quote:
Ik heb de dj uit het topic gejaagdquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef -Datdus- het volgende:
Internet apocalyps? Zijn we de enige.
Tja, kan je kretek eigenlijk bij de gewone sigarenboer kopen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:20 schreef Patje1987 het volgende:
Ej raggast wanneer gaan we kretek roken?
De echte niet volgens mij, is wel jammer opzich.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, kan je kretek eigenlijk bij de gewone sigarenboer kopen?
Zie ik nou net dat jij problemen hebt met mn haar?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:24 schreef -Datdus- het volgende:
Internet apocalyps? Zijn we de enige.
De echte koop je in indonesie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:26 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, kan je kretek eigenlijk bij de gewone sigarenboer kopen?
Veel plezierquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:29 schreef 92Merel het volgende:
En nu ben ik braaf schoonmaken bij mn oma![]()
Ik zie liever lang haar.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zie ik nou net dat jij problemen hebt met mn haar?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:29 schreef 92Merel het volgende:
En nu ben ik braaf schoonmaken bij mn oma![]()
Goed zoquote:
En hoe ging je solli?quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo. Op de terugreis naar huis, in de ICE
Echt fantastisch!quote:
Helemaal top deze muziek hè!quote:
Provinciaal in de grote stadquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Overigens, voor de nerds onder ons, ik ben net ook even op bezoek geweest bij het hoofdkantoor van internetprovider Online na een uitnodiging van een kennis
Verder een Ben&Jerry's ijshoorntje gekocht op Amsterdam CS. Omdat B&J.
Ik ben echt zo'n tourist als ik in Amsterdam benquote:
Talpaquote:
Zoiets jaquote:
Want?quote:
Eh,quote:
komt wel goed schatjequote:Op woensdag 9 februari 2011 16:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eh,
• banner is kaput, heb geen idee hoe te fixen op dit moment
• onzradio.trooperz.nl is kaput, heb geen idee hoe te fixen op dit moment
• mijn addon faalt, heb geen idee hoe te fixen op dit moment
Enzo.
Nee niet weerquote:
Hmm neem de tijd, komt wel goed enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eh,
• banner is kaput, heb geen idee hoe te fixen op dit moment
• onzradio.trooperz.nl is kaput, heb geen idee hoe te fixen op dit moment
• mijn addon faalt, heb geen idee hoe te fixen op dit moment
Enzo.
quote:
Nou, ik ben al best wel lang bezig enzo, en het werkt niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm neem de tijd, komt wel goed enz
Ja iedereen heeft opeens een leven ofzoquote:
Baas monoquote:
Ik wil, maar ik kan niet. Moet een marktonderzoek maken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens ik heb nog een open slot van 6 tot 7.
Wie wil? Anders gaat de verzoekmasjien erin hoor !!
Hij draait lekker hoorquote:
Dat kan ik leuke platen als kryptonite en smells like teamspirit aanvragenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Jongens ik heb nog een open slot van 6 tot 7.
Wie wil? Anders gaat de verzoekmasjien erin hoor !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie net dat koelkast Draakje al heeft ingezetquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:00 schreef Monopoly het volgende:
Ik draai van 7 tot 8 toch?
Als niemand wilt dan pak ik hem er wel bij
Dan ga ik nu een ipban regelen voor jouquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:00 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat kan ik leuke platen als kryptonite en smells like teamspirit aanvragen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik nu een ipban regelen voor jou
Lekker uitknijpenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg een huge puist volgens mij
Mjah dat kan nog nietquote:
Ja lelijkquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer dan, dat ie eerst zo'n dikke witte kop moet hebben enzo.
En dan littekens krijgen zekerquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon hete naald, en wegschroeien, werkt veel beter!
Gasbranderquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gewoon hete naald, en wegschroeien, werkt veel beter!
Zal wel een hele verbetering zijn in mijn gevalquote:
quote:
Heb je zoveel puisten dan?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal wel een hele verbetering zijn in mijn geval
Tis wel live hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef anitaweethet het volgende:
Dit is niet live! Roep mijn naam dan bluffertje!!!
Nee.quote:
Juist JIJ zou beter moeten wetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef Monopoly het volgende:
Whahahaa Huppelmuts is een puistenkop whehehehe![]()
![]()
Niet happenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist JIJ zou beter moeten weten
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
een roestig aardappelschilmesje werkt ook hoor
Zo heb ik een keer in een dronken bui vroeger een wrat weg gesneden... niet zo'n succes.
Uurtje later zat ik op de eerste hulp voor 5 hechtingen
Terecht welquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
een roestig aardappelschilmesje werkt ook hoor
Zo heb ik een keer in een dronken bui vroeger een wrat weg gesneden... niet zo'n succes.
Uurtje later zat ik op de eerste hulp voor 5 hechtingen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef anitaweethet het volgende:
Dit is niet live! Roep mijn naam dan bluffertje!!!
Bertquote:
HONGER!!!!quote:
Niet zo he, tegen huppelquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:06 schreef Monopoly het volgende:
Whahahaa Huppelmuts is een puistenkop whehehehe![]()
![]()
quote:
Ik ben heul niet liefquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Huppel is lief , het was maar een garpje
Groetjes van je tumoren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:09 schreef anitaweethet het volgende:
Ik heb me een jeuk niet normaal grrrr
Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:09 schreef anitaweethet het volgende:
Ik heb me een jeuk niet normaal grrrr
Ik heb matties bezoek van het weekend, en misschien zelf verhuizen als alles een beetje mee zitquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heul niet lief![]()
Mono wat doe je van het weekend? Kom je mij helpen ramen wassen?
Hoe ging je sollicitatie in Amsterdam ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo, en weer terug. M'n tetherende 3G / HSDPA viel weg tijdens telefoongesprek
Naar utreg?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb matties bezoek van het weekend, en misschien zelf verhuizen als alles een beetje mee zit
Uhuh en ik heb geen tietenquote:
Het was echt fantastisch, Zie bovenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe ging je sollicitatie in Amsterdam ?
Ik keek omhoog maar ik zag niets.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het was echt fantastisch, Zie boven
Jaquote:
POOLPARTY!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef Monopoly het volgende:
Nee, mijn oom heeft zijn villa te koop staan (2 straten verderop).
Hij woont zelf niet meer in Nederland.
Dikke villa met zwembad en alles.
Dus zolang die nog te koop staat, en nog op zijn naam staat, kan ik er zo in
Ik heb hem gemaild, dus als hij vanavond terug emaild, kan ik verhuizen vrijdagmiddag/zaterdag.
Hopelijk werkt internet dan al!
Dan kom ik langsquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:15 schreef Monopoly het volgende:
Nee, mijn oom heeft zijn villa te koop staan (2 straten verderop).
Hij woont zelf niet meer in Nederland.
Dikke villa met zwembad en alles.
Dus zolang die nog te koop staat, en nog op zijn naam staat, kan ik er zo in
Ik heb hem gemaild, dus als hij vanavond terug emaild, kan ik verhuizen vrijdagmiddag/zaterdag.
Hopelijk werkt internet dan al!
Je zou topless komen, bovendien bestaan er geen bikini's in jouw formaatquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
POOLPARTY!!!!!!!!!
IK LEG MN BIKINI VAST IN GEORGE!!
quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je zou topless komen, bovendien bestaan er geen bikini's in jouw formaat
Je verwart de poolparty met onze date schatquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je zou topless komen, bovendien bestaan er geen bikini's in jouw formaat
Baasquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:17 schreef Monopoly het volgende:
Als dit lukt dan hebben we daar een goede onz radio meet
Met BBQ en poolparty enzo
Waar is de poolpartyquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je verwart de poolparty met onze date schat
Als alles doorgaat in Lelystadquote:
Ja, zal ik gelijk ff doen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:19 schreef Patje1987 het volgende:
Mono, zet Graseter en mij ook ff op zeker in dat meettopic
Iedereen pics nemen van huppel en posten dus!!!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als alles doorgaat in Lelystad
Huppel komt dus niet naar de poolpartyquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Iedereen pics nemen van huppel en posten dus!!!
uitproberen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat een neukmuziek is dit eigenlijk
Heb je al een valentijnskaart voor mij gekocht?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:23 schreef Monopoly het volgende:
Zo, ff cola pakken, deze muziek maakt mij dorstig!
Hihi okquote:
Ik stuur wel een foto van mijn bips met een hartje erbij!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je al een valentijnskaart voor mij gekocht?
Je hebt het adres hequote:Op woensdag 9 februari 2011 17:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik stuur wel een foto van mijn bips met een hartje erbij!
Wel op tijd zijn voor mono zn show hequote:
Zet mij even bij de categorie "Aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid"quote:
Je staat op misschien, maar als het echt zeker is, dan schuif je omhoogquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zet mij even bij de categorie "Aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid"
Het is in Stairway, toch? Had dat niet iets met Henk Westbroek te maken? En is het een beetje op loopafstand bereikbaar vanaf CS?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je staat op misschien, maar als het echt zeker is, dan schuif je omhoog
quote:
Kwart over neukenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:44 schreef anitaweethet het volgende:
Weet iemand hoe laat kinderen voor kinderen vanavond begint?
Ja je kan er zo heen lopen. FF door Hoog Catherijne heen geloof ik.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Het is in Stairway, toch? Had dat niet iets met Henk Westbroek te maken? En is het een beetje op loopafstand bereikbaar vanaf CS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |