Aha. Want dit allemaal gaat inderdaad om het feit dat jij een diersoort lelijk vind.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:38 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja. Ik zie het nut er niet van in om iedereen af te kraken omdat ik een diersoort lelijk vind.
Zo dan!quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn grens is 16 hoor. 15 vind ik gewoon te jong. Care wat jij daarvan vindt, meningen verschillen. En alle mensen die jou niet mogen, heb je aan jezelf te danken. Mongool. Daarnaast ben ik van mening dat je toch niet aantrekkelijk bent, je bent gewoon kankerlelijk.
Ja, lees maar terugquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Aha. Want dit allemaal gaat inderdaad om het feit dat jij een diersoort lelijk vind.
Sorry, je comeback faalt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:39 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Je komt uit Roffa, dus dat een blanke niet knap is volgens jou verbaasd mij niet.
Oh dan kom je ineens met zoiets terwijl je net helemaal aan het ragen was in die schuilkelder van je.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:41 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Geeft niet, ik ben geniaal genoeg geweest door jullie uit de tent te lokken.
Dus het probleem ligt niet bij de context waarin je het zegt? Als iemands dier op sterven ligt begin jij te melden dat je het beest lelijk vind. En je snapt echt niet dat iemand dat ongepast vind?quote:
Ik zit in de woonkamer. Niet ragen, ik snap niet waarom jullie zo boos worden om zo'n opmerking.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh dan kom je ineens met zoiets terwijl je net helemaal aan het ragen was in die schuilkelder van je.
Oké, kan ik begrijpen. Maar om het te vergelijken met mensen. Get realquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dus het probleem ligt niet bij de context waarin je het zegt? Als iemands dier op sterven ligt begin jij te melden dat je het beest lelijk vind. En je snapt echt niet dat iemand dat ongepast vind?
Ik ben niet boos. Ik vond je opmerking gewoon niet gepast, haatzaaier.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:42 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik zit in de woonkamer. Niet ragen, ik snap niet waarom jullie zo boos worden om zo'n opmerking.
Ik die van jou ook niet. Waarom zou dit forum bestaan als alles via Google te vinden is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben niet boos. Ik vond je opmerking gewoon niet gepast, haatzaaier.
De vergelijking met een mens is misschien ook wat vergezocht, maar het gaat hier om een dier waar iemand om geeft. Opmerking dat je dat beest lelijk vind kunnen later altijd nog, maar op dit moment zijn ze vrij ongewenst.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:43 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Oké, kan ik begrijpen. Maar om het te vergelijken met mensen. Get real.
Jij legt echt verkeerde linkjes in die losse draden die in je harses zitten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:44 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik die van jou ook niet. Waarom zou dit forum bestaan als alles via Google te vinden is.
Dan kan het toch gezegd worden dat het niet gepast is? Ik zou dan niet meteen op het idee komen om iemand uit te gaan lachen mochten zijn/haar ouders overlijden. Kun je zien dat sommigen hier zieker zijn dan mij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
De vergelijking met een mens is misschien ook wat vergezocht, maar het gaat hier om een dier waar iemand om geeft. Opmerking dat je dat beest lelijk vind kunnen later altijd nog, maar op dit moment zijn ze vrij ongewenst.
Ja. Nu is je quality time met mij over, negro.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij legt echt verkeerde linkjes in die losse draden die in je harses zitten.
Quality time, met jou? Ik snap sowieso niet dat er iemand überhaupt tijd met jou wil doorbrengen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:46 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Dan kan het toch gezegd worden dat het niet gepast is? Ik zou dan niet meteen op het idee komen om iemand uit te gaan lachen mochten zijn/haar ouders overlijden. Kun je zien dat sommigen hier zieker zijn dan mij.
[..]
Ja. Nu is je quality time met mij over, negro.
Ik snap het ook niet. Zullen wel allemaal ziek in het hoofd zijn, toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Quality time, met jou? Ik snap sowieso niet dat er iemand überhaupt tijd met jou wil doorbrengen.
Ja. Moet wel, hè.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:48 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Zullen wel allemaal ziek in het hoofd zijn, toch?
Ja ik snap echt wel dat die vergelijking overdreven was, maar ja we moeten toch iets proberen om tot je door te dringen he.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:43 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Oké, kan ik begrijpen. Maar om het te vergelijken met mensen. Get real.
Ja, ik zie het probleem nog steeds niet zo. Ik snap dat het voor haar niet leuk is, maar het leven is nu eenmaal niet altijd leuk.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik snap echt wel dat die vergelijking overdreven was, maar ja we moeten toch iets proberen om tot je door te dringen he.
Ja dat is natuurlijk een vrijbrief voor zo'n opmerking. Je faalt. Je kunt het niet goedpraten. Het was gewoon onfatsoenlijk hoe dan ook. Ook al is dit internet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:52 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja, ik zie het probleem nog steeds niet zo. Ik snap dat het voor haar niet leuk is, maar het leven is nu eenmaal niet altijd leuk.
Tsja, hier kan ik niets tegen inbrengenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk een vrijbrief voor zo'n opmerking. Je faalt. Je kunt het niet goedpraten. Het was gewoon onfatsoenlijk hoe dan ook. Ook al is dit internet.
Ze was al een weekje zo stil en verstoppen. Ik ben blij dat ik dr nog uit de kooi heb gehaald, om te kroelen en r rustig te laten gaan. die andere degoes gaan er anders overheen banjeren..quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Gecondoleerd en sterkte. Is wel heel snel gegaan of niet?
Beetje schijnheilig dit, als het je eigenlijk niet boeit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:55 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Jammer, ik had gehoopt dat mijn gebed zou helpen.
[ afbeelding ]
Het is ook nooit goed.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje schijnheilig dit, als het je eigenlijk niet boeit.
Pics?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
ze ligt er wel mooi bij. soort van dankbaar of zo
Ik wil nooit huilen, maar de vorige ging ook dood in mijn armen, dus ja het raakt me wel. En ik begraaf ze.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:00 schreef Strandrove het volgende:
Heb je trouwens moeten huilen? No hate. En wat ga je met het lijk doen?
Waarin? De tuin snap ik nog wel, maar in een schoenendoos of zo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil nooit huilen, maar de vorige ging ook dood in mijn armen, dus ja het raakt me wel. En ik begraaf ze.
Mama maakt altijd een houten doosje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:03 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Waarin? De tuin snap ik nog wel, maar in een schoenendoos of zo?
LOLquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Spelen jullie voor floes of voor de lol?
Ik wilde het even checken. Meestal doen studenten alles voor geldquote:
Zo, zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mama maakt altijd een houten doosje.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:08 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik wilde het even checken. Meestal doen studenten alles voor geld.
[..]
Zo, zo.
Mag ik je later vanavond toevoegen / zo ja, wat is je PSN naam ?quote:
Daaa's tikkeltje luguber ')quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik begraaf ook al mijn oude diertjes, samen in een grote doos.vroeger ging ik als er weer een dood was de doos opgraven en de nieuwe er in stoppen.
Wtf, naast die half verteerde andere?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik begraaf ook al mijn oude diertjes, samen in een grote doos.vroeger ging ik als er weer een dood was de doos opgraven en de nieuwe er in stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |