat te laten stoppen is het mis laten gaan....
maar dan moet je je wel kunnen verschuilen achter procedures/sla's/richtlijnen oid.. anders ben je uiteraard alsnog de lul...
quote:
Het laten escaleren is alleen in geval van extreme nood en wanneer alles gefaald heeft een optie.quote:
Mooie film is het he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kwam traag op gang en even dacht ik "Dit gaat niet aan mijn verwachtingen van een jaar lang voldoen", maar toen het eenmaal ontspoorde dacht ik "Fuck yeaaahhhh!". En de eindscene .... Oeh1
Je durfde zeker niet omdat je bang was dat ie te eng was?quote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het laten escaleren is alleen in geval van extreme nood en wanneer alles gefaald heeft een optie.
Maar ik heb het gelukkig nog nooit zover hoeven laten komen.
Waar is dat Oner bazenplaatje als je m nodig hebt.quote:
Ik ben nu single omdat ik ambtenaar benquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Altijd dat gebash op ambtenaren.
Een van mijn persoonlijke favorieten:quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:01 schreef STING het volgende:
Wij hebben deze hier hangen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |