Wederom is wat je roept weer geen enkele onderbouwing van je stelling. maar goed je zal dit vermoedelijk nooit begrijpenquote:Op donderdag 10 februari 2011 08:49 schreef voice-over het volgende:
[..]
Kan je niet rekenen dan?
Het is bewezen dat Marokkanen en Turken gemiddeld lager opgeleid en crimineler zijn dan autochtonen. Als Marokkanen en Turken dus de plaats innemen van geemigreerde, hoogopgeleide, niet zo criminele autochtonen dan zal Nederland er dus niet beter op worden. In een eerdere link gaf ik ook nog aan dat een allochtoon gemiddeld
¤ 45.000 kost. Dus tel uit je winst, PvdA je wordt met je wanbeleid van de afgelopen 50 jaar hartelijk bedankt. NOT!
Bewijs dan eens dat mijn stelling "Marokkaanse Turken en Marokkanen zijn gemiddeld lager opgeleid en crimineler dan autochtonen" niet juist is. Je kan wel blijven roepen dat alles wat ik zeg onzin is maar voorlopig sta je als moderator met de broek op de kuiten op dit forum.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wederom is wat je roept weer geen enkele onderbouwing van je stelling. maar goed je zal dit vermoedelijk nooit begrijpen
Heb je die tabel gezien op de vorige pagina?quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:36 schreef voice-over het volgende:
[..]
Bewijs dan eens dat mijn stelling "Marokkaanse Turken en Marokkanen zijn gemiddeld lager opgeleid en crimineler dan autochtonen" niet juist is. Je kan wel blijven roepen dat alles wat ik zeg onzin is maar voorlopig sta je als moderator met de broek op de kuiten op dit forum.
Het is vooral je onnozele PvdA-focus die je van geen kant weet te onderbouwen en daarmee haal je je hele verhaal onderuit.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:36 schreef voice-over het volgende:
[..]
Bewijs dan eens dat mijn stelling "Marokkaanse Turken en Marokkanen zijn gemiddeld lager opgeleid en crimineler dan autochtonen" niet juist is. Je kan wel blijven roepen dat alles wat ik zeg onzin is maar voorlopig sta je als moderator met de broek op de kuiten op dit forum.
Heeft die tabel betrekking op de jaren '60 - '00 van de vorige eeuw toen de PvdA haar misdadige immigratiebeleid ten volle kon uitvoeren? Het antwoord is NEEN.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je die tabel gezien op de vorige pagina?
Het immigratiebeleid was niet afkomstig van de PvdA. Sterker,het werd sterk bekritiseerd door Ome Joop. Verder doelde ik met mijn verwijzing op de tsunami waar jouw geblondeerde vriend over spreekt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Heeft die tabel betrekking op de jaren '60 - '00 van de vorige eeuw toen de PvdA haar misdadige immigratiebeleid ten volle kon uitvoeren? Het antwoord is NEEN.
Leg eens uit waarom het onnozel is en waarom een PvdA-focus verkeerder is dan een PVV-focus die jij hebt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is vooral je onnozele PvdA-focus die je van geen kant weet te onderbouwen en daarmee haal je je hele verhaal onderuit.
Absoluut wel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het immigratiebeleid was niet afkomstig van de PvdA.
Leg dan eens haarfijn uit wanneer de PvdA dat gedaan heeft en met wie, wie de verantwoordelijke bewindslieden waren en welke wetten zij doorgevoerd hebben om dit mogelijk te maken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef voice-over het volgende:
[..]
Heeft die tabel betrekking op de jaren '60 - '00 van de vorige eeuw toen de PvdA haar misdadige immigratiebeleid ten volle kon uitvoeren? Het antwoord is NEEN.
De PvdA heeft die mensen niet binnengehaald in de jaren zestig.quote:
Ik probeer niet de PVV zonder enige onderbouwing de schuld te geven van alles wat mis gaat in Nederlandquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:17 schreef voice-over het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom het onnozel is en waarom een PvdA-focus verkeerder is dan een PVV-focus die jij hebt.
Ja, al die vervelende moslims uit Polen; het moest niet kunnen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:24 schreef KoosVogels het volgende:
Tsunami van islamisering, wat ik je brom!
Volgens Holograph is massa een relatief begrip. Wilders vindt honderd immigranten bijvoorbeeld al massaal.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ja, al die vervelende moslims uit Polen; het moest niet kunnen.
Trouwens: bij welk getal is het woord "massa" gerechtvaardigd? 50.000? 100.000? Waar ligt die grens om het "massa-immigratie" te noemen? Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Die grens ligt bij een. Één moslim is al een massa. Aangezien dat zo'n beetje het aantal boerkadraagsters in Nederland is, maar het hele land wel in paniek erdoor is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:44 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ja, al die vervelende moslims uit Polen; het moest niet kunnen.
Trouwens: bij welk getal is het woord "massa" gerechtvaardigd? 50.000? 100.000? Waar ligt die grens om het "massa-immigratie" te noemen? Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar.
Ik begrijp hier uit dat je niet wenst in te gaan op mijn vragen. We kunnen dus concluderen dat jij het niet eens bent met de stelling dat "Marokkanen en Turken gemiddeld lager opgeleid en crimineler zijn dan autochtonen."quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Leg dan eens haarfijn uit wanneer de PvdA dat gedaan heeft en met wie, wie de verantwoordelijke bewindslieden waren en welke wetten zij doorgevoerd hebben om dit mogelijk te maken.
Ben reuze benieuwd want tot nu toe gedraag je jezelf als een domme kleuter maar dit is de kans om te bewijzen dat je een punt hebt.
Ik denk dat vooral lager opgeleiden (alloch- en autochtoon) crimineler zijn dan hoger opgeleiden.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik begrijp hier uit dat je niet wenst in te gaan op mijn vragen. We kunnen dus concluderen dat jij het niet eens bent met de stelling dat "Marokkanen en Turken gemiddeld lager opgeleid en crimineler zijn dan autochtonen."
Je vergelijking is niet zo logisch. Maar daarnaast kunnen we dus ook concluderen dat je je sneue keutel over de eenzijdige schuld van de PvdA intrekt?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:13 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik begrijp hier uit dat je niet wenst in te gaan op mijn vragen. We kunnen dus concluderen dat jij het niet eens bent met de stelling dat "Marokkanen en Turken gemiddeld lager opgeleid en crimineler zijn dan autochtonen."
Nutteloos, kost 17 miljard, en is moeilijk vorm te gevenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:38 schreef arjan1212 het volgende:
immigratie zal wel, ze moeten er voor zorgen dat er minder mensen emigreren, ik stel een blijf- premie voor, iedere nederlander die in nederland blijft krijgt 1000 euro..
Ja, laten we dat doen, dat kost maar 17 miljardquote:Op maandag 14 februari 2011 17:38 schreef arjan1212 het volgende:
immigratie zal wel, ze moeten er voor zorgen dat er minder mensen emigreren, ik stel een blijf- premie voor, iedere nederlander die in nederland blijft krijgt 1000 euro..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |