quote:
Ik heb de dj uit het topic gejaagdquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef -Datdus- het volgende:
Internet apocalyps? Zijn we de enige.
Tja, kan je kretek eigenlijk bij de gewone sigarenboer kopen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ej raggast wanneer gaan we kretek roken?
De echte niet volgens mij, is wel jammer opzich.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, kan je kretek eigenlijk bij de gewone sigarenboer kopen?
Zie ik nou net dat jij problemen hebt met mn haar?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef -Datdus- het volgende:
Internet apocalyps? Zijn we de enige.
De echte koop je in indonesie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, kan je kretek eigenlijk bij de gewone sigarenboer kopen?
Veel plezierquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:29 schreef 92Merel het volgende:
En nu ben ik braaf schoonmaken bij mn oma![]()
Ik zie liever lang haar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zie ik nou net dat jij problemen hebt met mn haar?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:29 schreef 92Merel het volgende:
En nu ben ik braaf schoonmaken bij mn oma![]()
Goed zoquote:
En hoe ging je solli?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. Op de terugreis naar huis, in de ICE
Echt fantastisch!quote:
Helemaal top deze muziek hè!quote:
Provinciaal in de grote stadquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Overigens, voor de nerds onder ons, ik ben net ook even op bezoek geweest bij het hoofdkantoor van internetprovider Online na een uitnodiging van een kennis
Verder een Ben&Jerry's ijshoorntje gekocht op Amsterdam CS. Omdat B&J.
Ik ben echt zo'n tourist als ik in Amsterdam benquote:
Talpaquote:
Zoiets jaquote:
Want?quote:
Eh,quote:
komt wel goed schatjequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eh,
• banner is kaput, heb geen idee hoe te fixen op dit moment
• onzradio.trooperz.nl is kaput, heb geen idee hoe te fixen op dit moment
• mijn addon faalt, heb geen idee hoe te fixen op dit moment
Enzo.
Nee niet weerquote:
Hmm neem de tijd, komt wel goed enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eh,
• banner is kaput, heb geen idee hoe te fixen op dit moment
• onzradio.trooperz.nl is kaput, heb geen idee hoe te fixen op dit moment
• mijn addon faalt, heb geen idee hoe te fixen op dit moment
Enzo.
quote:
Nou, ik ben al best wel lang bezig enzo, en het werkt niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm neem de tijd, komt wel goed enz
Ja iedereen heeft opeens een leven ofzoquote:
Baas monoquote:
Ik wil, maar ik kan niet. Moet een marktonderzoek maken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens ik heb nog een open slot van 6 tot 7.
Wie wil? Anders gaat de verzoekmasjien erin hoor !!
Hij draait lekker hoorquote:
Dat kan ik leuke platen als kryptonite en smells like teamspirit aanvragenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens ik heb nog een open slot van 6 tot 7.
Wie wil? Anders gaat de verzoekmasjien erin hoor !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie net dat koelkast Draakje al heeft ingezetquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik draai van 7 tot 8 toch?
Als niemand wilt dan pak ik hem er wel bij
Dan ga ik nu een ipban regelen voor jouquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat kan ik leuke platen als kryptonite en smells like teamspirit aanvragen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik nu een ipban regelen voor jou
Lekker uitknijpenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg een huge puist volgens mij
Mjah dat kan nog nietquote:
Ja lelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer dan, dat ie eerst zo'n dikke witte kop moet hebben enzo.
En dan littekens krijgen zekerquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon hete naald, en wegschroeien, werkt veel beter!
Gasbranderquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon hete naald, en wegschroeien, werkt veel beter!
Zal wel een hele verbetering zijn in mijn gevalquote:
quote:
Heb je zoveel puisten dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal wel een hele verbetering zijn in mijn geval
Tis wel live hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef anitaweethet het volgende:
Dit is niet live! Roep mijn naam dan bluffertje!!!
Nee.quote:
Juist JIJ zou beter moeten wetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef Monopoly het volgende:
Whahahaa Huppelmuts is een puistenkop whehehehe![]()
![]()
Niet happenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist JIJ zou beter moeten weten
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
een roestig aardappelschilmesje werkt ook hoor
Zo heb ik een keer in een dronken bui vroeger een wrat weg gesneden... niet zo'n succes.
Uurtje later zat ik op de eerste hulp voor 5 hechtingen
Terecht welquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
een roestig aardappelschilmesje werkt ook hoor
Zo heb ik een keer in een dronken bui vroeger een wrat weg gesneden... niet zo'n succes.
Uurtje later zat ik op de eerste hulp voor 5 hechtingen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef anitaweethet het volgende:
Dit is niet live! Roep mijn naam dan bluffertje!!!
Bertquote:
HONGER!!!!quote:
Niet zo he, tegen huppelquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef Monopoly het volgende:
Whahahaa Huppelmuts is een puistenkop whehehehe![]()
![]()
quote:
Ik ben heul niet liefquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Huppel is lief , het was maar een garpje
Groetjes van je tumoren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:09 schreef anitaweethet het volgende:
Ik heb me een jeuk niet normaal grrrr
Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:09 schreef anitaweethet het volgende:
Ik heb me een jeuk niet normaal grrrr
Ik heb matties bezoek van het weekend, en misschien zelf verhuizen als alles een beetje mee zitquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heul niet lief![]()
Mono wat doe je van het weekend? Kom je mij helpen ramen wassen?
Hoe ging je sollicitatie in Amsterdam ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo, en weer terug. M'n tetherende 3G / HSDPA viel weg tijdens telefoongesprek
Naar utreg?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb matties bezoek van het weekend, en misschien zelf verhuizen als alles een beetje mee zit
Uhuh en ik heb geen tietenquote:
Het was echt fantastisch, Zie bovenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe ging je sollicitatie in Amsterdam ?
Ik keek omhoog maar ik zag niets.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het was echt fantastisch, Zie boven
Jaquote:
POOLPARTY!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef Monopoly het volgende:
Nee, mijn oom heeft zijn villa te koop staan (2 straten verderop).
Hij woont zelf niet meer in Nederland.
Dikke villa met zwembad en alles.
Dus zolang die nog te koop staat, en nog op zijn naam staat, kan ik er zo in
Ik heb hem gemaild, dus als hij vanavond terug emaild, kan ik verhuizen vrijdagmiddag/zaterdag.
Hopelijk werkt internet dan al!
Dan kom ik langsquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef Monopoly het volgende:
Nee, mijn oom heeft zijn villa te koop staan (2 straten verderop).
Hij woont zelf niet meer in Nederland.
Dikke villa met zwembad en alles.
Dus zolang die nog te koop staat, en nog op zijn naam staat, kan ik er zo in
Ik heb hem gemaild, dus als hij vanavond terug emaild, kan ik verhuizen vrijdagmiddag/zaterdag.
Hopelijk werkt internet dan al!
Je zou topless komen, bovendien bestaan er geen bikini's in jouw formaatquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
POOLPARTY!!!!!!!!!
IK LEG MN BIKINI VAST IN GEORGE!!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je zou topless komen, bovendien bestaan er geen bikini's in jouw formaat
Je verwart de poolparty met onze date schatquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je zou topless komen, bovendien bestaan er geen bikini's in jouw formaat
Baasquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:17 schreef Monopoly het volgende:
Als dit lukt dan hebben we daar een goede onz radio meet
Met BBQ en poolparty enzo
Waar is de poolpartyquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je verwart de poolparty met onze date schat
Als alles doorgaat in Lelystadquote:
Ja, zal ik gelijk ff doen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:19 schreef Patje1987 het volgende:
Mono, zet Graseter en mij ook ff op zeker in dat meettopic
Iedereen pics nemen van huppel en posten dus!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als alles doorgaat in Lelystad
Huppel komt dus niet naar de poolpartyquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Iedereen pics nemen van huppel en posten dus!!!
uitproberen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een neukmuziek is dit eigenlijk
Heb je al een valentijnskaart voor mij gekocht?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:23 schreef Monopoly het volgende:
Zo, ff cola pakken, deze muziek maakt mij dorstig!
Hihi okquote:
Ik stuur wel een foto van mijn bips met een hartje erbij!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je al een valentijnskaart voor mij gekocht?
Je hebt het adres hequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik stuur wel een foto van mijn bips met een hartje erbij!
Wel op tijd zijn voor mono zn show hequote:
Zet mij even bij de categorie "Aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid"quote:
Je staat op misschien, maar als het echt zeker is, dan schuif je omhoogquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zet mij even bij de categorie "Aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid"
Het is in Stairway, toch? Had dat niet iets met Henk Westbroek te maken? En is het een beetje op loopafstand bereikbaar vanaf CS?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je staat op misschien, maar als het echt zeker is, dan schuif je omhoog
quote:
Kwart over neukenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:44 schreef anitaweethet het volgende:
Weet iemand hoe laat kinderen voor kinderen vanavond begint?
Ja je kan er zo heen lopen. FF door Hoog Catherijne heen geloof ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het is in Stairway, toch? Had dat niet iets met Henk Westbroek te maken? En is het een beetje op loopafstand bereikbaar vanaf CS?
Ik wil wel maar ik kan nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja je kan er zo heen lopen. FF door Hoog Catherijne heen geloof ik.
1 puntje van kritiek Eggsquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:02 schreef Monopoly het volgende:
Goede muziek EggKwaliteit show + muziek. Heerlijk!
Het is nu voor het eerst dood in het topicquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:03 schreef Driepink het volgende:
zo, mn luisteruren zijn wel aardig gedaald sinds DBZen dan binnenkort de rest van DBZ + GT
@huppel: loopt het topic nog een beetje? want ik zie het topic soms echt gewoon heel lang bij hetzelfde nummer blijven..
wanneer wanneer ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:04 schreef Ezechielk het volgende:
Oldschool newschool noschool rules, the history of music in this track.
Hate hate hate still no 1!
Verder alles goed schat?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:04 schreef Ezechielk het volgende:
Oldschool newschool noschool rules, the history of music in this track.
Hate hate hate still no 1!
Hier, nu, uit mijn speakersquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:04 schreef Driepink het volgende:
[..]
wanneer wanneer ?die wil ik horen weer (ook al heb ik hem op mn pc
)
Ja, primaquote:
Iedereen rent weg zodra ik draaiquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nu voor het eerst dood in het topic![]()
Normaal is het veel drukker
ik was etenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Iedereen rent weg zodra ik draai
Mainstreamn00bs.
onz-radio.nl en dan gewoon bij requests nog steeds?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens de verzoekmasjien staat aan he. Kom kom verzoekjes doen jullie
Ik heb dat pendulum album naar Koelkast gestuurd, staat nu ook in draakjequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier, nu, uit mijn speakers
[..]
Ja, prima
Ik heb atwt op mute gekekenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mainstreamn00bs.
Nee luister nuquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
onz-radio.nl en dan gewoon bij requests nog steeds?
Ik zag het. Schaam je!!quote:
Heldinquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dat pendulum album naar Koelkast gestuurd, staat nu ook in draakje
Neuh. De muziek die wij al de hele dag luisteren komt weinig tot niet op ONZ Radio.quote:
Ik vind je psy/goa muziek erg goed, maar de laatste keer (afgelopen weekend) draaide je hard/darkcore oid, iig haakte ik toen even afquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mainstreamn00bs.
[..]quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heldin[quote]Meer huppeladoratie aub
![]()
Ik heb er 1 voor jou aangevraagdquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er 1 voor jou aangevraagd
En het is niet broek af tetten bloot hollandse hoerenquote:
Ik hoor hem zo wel voorbij komenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En het is niet broek af tetten bloot hollandse hoeren
Is wel de bedoeling jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik hoor hem zo wel voorbij komen
kut, had ik moeten wetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind je psy/goa muziek erg goed, maar de laatste keer (afgelopen weekend) draaide je hard/darkcore oid, iig haakte ik toen even af
Dan pm je mij met een tijd dat je wilquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:12 schreef Driepink het volgende:
[..]
kut, had ik moeten wetenhard/darkcore / industrial / terror
![]()
krijg gelijk weer zin om binnenkort ff te draaien dan
Eens welquote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Mainstreamn00bs.
1 uur toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Altijd goed in een programma van 30 minuten
moet ik jou emailen / op msn muziek sturen voor in draakje ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Vanmiddag heb je echt super goed gedraaid
![]()
Kon niet de hele tijd met volume vol open luisteren maar heb zeker wel genoten
Mono wilde eerderquote:
Extremen ga ik echt vermijden, dus geen terror, geen speedcore, geen trash metal, death metal etc. etc. etc.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
moet ik jou emailen / op msn muziek sturen voor in draakje ?
ik zou namelijk wel graag wat terror erin willen zien(1 of 2 nummers )
zou je 1 ding dan erin willen gooien voor me, mits je die hebt: blur - song 2, viel me wel tegen dat die er niet in stondquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mono wilde eerder
[..]
Extremen ga ik echt vermijden, dus geen terror, geen speedcore, geen trash metal, death metal etc. etc. etc.
Dat is wel weer zo'n typische die je 100x per dag hoort track, maar op zich hoort hij er wel tussen ja.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
zou je 1 ding dan erin willen gooien voor me, mits je die hebt: blur - song 2, viel me wel tegen dat die er niet in stond(ik zocht op blur)
Mijn powermetal nummertje werd wel gewaardeerd?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mono wilde eerder
[..]
Extremen ga ik echt vermijden, dus geen terror, geen speedcore, geen trash metal, death metal etc. etc. etc.
ik heb hem echt al een week of 2 niet gehoord, maar nou luister ik echt alleen maar 's avonds + deze hele week niet geluisterd ivm DBZquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo'n typische die je 100x per dag hoort track, maar op zich hoort hij er wel tussen ja.
Heb ik niet gehoord, maar indien te extreem gooi ik ze er uit, er moet voor ieder wat wils in staan, maar er moeten geen mensen weglopen steeds.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn powermetal nummertje werd wel gewaardeerd?
Zoek maar op Youtube ofzo, Sabaton - Cliffs Of Galipoli. Valt best mee. Is gewoon te verstaan enzo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ik niet gehoord, maar indien te extreem gooi ik ze er uit, er moet voor ieder wat wils in staan, maar er moeten geen mensen weglopen steeds.
Welke wilde je aanvragen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:22 schreef Driepink het volgende:
Request limit reached. You can only request 3 songs every 20 minutes
oh noes!precies wanneer ik echt een mooi liedje wil aanvragen
(en dan niet de boemboemboem mooi van mij, maar goed mooi)
Nog geen rijbewijs, en jij hebt hem opgehaald?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:23 schreef Snuf. het volgende:
Dag vrinden. Ik heb de nieuwe auto voor mijn moeder (en mij als ik mijn rijbewijs haal over 6 maanden ofzo hopelijk) opgehaald!
![]()
Watvoor een is het erquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:23 schreef Snuf. het volgende:
Dag vrinden. Ik heb de nieuwe auto voor mijn moeder (en mij als ik mijn rijbewijs haal over 6 maanden ofzo hopelijk) opgehaald!
![]()
Het klinkt kleffigquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
baby's - everytime i think of you![]()
veul beter dan marco enzo
Nou wie ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:24 schreef Driepink het volgende:
dit is echt gewoon lekker oldschool raggen dit![]()
wie heeft deze aangevraagd?
Ja samen met mijn moeder.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog geen rijbewijs, en jij hebt hem opgehaald?
merk + model en ik weet genoegquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:25 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja samen met mijn moeder.Pics volgen wacht
Klinkt bekend, die had ik hier net ook opquote:
Met champignons?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:27 schreef Patje1987 het volgende:
Ben ik weer, heb ik me daar een lekkere biefstuk gebakken net
Ja en een eitje bij gebakkenquote:
goedzoquote:
will do, maar dan luister ik nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:28 schreef djkoelkast het volgende:
Mannen, dit soort plaatjes voor de nacht bewaren of ik gooi ze er uit.
Pop pop popquote:
Geen platen > 10 minutenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:30 schreef Driepink het volgende:
trouwens, koelkast, ik heb nog wel een muziekje voor jevoor in de masjien..
Hardbass 2010 - full 4 teams - 8 hours duurt 7:59:27
Zonde man.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:31 schreef Snuf. het volgende:
Deze doen we weg:
[ afbeelding ]
En deze komt ervoor terug:
[ afbeelding ]
Citroën C1 toch ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:31 schreef Snuf. het volgende:
Deze doen we weg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
18:30u monopolytijdquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:32 schreef Driepink het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
PRECIES WANNEER MN MUZIEKJE BEGINT
Echt? Wat een bazenauto doe je wegquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:31 schreef Snuf. het volgende:
Deze doen we weg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijd was om.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
The offspring toch maar niet?
Of Peugot 107quote:
staat offspring bij mij, maar dit is geen offspringquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
The offspring toch maar niet?
refresh!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
staat offspring bij mij, maar dit is geen offspring
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Citroën C1 toch ?
De ander was wel genialer
Ja C1. andere is tof maar altijd weer kapot, als het koud is wil hij niet rijden, maakt teringherrie en ik mag er niet in rijden van mijn moeder, vindt ze te gevaarlijkquote:
wil je die draaien? the offspring - self esteem..quote:
Waaromquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef 92Merel het volgende:
Ik rij nu in een Audi A3 en ga in een Honda Civic uit '88 rijden
Whehe, dan rijden wij momenteel in dezelfde bolidequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Ja C1. andere is tof maar altijd weer kapot, als het koud is wil hij niet rijden, maakt teringherrie en ik mag er niet in rijden van mijn moeder, vindt ze te gevaarlijkdus nu heeft ze deze gekocht
Toch een Citroënquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of Peugot 107
En nog een auto heeft hetzelfde uiterlijk
Ohja, lekker handigquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Ja C1. andere is tof maar altijd weer kapot, als het koud is wil hij niet rijden, maakt teringherrie en ik mag er niet in rijden van mijn moeder, vindt ze te gevaarlijkdus nu heeft ze deze gekocht
Ik in mijn vertrouwde golfjequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:33 schreef 92Merel het volgende:
Ik rij nu in een Audi A3 en ga in een Honda Civic uit '88 rijden
Omdat Audi van mn moeder is en ik een eigen auto heb binnenkortquote:
sorry maar: golfquote:
Wat is er mis met golf?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
sorry maar: golf
ik rij alfa romeo 147binnenkort GTA achterbumper erop gooien + ook rechts uitlaat
Dat begrijp ik jaquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Omdat Audi van mn moeder is en ik een eigen auto heb binnenkort![]()
En ik heb het geld niet om een Audi te kopen
Ik zou willen dat ik kon donerenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:35 schreef djkoelkast het volgende:
Hebben we allemaal de donatiemeter gezien op de site van Draakje?
Waarvoor is het? ik wil wel wat donerenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:35 schreef djkoelkast het volgende:
Nu welquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:35 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja, dat kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ja
De motorkap van de eend is een keer opengeklapt met kilometer per uur, nou dan schrik je je toch de pleuris hoor
de meeste mensen met golf zitten half hangend naar het midden met een blik op hun muil van: ja jij zit fout ook al rij ik op 2 rijstroken..quote:
Omdat Honda's baas zijn. Hoe oud dan ook. Er gaat niks boven een Honda Civic.quote:
De meeste mensen zeg je en je verafschuwt meteen de Golf, beetje jammer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
de meeste mensen met golf zitten half hangend naar het midden met een blik op hun muil van: ja jij zit fout ook al rij ik op 2 rijstroken..+ meestal buitenlanders in een golf.. (ik weet dat jij dat niet bent)
Mooi bakkie, die 2cv. Issie origineel Nederlands of import?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:31 schreef Snuf. het volgende:
Deze doen we weg:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe softwarequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:36 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Waarvoor is het? ik wil wel wat doneren
inderdaad, plus de nieuwe polo is leukerquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
De meeste mensen zeg je en je verafschuwt meteen de Golf, beetje jammer.
Ik hoorde het maar half, alleen biertje drinken en wees erbij. Wat werd er verder gezegd?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:38 schreef Driepink het volgende:
oh mooi, ik wist niet van de meet af!
Even monopoly PM'en, hij heeft vast een bankrekening.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kan je alleen via paypal doneren?
Jammer dat die paar petjes in golf 2 het verpesten voor alle Golfjes, of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
inderdaad, plus de nieuwe polo is leuker
ehh.. goeie vraag, zoveel februari, geloof de 26e ofzo ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:38 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik hoorde het maar half, alleen biertje drinken en wees erbij. Wat werd er verder gezegd?
Jep, in Utrecht. Stairwayquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
ehh.. goeie vraag, zoveel februari, geloof de 26e ofzo ?
Ik MOEST zelfs van haar die gebruikenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
Mono wil ruzie met huppel. Moments in love als achtergrondmuziek gebruiken wordt je niet in dank afgenomen
Lol ik heb het hem zelf gestuurdquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef djkoelkast het volgende:
Mono wil ruzie met huppel. Moments in love als achtergrondmuziek gebruiken wordt je niet in dank afgenomen
meestal golf 5.. golf 6 is te duur en golf 5 lijkt er genoeg op.. en inderdaad, ze gaan heel lang mee, goeie betrouwbare autos alleen jammer dan in al gauw 7vd10 een klootzak zit..quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jammer dat die paar petjes in golf 2 het verpesten voor alle Golfjes, of bedoel je dat niet?
Origineel NL volgens mij. Uit 1986 geloof ikquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mooi bakkie, die 2cv. Issie origineel Nederlands of import?
jij had modje moeten worden gek.. en niet die softiequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Radio Onzin MEET 26 Feb in Stairway Utrecht
Moet ik je nageven, zelf rijd ik ook Golf 5 en vind die al duur. Golfjes zijn gewoon dure auto's.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef Driepink het volgende:
[..]
meestal golf 5.. golf 6 is te duur en golf 5 lijkt er genoeg op.. en inderdaad, ze gaan heel lang mee, goeie betrouwbare autos alleen jammer dan in al gauw 7vd10 een klootzak zit..
Was er al mee bezigquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Meld je aan in het topic : Radio Onzin MEET 26 Feb in Stairway Utrecht
Zou ik dus echt niet willenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
jij had modje moeten worden gek.. en niet die softie
Ik kan helaas nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Meld je aan in het topic : Radio Onzin MEET 26 Feb in Stairway Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |