quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb het geaccepteerd.Zodra iemand anders me zo gaat noemen gaat diegene eraan.
Jij bent ook maar 1.80quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ajoh ik heb 17 uur in een bus gezeten naar Polen, daar ging ik ook niet dood aan.
Dan zit je in de weg van iedereen die er langs moet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Benen in het gangpad. Werkt prima.
Busquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ajoh ik heb 17 uur in een bus gezeten naar Polen, daar ging ik ook niet dood aan.
Alsnog zittend in een stoel die niet normaal naar achteren is te verstellen zodat je nog enigszins rustig een beetje in kan dutten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist en dan kan je kiezen dat je bij de nooduitgang zit, zodat je een meter beenruimte extra hebt, probleem opgelost
Inderdaad. Voor een vlucht van twee-drie uur ga ik ook niet zoveel extra betalen. De lange vluchten is het geld wijs geinvesteerd voor mij.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:15 schreef x3ro het volgende:
[..]
BusKrijg je mij van zijn lang zal ze leven NIET in
[..]
Alsnog zittend in een stoel die niet normaal naar achteren is te verstellen zodat je nog enigszins rustig een beetje in kan dutten.
Lange vluchten, business class. Korte vluchten(bijvoorbeeld toen ik met een maat naar Turkije ben geweest) is economie goed zat. Ook gezien de prijzen voor business op zulke korten vluchten in verhouding gewoon onzin zijn.
Wie moet er nou langs in een fucking bus of vliegtuig?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dan zit je in de weg van iedereen die er langs moet.
Mensen die naar de plee moeten?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wie moet er nou langs in een fucking bus of vliegtuig?
awwwwwwww dan moet je 1 seconde je benen intrekken ;'(quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:17 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Mensen die naar de plee moeten?
Mensen die het drinken verkopen?
Stelletjes die gaan neuken in het toilet?
Maar goed, het is een keuze die je maakt. Denk je serieus dat als jij rijk genoeg word om het je te veroorloven jij het niet gaat doen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
awwwwwwww dan moet je 1 seconde je benen intrekken ;'(
Haha nee. Maar dat is het punt niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Maar goed, het is een keuze die je maakt. Denk je serieus dat als jij rijk genoeg word om het je te veroorloven jij het niet gaat doen?
Juist wel, jij zegt dat ik achterlijk ben dat ik een dure stoel koop voor wat extra ruimte, maar je zou het zelfde doen in dezelfde positiequote:Op donderdag 10 februari 2011 13:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha nee. Maar dat is het punt niet.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Juist wel, jij zegt dat ik achterlijk ben dat ik een dure stoel koop voor wat extra ruimte, maar je zou het zelfde doen in dezelfde positie
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:17 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Mensen die naar de plee moeten?
Mensen die het drinken verkopen?
Stelletjes die gaan neuken in het toilet?
Ega's toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:21 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ja, die vliegende obersik weet niet hoe de stewards en stewardessen in bussen heten.
nerdy brillen zijn heet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Baskerville is tof!
En nu naar TU. Met bril. Geen zin in bril. Muuuu.
Ik heb een regel, altijd beleefd blijven tegen mensen die je eten en drinken behandelenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:23 schreef Bravebart het volgende:
Hé kudt, ga eens bier halen!
werkt altijd prima namelijk...
Ik vind dat vrij beleefd hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:24 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb een regel, altijd beleefd blijven tegen mensen die je eten en drinken behandelen
Eenschquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:24 schreef Schieganger het volgende:
[..]
nerdy brillen zijn heet.
[..]
Ik heb een regel, altijd beleefd blijven tegen mensen die je eten en drinken behandelen
AAAAANTEEEEE UUPPPPPPPP!quote:
Briljantquote:
Best wel jaquote:
Ik ben net de gene waarover de roddels gaanquote:
Vergeven en vergeten ofzoquote:
gister sinds tijden weer kleine mtt geshipt weeeeeee doet de mens goedquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Vergeven en vergeten ofzo
Vanavond lekker weer eens pokeren met de jongens onder elkaar![]()
Ook weer een aardige tijd geleden
Dan kun je zaterdag voor me koken!quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef Schieganger het volgende:
TripleP, antwoord op je vraag: ik kan geweldig koken. Zit in mijn italiaans bloed
wat wil je?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:07 schreef TripleP het volgende:
[..]
Dan kun je zaterdag voor me koken!
Ik een keer 26 uur. Ik winquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ETENquote:
beettie ook in je piemel?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:23 schreef robr0 het volgende:
roffa is de leipste town waar ik ooit geweest ben werd er door een dude in mn gezicht gebeten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |