klopt kwam hem nog een x tegen toen ik samen met constant een duitse preek aan het houden was bij het graf van rost van tonningenquote:
Sommige mensen verdienen dat echt zo hard. Zo'n pedofiel bijvoorbeeldquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oneens. Dat is net als zeggen dat mensen die mensen vermoord hebben de doodstraf verdienen. Ben ik het ook niet mee eens.
Ineens? Dat liep vanaf het begin al vol met haatquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is er nou ineens mis met titl dan?
Ja nou dat vind ik dus niet. Maar ik heb deze discussie al eerder gehad met iemand wiens kinderen misbruikt waren en ik denk niet dat ik het ooit eens ga worden met iemand die dat vindt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:06 schreef x3ro het volgende:
[..]
Sommige mensen verdienen dat echt zo hard. Zo'n pedofiel bijvoorbeeldHeb er alles behalve problemen mee wanneer een van de ouders zo'n hufter eigenhandig kapot zou steken.
ik mis echt veel hier.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:06 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ineens? Dat liep vanaf het begin al vol met haat
Op een vlucht van 8 of 11 uur is het toch echt een ander vehaal. Geloof dat maarquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:06 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben weer bij
Business class vliegen voor de ruimte is echt de grootste geldverspilling ooitHoewel, voor de service hoef je het ook niet te doen
Haar? Ik vond d'r altijd best wel aardig. En ze had een goed paar tettenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:05 schreef Schieganger het volgende:
Was die tlicious ofzo. Irritant wijf![]()
met haar angst voro LANGHARIGE AZIATEN!
Denk dat als dat bij je kinderen gebeurt je ook niet helder denkt. Zou ik niet kunnen, terwijl ik zelf ook tegen oog voor een oog ben.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou dat vind ik dus niet. Maar ik heb deze discussie al eerder gehad met iemand wiens kinderen misbruikt waren en ik denk niet dat ik het ooit eens ga worden met iemand die dat vindt.
Meningen en verschillen enzo. Zou anders ook maar saai wordenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja nou dat vind ik dus niet. Maar ik heb deze discussie al eerder gehad met iemand wiens kinderen misbruikt waren en ik denk niet dat ik het ooit eens ga worden met iemand die dat vindt.
Ze kan blijbkaar niet goed tegen trollenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Op een vlucht van 8 of 11 uur is het toch echt een ander vehaal. Geloof dat maar
[..]
Haar? Ik vond d'r altijd best wel aardig. En ze had een goed paar tetten
Floortje?quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:07 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Denk dat als dat bij je kinderen gebeurt je ook niet helder denkt. Zou ik niet kunnen, terwijl ik zelf ook tegen oog voor een oog ben.
Yay Floortje, we zijn het ergens over eens.
Neehoor, gewoon slim inchecken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Op een vlucht van 8 of 11 uur is het toch echt een ander vehaal. Geloof dat maar
Mja ik kan me normaal gesproken best inleven in andermans meningen maar wat betreft doodstraf e.d. echt niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:08 schreef x3ro het volgende:
[..]
Meningen en verschillen enzo. Zou anders ook maar saai worden
Memorabel moment.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:07 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Denk dat als dat bij je kinderen gebeurt je ook niet helder denkt. Zou ik niet kunnen, terwijl ik zelf ook tegen oog voor een oog ben.
Yay Floortje, we zijn het ergens over eens.
Dat is dan vragen om problemenquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ze kan blijbkaar niet goed tegen trollenIk ben hier bijna (BIJNA) altijd aan het trollen.
Ik heb het geaccepteerd.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Zo noem ik haar altijd. In het begin vond ze het irritant, nu weet ik het niet
Nah, in het echte leven ben ik namelijk heel normaal en verre van arrogantquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:09 schreef x3ro het volgende:
[..]
Dat is dan vragen om problemen
Niks voor jou, om zo'n troll op je rug te laten tatoeëren?
Ik voel me heel speciaal <3quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb het geaccepteerd.Zodra iemand anders me zo gaat noemen gaat diegene eraan.
Slim inchecken veranderd geen zak aan het feit dat een vlucht Amsterdam-NewYork of Amsterdam-Bejing respectievelijk 8 en 11 uur vliegen zijn. Dat is dus minus de tijd die ik normaal op een vliegveld rond hang.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neehoor, gewoon slim inchecken.
Je bent idd erg bijzonder.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik voel me heel speciaal <3
Okay, die verdient een fistbumpquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je bent idd erg bijzonder.
Ajoh ik heb 17 uur in een bus gezeten naar Polen, daar ging ik ook niet dood aan.quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:07 schreef x3ro het volgende:
[..]
Juist en dan kan je kiezen dat je bij de nooduitgang zit, zodat je een meter beenruimte extra hebt, probleem opgelostquote:Op donderdag 10 februari 2011 13:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
Slim inchecken veranderd geen zak aan het feit dat een vlucht Amsterdam-NewYork of Amsterdam-Bejing respectievelijk 8 en 11 uur vliegen zijn. Dat is dus minus de tijd die ik normaal op een vliegveld rond hang.
Owja, ik doe meestal ook nog de meest efficiënte vorm van inchecken gebruiken, van tevoren online.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |