ikke ook thuisquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:30 schreef Lutte het volgende:
Thuis!
En morgen de hele dag, ik voel me echt beroerd.
Patrique haal jij eens je laptop door de virusscanner heenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Vandaag reiskosten van januari gekregen.. Nu nov en dec nog.. Haha .. Het is iig 35 euro meer dan de verwachting.. Das nice!!
ik ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:22 schreef JJH het volgende:
Klassiek is één van de weinige dingen echt niet naar luister.
Die doen ze er vast het weekend wel bijquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Benny
Bij mij slaat hij kanaal 14 over bij UPC
En op kanaal 15 heb ik UPC live en kan ik kiezen uit voetbalwedstrijden
En jij??????
Dit is niet goed voor mijn hart,quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die doen ze er vast het weekend wel bij
Ik zit op iPhone, en ga nu eerst in badquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef Crazy-M het volgende:
C_A, doe mij is een ribbon geven please
potverquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op iPhone, en ga nu eerst in bad
O jeequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op iPhone, en ga nu eerst in bad
gaat er weer 1 zwemmenquote:
quote:
quote:
Heul niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja nee, niks.. had mezelf ff in de nesten gewerkt
welke ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja nee, niks.. had mezelf ff in de nesten gewerkt
Jij en jezelf in de nesten werken? Kan ik me haast niet voorstellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
...Maar ik heb gewoon een onwijs lieve en toffe vriendin
Zeker weten ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil dr houdenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij en jezelf in de nesten werken? Kan ik me haast niet voorstellen
Lutte is lief
En ik een heeeeel lieve vriend.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij en jezelf in de nesten werken? Kan ik me haast niet voorstellen
Lutte is lief
tjah sorryquote:
ik zal hem slaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat zorgt ervoor dat die pagina niet laadt, maar dat zal het zijn ja.
Jij bent wel vaak ziekquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij wordt ik gewoon weer ziek
Hoofdpijn, beginnende keelpijn. Ik geloof dat ik vroeg naar bed ga
Dat vind ik best veel hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee toch?? Ben in Jan wel ziek geweestdaarvoor in september
Ja?quote:
het is gewoon een kutgriep die blijft hangen, dat is het probleem...quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee toch?? Ben in Jan wel ziek geweestdaarvoor in september
Neequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Patrique haal jij eens je laptop door de virusscanner heen
Jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is gewoon een kutgriep die blijft hangen, dat is het probleem...
Als je dat weet, dan moet je ze niet openenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik krijg virusmailtjes van je
Owww verbouwen....quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
En heb geen tijd om ziek te zijn
De slaapkamer moet af
Dat doe ik ook niet, maar heb er al 4 ontvangen van je vandaagquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:![]()
[..]
Als je dat weet, dan moet je ze niet openen![]()
De muur staat, we hebben nu 3 slaapkamers op de eerste verdiepingquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Owww verbouwen....
Schiet het al een beetje op bij je?
vervelend!quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, maar heb er al 4 ontvangen van je vandaag
oke tofquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
De muur staat, we hebben nu 3 slaapkamers op de eerste verdieping
Zal zo even foto maken
Is dat de link van symph?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
!
Dat verklaard een hoop.
Doe ff AVG downloaden...
nee, die link van mij is beterquote:
Mijne is beterquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, die link van mij is beter
Ik gebruik het al een jaar of 10
AVG heeft Al een keer 10.000 computers in 1 keer vernaggeld
tot ze rundll als virus hadden aangemerkt en hals Nederland zonder computer zatquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijne is beter![]()
AVG is ten slotte meerdere keren als beste uit de bus gekomen
Dat was gewoon stomquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tot ze rundll als virus hadden aangemerkt en hals Nederland zonder computer zat
ontvang je ook rare mailtjes van Patriquequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
!
Dat verklaard een hoop.
Doe ff AVG downloaden...
Rondje lopen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef JJH het volgende:
Hallo.
Ik sta op het station.
Ik verveel me.
Hmzzz... lekker fokken dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef JJH het volgende:
Hallo.
Ik sta op het station.
Ik verveel me.
En twitter.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hmzzz... lekker fokken dus
mflowquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
Benny hoe heet die site waar jij het steeds over hebt, waar je muziek kan luisteren?
Niet van PatriQue, wel al 5 spammailtjes in mijn inbox... die in spam hoorde binnen te komenquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ontvang je ook rare mailtjes van Patrique
ja is goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
mflow
Moet ik je uitnodigen? Dan krijgen we beiden 1 pond
je hebt ook nog: www.grooveshark.comquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
Benny hoe heet die site waar jij het steeds over hebt, waar je muziek kan luisteren?
Good luckquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat ff rebootte, lets hope we can start up
slaap lekkerquote:
subtiel verschilquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:47 schreef Lutte het volgende:
Ik wilde vroeg naar bed maar heb in plaats daarvan een pizza in de oven gezet.
Ook lekker.
Slaap lekekrquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef Lutte het volgende:
Zo, pizza zit erin. Zijn er zelfs twee geworden.
Nu slapen!![]()
Lekkerquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef Lutte het volgende:
Nu slapen!![]()
Welterusten dan maarquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef Lutte het volgende:
Nu slapen!![]()
kerelquote:
Gezelligquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kerel
ik dacht laat ik eens kijken of in TAL enthousiaste mensen zitten
laatste tijd word ik in KSC nogal eens over het hoofd gezien om een of andere redenquote:
Ik zal je NOOIT bewust negeren hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste tijd word ik in KSC nogal eens over het hoofd gezien om een of andere reden
maar ik zal wel spoken zien
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste tijd word ik in KSC nogal eens over het hoofd gezien om een of andere reden
maar ik zal wel spoken zien
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal je NOOIT bewust negeren hoor![]()
![]()
Ik merk overigens wel dat ook ik minder populair ben geworden omdat mijn mening soms afwijkt![]()
![]()
Weet ik manquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal je NOOIT bewust negeren hoor![]()
![]()
Ik merk overigens wel dat ook ik minder populair ben geworden omdat mijn mening soms afwijkt![]()
![]()
Aan jou kan ik dat wel vragen...quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen
Moest nog tig keer plassen
Trusten
heyyy lieffiequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen
Moest nog tig keer plassen
Trusten
Het ging niet over deze KSC Bensterquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
<= protestsmiley
Wij zijn gewoon een keilieve SC
protestsmiley naar hun toequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ging niet over deze KSC Benster
Ik weet ook niet wat het is. Oh well, zo is het leven denk ik dan maar. En verder heb je gelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weet ik man
Maar er zijn mensen die letterlijk worden besprongen als ze binnenwandelen en bij mij kan er vaak niet eens eenaf.
Maar hier over KSC praten is niet slim, zijn er immers zat die in beiden posten
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Aan jou kan ik dat wel vragen...
Zit jij nu ook langer op de wc met de nieuwe mobiele layout?
Geen ideequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heyyy lieffie
waarom mis ik jou nou telkens
Ik merkte dat ik langer op de wc zat dan met die vorige beta-versiequote:
Hoe doe je dat????? Ik wil ook!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:32 schreef Koen66 het volgende:
ik heb gelukkig weer de geel/oranje layout
komt wel een keer weer goed, dan kletsen we weer eens bijquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee
Als ik me ok had gevoeld had ik wat langer gebleven. Maar heb keelpijn, oververmoeid denk ik, dus ga lekker op tijd slapen.
En zaterdag was is er best tot laatok niet helemaal helder
automatisch, Blackberry krijgt weer de oude omdat de nieuwe nieuwe daar helemaal niet op werktquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe doe je dat????? Ik wil ook!!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik merkte dat ik langer op de wc zat dan met die vorige beta-versie
En mijn naam staat bij de credits dus is hij tof
Wat is er irri aan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind hem nog steeds irri
Ik ben gisteren naar We WIll Rock you geweest in Utrechtquote:
gaafquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren naar We WIll Rock you geweest in Utrecht
hmmm ik ben al tijden niet bij een musical geweest (jaar of 2 terug)quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, echt genieten heel de show lang
Ja, ik kan het niet vergelijken, ben nooit eerder naar een musical geweest. Dit zal wel gezien de rockmuziek iets anders zijn dan een normale musical.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm ik ben al tijden niet bij een musical geweest (jaar of 2 terug)
misschien een goed keuze
ik wel en ik ga in april weerquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet vergelijken, ben nooit eerder naar een musical geweest. Dit zal wel gezien de rockmuziek iets anders zijn dan een normale musical.
Maar ja ik ben gewoon een enorme queen fan, dus dan kom ik wel tot mijn recht, maar ook de show opzich was gewoon mooi om te zien.
WElke?quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik wel en ik ga in april weer
Voor de tweede keer naar dezelfde
whehehehe gaat goedquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
OMG
Die examenfraude bij de HBO's![]()
Eerst InHolland, nu Hogeschool Utrecht
Vandaar dat die afgestudeerde van tegenwoordig niks meer kunnequote:Op woensdag 9 februari 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
OMG
Die examenfraude bij de HBO's![]()
Eerst InHolland, nu Hogeschool Utrecht
Do not get dirty imagesquote:Op donderdag 10 februari 2011 07:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik nog 1
Ik ga nu rijden, tot later
quote:Op donderdag 10 februari 2011 07:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Gefeliciteerd Hans!
Ik heb natuurlijk geen echt cadeau, maar misschien maakt dit het goed:
[ afbeelding ]
Dag Kallyquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:01 schreef Kally het volgende:
Ik ben weer weg hoor, kwam alleen even feliciteren![]()
ik had gisterochtend geen zon, en nu weer nietquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:53 schreef iBenny het volgende:
Gister hadden we een zonnetje in de morgen, waarom vandaag niet?
omdat de trein gister anders 24 uur vertraging hadquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Gister reed mijn trein optijd, waarom vandaag niet
tuurlijk niet... Hij heewft toch gereden gisterquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
omdat de trein gister anders 24 uur vertraging had
ja, maar daarom is hij vandaag niet op tijd van gisterquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
tuurlijk niet... Hij heewft toch gereden gister
Ik kan gewoon nog steeds niet normaal de TT kopieren, wat ik voorheen wel konquote:
ik hoop dat ze dat zo snel mogelijk invoerenquote:Op donderdag 10 februari 2011 09:56 schreef iBenny het volgende:
Laten ze dat nou net op de planning hebben staan
Maar das zo grootquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
Voor de rest ziet hij er wel ok uit.
[ afbeelding ]
Alleen wat ook irritant is
[ afbeelding ]
Is dat kleine vernieuwingsknopje
De tekst: check nieuwe posts was veel makkelijker
maar wel makkelijker...quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar das zo groot
Ik doe het trouwens landscape
Het is nu toch duidelijk dat je die meot drukken om te refreshen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar wel makkelijker...
Ziet het er bij jou ook zo uit dan?
Landscape doe ik soms.... maar zo vaak internet ik niet op iphone, alleen als ik in bad zit
mensen die zeuren over spelling op een forumquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:26 schreef iBenny het volgende:
Mensen die als argument gebruiken 'Maar google zegt dat die spelling wel goed is'
Ja dat snap ik wel. Maar het knopje is zo kleinquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is nu toch duidelijk dat je die meot drukken om te refreshen?
Yup
Ohw... ik onderweg, op de wc, op de bank..
mensen die...quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mensen die zeuren over spelling op een forum
had je het swipen(vegen van links naar rechts of andersom) over de titel in MyAT al ontdekt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Maar het knopje is zo klein
Op de wc en bank gebruik ik me iPad
poepen ?quote:
nee wat gebeurd er dan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
had je het swipen(vegen van links naar rechts of andersom) over de titel in MyAT al ontdekt?
Dan laat hij (naar de ene kant swipen) de hele titel zien en naar de andere kant swipen kun je naar een bepaalde pagina gaanquote:
dat is weinigquote:Op donderdag 10 februari 2011 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat een feest.. Elke week 3 kwartier les..
Als ik dat doe krijg ik niet de hele tekst, alleen maar de pagina'squote:Op donderdag 10 februari 2011 10:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan laat hij (naar de ene kant swipen) de hele titel zien en naar de andere kant swipen kun je naar een bepaalde pagina gaan
Dan moet je de andere kant op swipen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik dat doe krijg ik niet de hele tekst, alleen maar de pagina's
(wat mij betreft dus een onnodige toevoeging)
dat doet-ie wel, maar wat is de meerwaarde hiervan?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan moet je de andere kant op swipen.
Je ziet de hele titel. Er ging figuren zeuren dat ze niet de hele TT konden zien in hun MyAT.quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat doet-ie wel, maar wat is de meerwaarde hiervan?
ow ik kijk nooit naar TTquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je ziet de hele titel. Er ging figuren zeuren dat ze niet de hele TT konden zien in hun MyAT.
En de paginanummers zijn om makkelijk naar bepaalde pagina's te navigeren
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ik kijk nooit naar TT
wat bedoel je ?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
In een topic is het trouwens net zo
ow ja ik zag het alquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kun je ook swipen over de titel bovenaan om hem helemaal te kunnen zien
Je bent grappigquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ja ik zag het al
Ik vind dat echt onbelangrijke zaken
Ik vind het knopje 'open nieuw deel' veel belangrijker
waarom zo weinig lesurenminuten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, ben langer onderweg dan op school
omdat ik alleen dat vak nog moet volgen! Engels afgesloten( ik had een 8.5 op mn examen!!!!!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waarom zo weinig lesurenminuten?
Goedemorgenquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:41 schreef Lutte het volgende:
Net uit bed en gedoucht, nu hop naar de bank.
Ohw, gelukkig maarquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het gaat wel weer. Moest vooral even bijslapen geloof ik.
dat is mooi kut danquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:31 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
omdat ik alleen dat vak nog moet volgen! Engels afgesloten( ik had een 8.5 op mn examen!!!!!) andere vak moet ik opdrachten inleveren, en geen lessen.. En van dit vak les volgen en opdrachten inleveren!
Kan het niet gebracht worden?quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:48 schreef Lutte het volgende:
Alleen ik heb mijn levensbeschouwing niet thuis, en morgen moeten we een werkstuk inleveren, dus moet ik zo toch nog naar school om die blaadjes te halen.
heyyyyy lieffieeeeeequote:Op donderdag 10 februari 2011 11:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeey KOENTJUHHhhhhhhhhhh!!!!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
tot einde schooljaar.. Juni/juli dus..
beetje brakquote:Op donderdag 10 februari 2011 11:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heyyyyy lieffieeeeee![]()
![]()
Hoe istie vandaag
ik werk toch de rest van de week, aapje!quote:Op donderdag 10 februari 2011 11:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
!
Maar je meot je toch ook houden aan uren enzo?
Ohw wacht... BBL?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik werk toch de rest van de week, aapje!
echoquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
beetje brak
Ik heb geen koorts ofzo, maar voel me niet helemaal toppie
En het is zoooooo rustig op het werkVerveel me te pletter
Vanavond druk, even langs bij een goede collega/vriendin, even de babykamer bewonderen
Morgenochtend helemaal gekkehuis
08:20 uur echo
09:30 uur kapper
10:45 uur wegen bij consulent
Daarna belasting invullen en dan 's middag sporten
ik ben toe aan weekend
nee de onderzoeken zijn begonnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echoJe bent toch niet zwanger
Jij bent rap met je belasting zeg, doe ik meestal op 31 maart
ik ben ook toe aan het weekend, zin in wat leuks.....
Mja, alleen 2x verjaardagje vieren tbv zoonlief, maar is wel leuk ook.
Ik wil weer eens uit gaan
likje eroverheen!quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:21 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn gehemelte ligt openKomt van zaterdag, chips enzo.... pijn in me bek!!!!
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en Benny! Misschien dat ik Rob zover heb om toch dat goedkopere (nou ja goedkoop) bed te nemen
Ik denk dat we gewoon nog ene keer langs moeten gaan, en dan nog even beiden bedden uit moeten testenquote:
Ik heb ook geen zin meerquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:21 schreef Crazy-M het volgende:
Ik heb geeeeeen zin meer
maar ..... BIJNA WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND![]()
![]()
nee, morgen ook weer een dagquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin meer
Over 4 uur en 3 kwartier weekend
wat heb je gedaan dan? Dat je er geen kracht meer voor heb?quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet zo post rondbrengen, geen kracht meer voor
Niks..quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan? Dat je er geen kracht meer voor heb?
Tofquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:49 schreef Lutte het volgende:
Weer thuis. Papa moest toch naar het dorp dus die had me afgezet/opgehaald.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 12:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou, ik ga... aangezien ik me toch aanstel
duidelijk, spannendquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee de onderzoeken zijn begonnen
Ik krijg een inwendige echo en ze gaan mijn eisprong volgen... als ik die wel heb
Rob moet zijn zaadjes inleveren op 22-02
zou ik ook moeten doen, zeg ik ieder jaar weerquote:Ik ben ook altijd heel laat, maar heb nu alles binnen en wil er weer eens goed voor gaan zitten
Zaterdag is ie jarig , dan vieren we het voor vriendjes en klasgenoodjes, we bezoeken de Kuipquote:2 keer verjaardag vierenWanneer issie jarig?
hahah je bent nooooit klaar met allesquote:En uitgaan..... voorlopig effe niet voor mijIk moet echt goed me rust pakken geloof ik, en ben aan het klussen... ik wordt gek! Ik wil klaar zijn met alles
De Kuipquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:55 schreef Koen66 het volgende:
ik was ff lunchen
[..]
duidelijk, spannend
[..]
zou ik ook moeten doen, zeg ik ieder jaar weer
[..]
Zaterdag is ie jarig , dan vieren we het voor vriendjes en klasgenoodjes, we bezoeken de Kuip
Zondag voor de family
[..]
hahah je bent nooooit klaar met alles
ach, 2012 vergaat de wereld alquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word maar 57 jaar
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)op-de-aarde-in.dhtml
'nee dat is al teruggedraaid hequote:Op donderdag 10 februari 2011 13:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ach, 2012 vergaat de wereld al
Nou, sowieso verschillende rollen:quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
Ik wil in TAL een talentenjacht (naspelen) vergelijkbaar met het mafiaspel in MIS.
Denken jullie eens mee
Hoezo de goede kandidaten? Dat je aan de hand van een verhaaltje mensen eruit mag stemmen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:48 schreef iBenny het volgende:
Zoiets idd
Ik had zelf in mijn hoofd...:
Je hebt een spelleider die 1x per dag/week verhaaltje schrijft over de verschillende kandidaten die meedoen. Dan heb je het publiek die de goede kandidaten eruit moet vissen aan de hand van de PoHi en de hints in het het verhaal.
En die hints kunnen dan in het verhaal aan de hand van de liedjes(songtekst) en de act die wordt beschreven gevonden worden.
Omdat Herman niet moet winnenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoezo de goede kandidaten? Dat je aan de hand van een verhaaltje mensen eruit mag stemmen?
En het lijkt me tbh ook een beetje duf om een paar weken achter elkaar aan de hand van een verhaaltje op iemand te moeten stemmen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat Herman niet moet winnen
Nah, het publiek kan stemmen om zo de goede kandidaten te laten winnen.
Maar dan bedenk ik me net.. wat doen de kandidaten, behalve in het verhaal te zitten. En hoe kunnen de slechte kandidaten dan winnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
En het lijkt me tbh ook een beetje duf om een paar weken achter elkaar aan de hand van een verhaaltje op iemand te moeten stemmen.dat is het ook wel, idd. hmmm...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is het ook wel, idd. hmmm...Denk er maar eens over na, en overleg even met Symph of Hara ofzo. En en en... Wat je ook bedenkt ik vind het toch wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, al stem ik voor DeZwabber als Henk-Jan Smits.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:16 schreef JJH het volgende:
Hoi.
En wie gaat er dan Jerney Kaagman zijn? Voor zover ik weet zitten hier geen botoxhoofden.....
Doei.
Engels is toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:19 schreef Lutte het volgende:
Echt, waarom?Van alle schilderijen tref ik er net weer één met enkel Engelse bronnen.
Gewoon googlen op ' 12 inch in cm ' oidquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het Engels niet, maar nu moet ik alle maten en gewichten omrekenen.
Dat is niet handig ja, maar er zijn wel converters op het internet te vinden toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het Engels niet, maar nu moet ik alle maten en gewichten omrekenen.
Ja, heb nu een omrekentabel gevonden, nu nog even oppassen dat ik bij centimeter kijk en niet andersom.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is niet handig ja, maar er zijn wel converters op het internet te vinden toch?
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
BroodUitBlik? Dacht altijd dat dat een Pokémon was.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:27 schreef iBenny het volgende:
http://www.nu.nl/games/24(...)o-en-true-crime.html
Opsom nieuwsberichten
tot laterquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:08 schreef Koen66 het volgende:
heb vandaag veel te weinig kunnen posten
Werk![]()
Ik ga richting datacenter, daarna naar huis
Ik ben al langer moe hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ow Patrique!!! Ik weet waarom je moe kan zijnDe eerste week is gewoon zwaar
lekker op tijd naar bedquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben al langer moe hoormaar nu, met dat intensieve fietsen en lopen... ben kpaot
quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sowieso.. sterker nog, lig al!
Okee, veel plezierquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:04 schreef Kally het volgende:
Ik kom even melden dat ik een tijdje er bijna tot niet ben, ga even andere dingen doen en om eerlijk te zijn vind er niet zo veel meer aan op het moment.
Het lijkt voor mij wel alsof er alleen nog maar geklaagd wordt en dat stuit me een bietje tegen de borst, dus ga lekker in huis aan de slag en kom vast wel nu en dan ff langs wippen maar ben dus bezig met andere dingen
Voel je nu niet aangesproken, maar er wordt zelden nog over andere dingen gepraat als iedereens ongemakken, inclusief de mijne, en ik merk dat ik nu vooral behoefte heb aan positieve dingen, dus het is niet naar iemand maar gewoon algemeen, oke?quote:
Nee, ik begrijp hetquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Voel je nu niet aangesproken, maar er wordt zelden nog over andere dingen gepraat als iedereens ongemakken, inclusief de mijne, en ik merk dat ik nu vooral behoefte heb aan positieve dingen, dus het is niet naar iemand maar gewoon algemeen, oke?
Okidoki Siepiequote:Op donderdag 10 februari 2011 16:04 schreef Kally het volgende:
Ik kom even melden dat ik een tijdje er bijna tot niet ben, ga even andere dingen doen en om eerlijk te zijn vind er niet zo veel meer aan op het moment.
Het lijkt voor mij wel alsof er alleen nog maar geklaagd wordt en dat stuit me een bietje tegen de borst, dus ga lekker in huis aan de slag en kom vast wel nu en dan ff langs wippen maar ben dus bezig met andere dingen
Have fun Siep, geniet van die positieve energie enzo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:04 schreef Kally het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |