ikke ook thuisquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:30 schreef Lutte het volgende:
Thuis!
En morgen de hele dag, ik voel me echt beroerd.
Patrique haal jij eens je laptop door de virusscanner heenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Vandaag reiskosten van januari gekregen.. Nu nov en dec nog.. Haha .. Het is iig 35 euro meer dan de verwachting.. Das nice!!
ik ook nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:22 schreef JJH het volgende:
Klassiek is één van de weinige dingen echt niet naar luister.
Die doen ze er vast het weekend wel bijquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
Benny
Bij mij slaat hij kanaal 14 over bij UPC
En op kanaal 15 heb ik UPC live en kan ik kiezen uit voetbalwedstrijden
En jij??????
Dit is niet goed voor mijn hart,quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die doen ze er vast het weekend wel bij
Ik zit op iPhone, en ga nu eerst in badquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:55 schreef Crazy-M het volgende:
C_A, doe mij is een ribbon geven please
potverquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op iPhone, en ga nu eerst in bad
O jeequote:Op woensdag 9 februari 2011 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit op iPhone, en ga nu eerst in bad
gaat er weer 1 zwemmenquote:
quote:
quote:
Heul niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja nee, niks.. had mezelf ff in de nesten gewerkt
welke ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
ja nee, niks.. had mezelf ff in de nesten gewerkt
Jij en jezelf in de nesten werken? Kan ik me haast niet voorstellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
...Maar ik heb gewoon een onwijs lieve en toffe vriendin
Zeker weten ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil dr houdenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij en jezelf in de nesten werken? Kan ik me haast niet voorstellen
Lutte is lief
En ik een heeeeel lieve vriend.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij en jezelf in de nesten werken? Kan ik me haast niet voorstellen
Lutte is lief
tjah sorryquote:
ik zal hem slaanquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat zorgt ervoor dat die pagina niet laadt, maar dat zal het zijn ja.
Jij bent wel vaak ziekquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij wordt ik gewoon weer ziek
Hoofdpijn, beginnende keelpijn. Ik geloof dat ik vroeg naar bed ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |