Tsja, hier kan ik niets tegen inbrengenquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk een vrijbrief voor zo'n opmerking. Je faalt. Je kunt het niet goedpraten. Het was gewoon onfatsoenlijk hoe dan ook. Ook al is dit internet.
Ze was al een weekje zo stil en verstoppen. Ik ben blij dat ik dr nog uit de kooi heb gehaald, om te kroelen en r rustig te laten gaan. die andere degoes gaan er anders overheen banjeren..quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Gecondoleerd en sterkte. Is wel heel snel gegaan of niet?
Beetje schijnheilig dit, als het je eigenlijk niet boeit.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:55 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Jammer, ik had gehoopt dat mijn gebed zou helpen.
[ afbeelding ]
Het is ook nooit goed.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje schijnheilig dit, als het je eigenlijk niet boeit.
Pics?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:57 schreef wolvendagen het volgende:
ze ligt er wel mooi bij. soort van dankbaar of zo
Ik wil nooit huilen, maar de vorige ging ook dood in mijn armen, dus ja het raakt me wel. En ik begraaf ze.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:00 schreef Strandrove het volgende:
Heb je trouwens moeten huilen? No hate. En wat ga je met het lijk doen?
Waarin? De tuin snap ik nog wel, maar in een schoenendoos of zo?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil nooit huilen, maar de vorige ging ook dood in mijn armen, dus ja het raakt me wel. En ik begraaf ze.
Mama maakt altijd een houten doosje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:03 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Waarin? De tuin snap ik nog wel, maar in een schoenendoos of zo?
LOLquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:05 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Spelen jullie voor floes of voor de lol?
Ik wilde het even checken. Meestal doen studenten alles voor geldquote:
Zo, zo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mama maakt altijd een houten doosje.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:08 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ik wilde het even checken. Meestal doen studenten alles voor geld.
[..]
Zo, zo.
Mag ik je later vanavond toevoegen / zo ja, wat is je PSN naam ?quote:
Daaa's tikkeltje luguber ')quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik begraaf ook al mijn oude diertjes, samen in een grote doos.vroeger ging ik als er weer een dood was de doos opgraven en de nieuwe er in stoppen.
Wtf, naast die half verteerde andere?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:39 schreef tliciouz het volgende:
Ik begraaf ook al mijn oude diertjes, samen in een grote doos.vroeger ging ik als er weer een dood was de doos opgraven en de nieuwe er in stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |